Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

A.1.
Informace podle § 7 odst. 3 zákona
V průběhu roku 2010 nedošlo k žádným organizačním změnám a s tím souvisejícím změnám účetních metod.
A.2.
Informace podle § 7 odst. 4 zákona
V souladu s Vyhláškou č. 410/2009 Sb. došlo od 1. 1. 2010 ke změnám v uspořádání a označování položek Rozvahy a Výkazu zisku a ztráty a k jejich obsahovému vymezení. Z tohoto důvodu nejsou v účetní závěrce vykázány informace srovnatelné s rokem 2009. Stav účtů k 31. 12. 2009 byl převeden do roku 2010 převodovým můstkem, který byl součástí účetního programu Fenix, který škola používá. Převodový můstek Fenix byl zařazen do kroků účetní závěrky roku 2009 jako součást funkce generování počátečních stavů. Následně byla provedena kontrola počátečních stavů, zda odpovídají uspořádání dle směrné účtové osnovy na rok 2010, v případě potřeby bylo provedeno přeúčtování počátečních stavů ručně. V souladu se směrnou účtovou osnovou na rok 2010 byla upravena evidence budov a pozemků. Použitý převodový můstek v příloze výkazů účetní závěrky.
A.3.
Informace podle § 7 odst. 5 zákona
Dle usnesení Rady Olomouckého kraje UR/2965/2009 ze dne 17. 12. 2009 vede škola účetnictví ve zjednodušeném rozsahu. Výkazy jsou sestaveny v jednotkách české měny v tisících Kč. Zaokrouhlovací rozdíly jsou uvedeny v dohadných účtech (dohadné účty aktivní 388 a pasivní 389). Odpisový plán je sestaven na kalendářní rok s roční odpisovou sazbou stanovenou zřizovatelem - 1. odpisová skupina - roční odpisová sazba 16,67%, 2. odpisová skupina - roční odpisová sazba 12,5%, 3. odpisová skupina - roční odpisová sazba 6,67%, 5. odpisová skupina - roční odpisová sazba 1,67%. Hranice pro zařazení majetku do účetnictví je stanovena organizační směrnicí ve výši 1000 Kč a více. V podrozvahové evidenci je účtován hmotný majetek v hodnotě od 1 000 Kč do 3 000 Kč v členění dle typu (provoz, učební pomůcky, nábytek) a nehmotný majetek v hodnotě od 1 000 Kč do 7 000 Kč (software). Hmotný majetek v hodnotě nad 3 000 Kč do 40 000 Kč je účtován na účet 028 v členění dle typu (provoz, učební pomůcky), nehmotný majetek v hodnotě nad 7 000 Kč do 60 000 Kč je účtován na účet 018. Dlouhodobý hmotný majetek v hodnotě nad 40 000 Kč je účtován na účet 022 v členění dle typu (provoz, učební pomůcky), dlouhodobý nehmotný majetek v hodnotě nad 60 000 Kč je účtován na účet 013. Budovy a pozemky jsou zařazovány do evidence vždy bez ohledu na cenu. Stav majetku k 31. 12. 2010 v účetnictví odpovídá stavu majetku v evidenci. V knize podrozvahových účtů je vedena evidence: - drobného dlouhodobého nehmotného majetku v hodnotě nad 1 000 Kč do 7 000 Kč - celkem 379 695 tis. Kč - změny v roce 2010: - zařazení 5 174,00 Kč, z toho: software Fenix - přenosy CSÚIS 2 400 Kč, software pro výuku 2 774 Kč - vyřazení 32 172,30 Kč - zastaralý a nepotřebný software - drobného dlouhodobého hmotného majetku v hodnotě od 1 000 Kč do 3 000 Kč v analytickém členění učební pomůcky, nábytek a provozní vybavení - celkem 3 388 680 tis. Kč - změny v roce 2010: - zařazení 110 154 Kč , z toho: učební pomůcka anglický jazyk 2 338 Kč, skříňka na klíče 2 760 Kč, školní nábytek 84 500 Kč, brašna na fotoaparát 1 350 Kč a vybavení ke zlepšení pracovního prostředí 13 960 Kč z FKSP, sešívačka z projektu ESF 1 386 Kč, digitální fotoaparát 1 000 Kč - věcný dar škole, DVD přehrávač 1 141 Kč a kompresor do TV 1 719 Kč - bezúplatný převod SRPŠ. - vyřazení 123 697,22 Kč, z toho: nefunkční a poškozený školní nábytek, zastaralé a nefunkční učební pomůcky, odborná literatura - cizího majetku umístěného v budově školy - nápojové a potravinové automaty, kopírka, bezúplatné užívání části budovy UP Olomouc - celkem 3 296 536 Kč - změny v roce 2010: - umístění potravinového automatu Delikomat 129 900 Kč, nápojového automatu BLASY 107 000 Kč a datového digitalizačního terminálu firmy CERMAT 41 600 Kč, odvezení nápojového automatu Coca-Cola 80 000 Kč a PAVIGO 50 000 Kč. Dohadné účty a účty časového rozlišení jsou používány pro rozlišení nákladů příštích období (předplatné), nákladů na elektřinu a plyn a dohadné účty aktivní pro zúčtování dotace na projekt. Náklady doplňkové činnosti jsou účtovány dle kalkulací, stanovených pro jednotlivé pronájmy - učebna, tělocvična, kantýna, garáž. Kalkulace jsou počítány dle poměru nákladů hlavní a doplňkové činnosti, plochy pronajímaných nebytových prostor, spotřeby energií, nákladů na úklid, atp. Kalkulace je pravidelně aktualizovaná dle vývoje cen. Cizí měna není používána. Bankovní účty i pokladna jsou vedeny pouze v české měně. O přijatých i vyplacených zálohách je vždy účtováno na účty záloh - 314 a 324, vyúčtování záloh dle daňových dokladů (elektřina, plyn, předplatné, atp.), po vyúčtování akce (kurzy žáků) nebo vrácení zapůjčeného předmětu (čip na stravování a kopírku).

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

A.4. Informace podle § 7 odst. 5 zákona o stavu účtů v knize podrozvahových účtů;

Číslo položkyNázev položkySyntetický účetObdobí běžnéObdobí minulé
P.I.Majetek účetní jednotky3769.000.00
1.Jiný drobný dlouhodobý nehmotný majetek901380.000.00
2.Drobný dlouhodobý hmotný majetek9023389.000.00
3.Ostatní majetek9030.000.00
P.II.Odepsané pohledávky a závazky0.000.00
1.Odepsané pohledávky9110.000.00
2.Odepsané závazky9120.000.00
P.III.Podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou0.000.00
1.Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu úplatného užívání majetku jinou osobou9210.000.00
2.Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu úplatného užívání majetku jinou osobou9220.000.00
3.Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou na základě smlouvy o vypůjčce9230.000.00
4.Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou na základě smlouvy o vypůjčce9240.000.00
5.Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou z jiných důvodu9250.000.00
6.Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou z jiných důvodu9260.000.00
P.IV.Další podmíněné pohledávky a ostatní podmíněná aktiva3296.000.00
1.Krátkodobé podmíněné pohledávky ze smluv o prodeji dlouhodobého majetku9310.000.00
2.Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze smluv o prodeji dlouhodobého majetku9320.000.00
3.Krátkodobé podmíněné pohledávky z jiných smluv9330.000.00
4.Dlouhodobé podmíněné pohledávky z jiných smluv9340.000.00
5.Krátkodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k prostředkům EU9390.000.00
6.Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k prostředkům EU9410.000.00
7.Krátkodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k jiným zdrojům9420.000.00
8.Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k jiným zdrojům9430.000.00
9.Krátkodobé podmíněné úhrady pohledávek z přijatých zajištení9440.000.00
10.Dlouhodobé podmíněné úhrady pohledávek z přijatých zajištení9450.000.00
11.Krátkodobé podmíněné pohledávky ze soudních sporu, správních rízení a jiných rízení9470.000.00
12.Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze soudních sporu, správních rízení a jiných rízení9480.000.00
13.Ostatní krátkodobá podmíněná aktiva9490.000.00
14.Ostatní dlouhodobá podmíněná aktiva9513296.000.00
P.V.Podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku0.000.00
1.Krátkodobé podmíněné závazky z leasingových smluv9610.000.00
2.Dlouhodobé podmíněné závazky z leasingových smluv9620.000.00
3.Krátkodobé podmíněné závazky z důvodu úplatného užívání cizího majetku na základě jiného důvodu9630.000.00
4.Dlouhodobé podmíněné závazky z důvodu úplatného užívání cizího majetku na základě jiného důvodu9640.000.00
5.Krátkodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku na základě smlouvy o vypůjčce9650.000.00
6.Dlouhodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku na základě smlouvy o vypůjčce9660.000.00
7.Krátkodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku nebo jeho převzetí z jiných důvodu9670.000.00
8.Dlouhodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku nebo jeho převzetí z jiných důvodu9680.000.00
P.VI.Další podmíněné závazky a ostatní podmíněná pasiva0.000.00
1.Krátkodobé podmíněné závazky ze smluv o pořízení dlouhodobého majetku9710.000.00
2.Dlouhodobé podmíněné závazky ze smluv o pořízení dlouhodobého majetku9720.000.00
3.Krátkodobé podmíněné závazky z jiných smluv9730.000.00
4.Dlouhodobé podmíněné závazky z jiných smluv9740.000.00
5.Krátkodobé podmíněné závazky ze vztahu k prostředkům EU9750.000.00
6.Dlouhodobé podmíněné závazky ze vztahu k prostředkům EU9760.000.00
7.Krátkodobé podmíněné závazky vyplývající z právních predpisu a další činnosti moci zákonodárné, výkonné nebo soudní9780.000.00
8.Dlouhodobé podmíněné závazky vyplývající z právních predpisu a další činnosti moci zákonodárné, výkonné nebo soudní9790.000.00
9.Krátkodobé podmíněné závazky z poskytnutých zajištení9810.000.00
10.Dlouhodobé podmíněné závazky z poskytnutých zajištení9820.000.00
11.Krátkodobé podmíněné závazky ze soudních sporu, správních rízení a jiných řízení9830.000.00
12.Dlouhodobé podmíněné závazky ze soudních sporu, správních řízení a jiných řízení9840.000.00
13.Ostatní krátkodobá podmíněná pasiva9850.000.00
14.Ostatní dlouhodobá podmíněná pasiva9860.000.00
P.VII.Vyrovnávací účty7065.000.00
1.Vyrovnávací účet k podrozvahovým účtum9997065.000.00

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

A.5. Informace podle § 18 odst. 1 písm. c) zákona

Název položkyČíslo položkyStav k 1.1.Stav k 31.12.2010
Splatné závazky pojistného na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti520.00499.00
Splatné závazky veřejného zdravotního pojištění53697.00215.00
Evidované daňové nedoplatky u místně příslušných finančních orgánů54187.00194.00

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

A.6. Informace podle § 19 odst. 5 písm. a) zákona
K 31. 12. 2010 nedošlo k žádné mimořádné události ani změně ovlivňující účetní závěrku. Od roku 2009 probíhaly ve škole práce na grantovém projektu v rámci globálního grantu Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Olomouckém kraji operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost spolufinancovaného ze státního rozpočtu ČR a ESF s názvem "Ekonomické procesy v podniku názorně a zajímavě". Projekt byl ukončen v listopadu 2010, závěrečné vyúčtování a doplatek dotace proběhne v roce 2011. V červenci 2010 uzavřela škola se souhlasem zřizovatele smlouvu o partnerství s finanční spoluúčastí s příjemcem podpory Centrem pro rozvoj a podporu regionů, o.p.s. v rámci projektu EKONOM - nové formy výuky ekonomických odborných předmětů, individuálního projektu podpory 1.1 - Zvyšování kvality ve vzdělávání Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Práce na projektu začaly v říjnu 2010. V rámci výměnného pobytu žáků Obchodní akademie Olomouc a WS Nördlingen (rozšiřující projekt spolupráce mezi městy Olomouc a Nördlingen) obdržela škola podporu z rozpočtu Statutárního města Olomouc v oblasti využití volného času dětí a mládeže ve výši 10 000 Kč. Podpora byla použita dle svého účelu na úhradu dopravy, vstupného a průvodcovských služeb při návštěvě německých žáků v Olomouci. Závěrečné vyúčtování proběhlo v souladu s uzavřenou smlouvou č. 38/P3/2010/OŠ v září 2010. Celá finanční částka 10 000 Kč byla vyčerpána. V průběhu prázdnin proběhla v budově školy ve vlastnictví zřizovatele (v části budovy ve vlastnictví UP Olomouc opravy neprobíhaly) výměna elektroinstalace a osvětlení, plně hrazená z rozpočtu zřizovatele. Spoluúčast školy nebyla stanovena. Aktivace - navýšení hodnoty budovy proběhla ke dni 15. 11. 2010, odpisování od následujícího měsíce, tj. od prosince 2010. Celková hodnota opravy 4 138 339 Kč. Od 1. 9. 2010 dodává škole obědy pro žáky a zaměstnance školní jídelna Gymnázia Olomouc - Hejčín. Od toho data vede škola celou stravovací agendu (dosud ji vedla jídelna ZŠ Stupkova). Byl zakoupen identifikátor pro evidenci čipů a terminál do výdejny stravy v hodnotě 27 300 Kč, platba za služby spojené s připojením do systému VIS Plzeň činila 34 049 Kč. Cena oběda pro žáky zůstala stejná, pro zaměstnance se zvýšila o 14 Kč. Platby za obědy zvýšily pohyb na běžném účtu školy o cca 400 plateb měsíčně (a současně počet účetních dokladů), z tohoto důvodu stouply poplatky za vedení účtu u Komerční banky na 3 587 Kč měsíčně. V účetnictví školy se objevily nové položky - záloha stravné, záloha na stravovací čip a výnos ze stravného. Ke dni 31. 12. 2010 byly dle rozhodnutí zřizovatele vypovězeny smlouvy dodavatelů elektřiny a plynu, od 1. 1. 2011 jsou zřizovatelem vybráni noví dodavatelé - pro dodávky elektřiny CENTROPOL ENERGY, a.s. Ústí nad Labem a pro dodávky plynu UNITED ENERGY TRADING, a.s. Praha.
A.7. Informace podle § 19 odst. 5 písm. b) zákona
Žádné skutečnosti, které existovaly ke konci rozvahové dne a které by významně ovlivnily pohled na finanční situaci organizace nenastaly.
A.8. Informace podle § 66 odst. 6
Převod vlastnictví k nemovitostem, které podléhají vkladu do katastru nemovitostí nebyl proveden.
A.9. Informace podle § 66 odst. 8
Stav investičního fondu na účtu 416 je plně krytý finančními prostředky na účtu 241.

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

A.10. Informace podle § 4 odst. 8 písm. d) zákona

Název položkyČíslo položkyStav k 1.1.Stav k 31.12.2010
Dotace celkem na dlouhodobý majetek ze státního rozpočtu(z AÚ k účtu 403)0.000.00
v tom: systémové dotace na dlouhodobý majetek0.000.00
z toho na: výzkum a vývoj0.000.00
vzdělávání pracovníků0.000.00
informatiku0.000.00
individuální dotace na jmenovité akce0.000.00
Přijaté prostředky ze zahraničí na dlouhodobý majetek(z AÚ k účtu 403) 0.000.00
Přijaté dotace celkem na dlouhodobý majetek z rozpočtu územních samosprávných celků(z AÚ k účtu 403) 0.000.00
Přijaté příspěvky a dotace ze státního rozpočtu(z AÚ k účtu 671) 0.000.00
z toho: přijaté příspěvky na provoz od zřizovatele(z AÚ k účtu 671) 0.000.00
z toho na: výzkum a vývoj0.000.00
vzdělávání pracovníků0.000.00
informatiku0.000.00
přijaté dotace na neinvestiční náklady související s financováním programů evidovaných v ISPROFIN od zřizovatele(z AÚ k účtu 671) 0.000.00
přijaté prostředky na výzkum a vývoj od poskytovatelů jiných než od zřizovatele(z AÚ k účtu 671) 0.000.00
Přijaté prostředky na výzkum a vývoj z rozpočtu územních samosprávných celků(z AÚ k účtu 672) 0.000.00
Přijaté prostředky na výzkum a vývoj od příjemců účelové podpory(z AÚ k účtům ÚS 67) 0.000.00
Přijaté prostředky na provoz ze zahraničí(z AÚ k účtu 649)0.000.00
Přijaté příspěvky a dotace celkem na provoz z rozpočtu územních samosprávných celků(z AÚ k účtu 672) 0.0027336.00
Přijaté příspěvky a dotace na provoz z rozpočtu státních fondů(z AÚ k účtu 673) 0.000.00
Přijaté dotace celkem na dlouhodobý majetek z rozpočtu státních fondů0.000.00
Poskytnuté návratné finanční výpomoci mezi rozpočty - krajskému úřadu(účet 316) 0.000.00
Poskytnuté návratné finanční výpomoci mezi rozpočty - obcí(účet 316) 0.000.00
Přijaté návratné finanční výpomoci mezi rozpočty - ze státního rozpočtu(účet 326)0.000.00
Přijaté návratné finanční výpomoci mezi rozpočty - od krajského úřadu(účet 326)0.000.00
Přijaté návratné finanční výpomoci mezi rozpočty - od obce(účet 326)0.000.00
Přijaté návratné finanční výpomoci mezi rozpočty - od státních fondů(účet 326)0.000.00
Přijaté návratné finanční výpomoci mezi rozpočty - od ostatních veřejných rozpočtů(účet 326)0.000.00
Poskytnuté přechodné výpomoci příspěvkovým organizacím - organizační složkou státu(účet 316)0.000.00
Poskytnuté přechodné výpomoci příspěvkovým organizacím - krajským úřadem(účet 316)0.000.00
Poskytnuté přechodné výpomoci příspěvkovým organizacím - obcí(účet 316)0.000.00
Krátkodobé bankovní úvěry tuzemské(účet 281)0.000.00
Krátkodobé bankovní úvěry zahraniční(účet 281)0.000.00
Vydané krátkodobé dluhopisy v tuzemsku(účet 283)0.000.00
Vydané krátkodobé dluhopisy v zahraničí(účet 283)0.000.00
Ostatní krátkodobé závazky (finanční výpomoci) tuzemské(účet 289)0.000.00
Ostatní krátkodobé závazky (finanční výpomoci) zahraniční(účet 289)0.000.00
Směnky k úhradě tuzemské(účet 322)0.000.00
Směnky k úhradě zahraniční(účet 322)0.000.00
Dlouhodobé bankovní úvěry tuzemské(účet 451)0.000.00
Dlouhodobé bankovní úvěry zahraniční(účet 451)0.000.00
Vydané dluhopisy tuzemské(účet 453)0.000.00
Vydané dluhopisy zahraniční(účet 453)0.000.00
Dlouhodobé směnky k úhradě tuzemské(účet 457)0.000.00
Dlouhodobé směnky k úhradě zahraniční(účet 457)0.000.00
Ostatní dlouhodobé závazky tuzemské(účet 459)0.000.00
Ostatní dlouhodobé závazky zahraniční(účet 459)0.000.00
Nakoupené dluhopisy a směnky k inkasu celkem(z AÚ účtů 063, 253 a 312)0.000.00
z toho: krátkodobé dluhopisy a směnky územních samosprávných celků(z AÚ účtů 253 a 312)0.000.00
Komunální dluhopisy územních samosprávných celků(z účtu 063)0.000.00
ostatní dluhopisy a směnky veřejných rozpočtů(z AÚ účtů 063, 253, 312)0.000.00

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

PoložkaÚčetStav k 1.1.Stav k 31.12.2010
B.1. Poskytnutí úvěru zajištěné zajišťovacím převodem aktiva3640.000.00
B.2. Půjčky cenných papírů zajištěné převodem peněžních prostředků3640.000.00
B.3. Prodej aktiva se současně sjednaným zpětným nákupem3640.000.00

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

PoložkaÚčetStav k 1.1.Stav k 31.12.2010
C.1. Krátkodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k rozpočtovým prostředkům – nenávratné0.000.00
C.2. Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k rozpočtovým prostředkům – nenávratné0.000.00
C.3. Krátkodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k rozpočtovým prostředkům – návratné0.000.00
C.4. Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k rozpočtovým prostředkům – návratné0.000.00
C.5. Podmíněné závazky ze vztahu k rozpočtovým prostředkům0.000.00
C.6. Rozpočtované prostředky0.000.00

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

D.1.Informace o individuálním referenčním množství mléka
0
D.2.Informace o individuální produkční kvótě
0
D.3.Informace o individuálním limitu prémiových práv
0
D.4.Informace o jiných obdobných kvótách a limitech
0
D.5.Počet jednotlivých věcí a souborů majetku nebo seznam tohoto majetku
0
D.6.Celková výměra lesních pozemků s lesním porostem
0
D.7.Výše ocenění lesních porostů
0
D.8.Ocenění lesních porostů jiným způsobem
0

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

E.1

Doplňující informace k položkám rozvahyK položce
K 31. 12. 2010 nebyl zakoupen ani vyřazen žádný dlouhodobý nehmotný majetek.Stálá aktiva A.I. Dlouhodobý nehmotný majetek
K 1. 1. 2010 byla upravena evidence budov a pozemků dle nové směrné účtové osnovy. V roce 2010 došlo k následujícím změnám dlouhodobého hmotného majetku: - stavby - navýšení hodnoty budovy školy o hodnotu rekonstrukce elektroinstalace a výměny svítidel 4 138 339 Kč - dlouhodobý hmotný majetek - vyřazení v hodnotě 275 895,39 Kč, z toho: rozhlasová ústředna 36 708,24 Kč, televizor 19 527,90 Kč, počítače a monitory 219 659,25 Kč - drobný dlouhodobý hmotný majetek - pořízení celkem 403 986 Kč, z toho: - chladicí vitrína do školní výdejny 14 388 Kč - dle požadavku kontroly KHS Olomouc, identifikátor a terminál 27 300 Kč - stravovací systém VIS, výpočetní technika 102 343 Kč, stojanový rozvaděč k serveru 7 200 Kč - souvisí s novými rozvody počítačové sítě v rámci rekonstrukce elektroinstalace, nábytek 4 520 Kč, keramická tabule 8 982 Kč - nábytek z FKSP 23 700 Kč - řezačka, laminátor, sešívačka a herní sety SIMGAME 124 449 Kč - realizace projektu ESF - multifunkční tiskárna OKI 15 000 Kč - věcný dar škole - zesilovač do učebny 8 040 Kč a počítač 14 016 Kč - nákup z finančního daru Rezervní fond - stojany na kola 12 709 Kč, sedačky na chodbu školy 24 870 Kč, roll-up 6 307 Kč a keramická tabule 10 162 Kč - bezúplatný převod SRPŠ při OA Olomouc - drobný dlouhodobý hmotný majetek - vyřazení celkem 452 707,35 Kč, z toho: - rozbitý školní nábytek 12 740 Kč - fyzická likvidace, nefukční a neopravitelný kopírovací stroj 38 430 Kč - likvidace odbornou firmou, nefukční a neopravitelná elektrická pec 27 971,50 Kč - likvidace odbornou firmou, nefunkční a zastaralá svítidla, termos, hodiny 66 739,97 Kč a výpočetní technika 306 825,88 Kč - likvidace odbornou firmou. Pozemky beze změn. Stálá aktiva A.II. Dlouhodobý hmotný majetek
Materiál na skladě 112 - vstupní karty, kopírovací čipy Sharp, stravovací čipy VIS 47 532, 01 Kč - evidence, výdej a příjem dle jednotlivých osob (žáci, zaměstnanci), složená záloha evidovaná na účtu 324 - hmotné a nehmotné dary 142 741,25 Kč - navýšení o hmotný dar digitální fotoaparát Genius v hodnotě 1 000 Kč a sportovní výbavení pro výuku tělesné výchovy 11 629 KčOběžná aktiva B.I. 2. Zásoby
Odběratelé 311 - krátkodobé pohledávky za pronájem učebny, tělocvičny a plochy pro umístění nápojových a potravinových automatů za měsíc prosinec, příp. 4. čtvrtletí 2010 ve výši 38 875 Kč Všechny pohledávky v termínu splatnosti.Oběžná aktiva B. II.1. Krátkodobé pohledávky
Krátkodobé poskytnuté zálohy 314 - zálohy na elektřinu 401 910 Kč dle uzavřené smlouvy CENTROPOL ENERGY, a.s. Ústí nad Labem - zálohy na plyn 130 260 Kč dle uzavřené smlouvy Severomoravská plynárenská a.s. Ostrava - ostatní zálohy 2 947 Kč - zálohy na předplatné odborného tisku na rok 2011 Smlouvy s dodavateli elektřiny a plynu byly dle rozhodnutí zřizovatele k 31. 12. 2010 vypovězeny, zálohy zúčtovány dle spotřeby na dohadné položky, konečné vyúčtování dle daňových dokladů v lednu 2011.Oběžná aktiva B.II.4.Krátkodobé poskytnuté zálohy
Předpis dotace na projekt ESF 72 445,79 Kč a projekt EKONOM 10 397 Kč, vyúčtování proběhne v roce 2011.Oběžná aktiva B. II. 27.Dohadné účty aktivní
Náklady příštích období 381 - úhrada předplatného odborného tisku na rok 2011 32 322 Kč Oběžná aktiva B.II.25. Náklady příštích období
Ostatní krátkodobé pohledávky 377 - pohledávky FKSP - předpis přídělu FKSP za 12/10 31 458,12 Kč, předpis bankovních poplatků účtu FKSP 12/10 247,26 Kč.Oběžná aktiva B.II.28. Ostatní krátkodobé pohled.
Běžný účet 241 - analyticky členěný dle jednotlivých fondů - fond odměn, rezervní, investiční - celkem 2 892 333,41 Kč - samostatný účet vedený pro prostředky projektu ESF 115 579,02 KčOběžná aktiva B.IV.9 Běžný účet
Běžný účet FSKP 243 - samostatný účet vedený v bance, používaný výhradně pro výdaje dle Kolektivní smlouvy, rozpočtu FKSP na rok 2010 a Vyhlášky č. 114/2002 Sb. v platném znění, zůstatek 154 527,75 Kč Oběžná aktiva B.IV.10. Běžný účet FKSP
Ceniny 263 - evidence poštovních známek - stav k 31. 12. 2010 2 439 KčOběžná aktiva B.IV.15.Ceniny
Pokladna 261 - členěna na pokladnu č. 1 - škola 12 240 Kč a pokladnu č. 2. - projekt ESF 0 Kč. Projekt ESF byl v listopadu 2010 ukončen, proto pokladna nevykazuje žádný zůstatek. Každá pokladna má samostatnou řadu pokladních i účetních dokladů a pokladní deník.Oběžná aktiva B.IV.17. Pokladna
Jmění účetní jednotky 401 - navýšení za rok 2010 o 4 138 339 Kč - navýšení hodnoty budovy školy o náklady rekonstrukce elektroinstalace a výměny osvětlení a 12 629 Kč - věcný dar digitální fotoaparát a beúplatný převod sportovního vybavení pro výuku tělesné výchovy od SRPŠ při OA Olomouc - snížení za rok 2010 o 487 291,50 Kč - odpisy majetku 1-12/10Vlastní kapitál C.I. 1. Jmění účetní jednotky
Fond odměn 411 - k 1. 1. 2010 stav nulový - příděl z výsledku hospodaření 2009 ve výši 5 000 Kč - usnesení UZ/15/12/2010 ze dne 28. 6. 2010 schválení záverečného účtu Olomouckého kraje za rok 2009 - čerpání na odměnu ředitelce školy za doplňkovou činnost v roce 2009 ve výši 5 000 Kč - dopis KÚOK/74849/10/OŠMT-OOS/847 ze dne 2. 8. 2010 - k 31. 12. 2010 stav nulovýVlastní kapitál C.II.1. Fond odměn
Fond kulturních a sociálních potřeb 412 - používán dle Vyhl. 114/2002 Sb. v platném znění a Kolektivní smlouvy na příspěvek na stravování zaměstnanců, penzijní připojištění, finanční a věcné dary k životním výročím, sportovní a kulturní akce pro zaměstnance (divadlo, Den učitelů, atp.). Finanční rozdíl v krytí FKSP k 31. 12. 2010 36 926,62 Kč - pohledávky a závazky 12/10 - příděl 31 158,12 Kč, poplatky z účtu 247,26 Kč, penzijní připojištění 6 300 Kč, finanční odměny zaměstnancům 12 000 Kč, neuhrazené faktury 50 032 Kč (za vitamíny pro zaměstnance, stravování zaměstnanců, vybavení ke zlepšení pracovních podmínek zaměstnanců) . Rozdíl srovnán v lednu 2011.Vlastní kapitál C.II.2. FKSP
Rezervní fond tvořený ze zlepšeného hospodářského výsledku 413 - k 1. 1. 2010 stav nulový - příděl z výsledku hospodaření 2009 ve výši 28 857,92 Kč - usnesení UZ/15/12/2010 ze dne 28. 6. 2010 schválení záverečného účtu Olomouckého kraje za rok 2009 - vyčerpáno v souvislosti s prázdninovou rekonstrukcí elektroinstalace - nutné opravy podlahy v učebnách - k 31. 12. 2010 stav nulový Vlastní kapitál C.II.3 Rezervní fond
Rezervní fond z ostatních titulů 414 Stav účetní k 31. 12. 2010 odpovídá stavu finančnímu 79 243 Kč - pouze finanční dary - navýšení za rok 2010 o finanční dary ve výši 69 000 Kč Soupis dárců : 1. DALZ agro-trading s.r.o. Olomouc 5 000 Kč 2. Auto Husek Olomouc 10 000 Kč 3. DML Group s.r.o. Olomouc 30 000 Kč 4. Mgr. Hana Zavadilová Ol 4 000 Kč 5. Mgr. Hana Tláskalová Olomouc 4 000 Kč 6. ELPREMO s.r.o. Olomouc 10 000 Kč 7. Radek Chrobok Olomouc 1 000 Kč 8. Ing. Hana Lněničková Olomouc 3 000 Kč 9. Lukáš Binar Olomouc 800 Kč 10. Lucie Pekárková 700 Kč 11. Radek Grunt Kožušany 500 Kč Všechny finanční dary jsou určeny na rozvoj školy. - čerpání na opravy související s prázdninovou rekonstrukcí elektroinstalace na opravy podlahy v učebnách ve výši 27 500,71 Kč, na počítač 14 016 Kč, zesilovač do učebny 8 040 Kč a služby spojené s výukou 15 194 Kč. - snížený o zůstatek dotace projektu ESF z roku 2009 ve výši 199 044,69 Kč, která byla na rezervní fond zaúčtována k účetní závěrce roku 2009Vlastní kapitál C.II.4. Rezervní fond
Investiční fond 416 Stav účetní k 31. 12. 2010 odpovídá stavu finančnímu 81 368,29Kč - navýšení o odpisy majetku za rok 2010 487 291,50 Kč - odpisy hlavní činnosti kryté příspěvkem zřizovatele a odpisy doplňkové činnosti kryté z výnosů doplňkové činnosti - snížen o odvod z odpisů zřizovateli za rok 2010 ve výši 337 000 Kč - čerpání ve výši 149 999 Kč na opravy omítek v učebnách, v souvislosti s rekonstrukcí elektroinstalace byl odstraněn tzv. feal, tj. zvuková izolace stěn bývalých učeben psaní strojem.Vlastní kapitál C.II.5. Investiční fond
Výsledek hospodaření běžného účetního období 493 - záporný výsledek hospodaření hlavní činnosti 96 117,15 Kč - kladný výsledek hospodaření doplňkové činnosti 118 000,20 Kč Celkový výsledek hospodaření za rok 2010 zisk 21 883,05 Kč.Vlastní kapitál C.III.1. Výsledek hospodaření
Výsledek hospodaření ve schvalovacím řízení 431 - příděl z výsledku hospodaření 2009 rozdělený dle usnesení UZ/15/12/2010 ze dne 28. 6. 2010 - schválení záverečného účtu Olomouckého kraje za rok 2009 do fondu odměn ve výši 5 000 Kč a do rezervního fondu ve výši 28 857,92 Kč. Vlastní kapitál C.III.2. Výsledek hospodaření
Dodavatelé 321 - krátkodobé závazky - faktury za prosinec a 4. čtvrtletí 2010, vzniklé z běžné činnosti školy v termínu splatnosti ve výši 537 845,41 Kč, z toho neuhrazená faktura z účtu FKSP 37 660 Kč Cizí zdroje D.IV.5. Dodavatelé
Krátkodobé přijaté zálohy 324 - zálohy od žáků za vstupní karty 56 600 Kč - zálohy od žáků za kopírovací čipy Sharp 4 700 Kč - zálohy od žáků za stravovací čipy VIS 41 515 Kč - zálohy od žáků na lyžařský kurz 1. ročníku 55 400 Kč - zálohy od žáků na obědy 266 027,60 Kč - zálohy od zaměstnanců na obědy 43 099 Kč - trvalá záloha za pronájem garáže 1 200 Kč Celkem přijaté zálohy 468 541,60 Kč, evidence vedená dle jednotlivých žáků a zaměstnanců, vyúčtování po skončení akce, vrácení čipů a karet, ukončení stravování. Cizí zdroje D.IV.8. Krátkodobé přijaté zálohy
Zúčtování s institucemi SZ a ZP 336 - zdravotní pojištění 214 712 Kč - sociální pojištění 498 809 Kč - pojištění k platům za prosinec 2010, srovnáno v lednu 2011Cizí zdroje D.IV.16.Zúčtování s institucemi SZ, ZP
Jiné přímé daně 342 - zálohová a srážková daň k platům za prosinec 2010, srovnáno v lednu 2011 - celkem 194 268 Kč .Cizí zdroje D.IV.18. Jiné přímé daně
Závazky k rozpočtům ÚSC 349 - předpis nevyčerpaných příspěvků za rok 2010 - dle finančního zúčtování: - vratka příspěvku na odpisy ÚZ 00006 7 733,50 Kč - vratka příspěvku na MAG ÚZ 33026 908,00 Kč Převod na účet zřizovatele 12. 1. 2011 Cizí zdroje D.IV.22.Závazky k rozpočtům ÚSC
Dohadné účty pasivní 389 - předpis nákladů na elektřinu a plyn dle uhrazených záloh k 31. 12. 2010 (ukončení odběru) - z toho elektřina 320 067 Kč a plyn 130 260 Kč Cizí zdroje D.IV.33. Dohadné účty pasivní
Ostatní krátkodobé závazky 378 - předpis platů zaměstnanců za prosinec 2010 k převodu na osobní účty ve výši 1 230 909 Kč - předpis příspěvku na penzijní připojištění za prosinec 2010 ve výši 6 300 Kč - předpis přídělu FKSP a poplatku KB z účtu FKSP za prosinec 2010 ve výši 31 405,38 KčCizí zdroje D.IV.34. Ostatní krátkodobé závazky
V knize podrozvahových účtů je vedena evidence: - drobného dlouhodobého nehmotného majetku v hodnotě nad 1 000 Kč do 7 000 Kč - celkem 379 695 tis. Kč - změny v roce 2010: - zařazení 5 174,00 Kč, z toho: software Fenix - přenosy CSÚIS 2 400 Kč, software pro výuku 2 774 Kč - vyřazení 32 172,30 Kč - zastaralý a nepotřebný software - drobného dlouhodobého hmotného majetku v hodnotě od 1 000 Kč do 3 000 Kč v analytickém členění učební pomůcky, nábytek a provozní vybavení - celkem 3 388 680 tis. Kč - změny v roce 2010: - zařazení 110 154 Kč , z toho: učební pomůcka anglický jazyk 2 338 Kč, skříňka na klíče 2 760 Kč, školní nábytek 84 500 Kč, brašna na fotoaparát 1 350 Kč a vybavení ke zlepšení pracovního prostředí 13 960 Kč z FKSP, sešívačka z projektu ESF 1 386 Kč, digitální fotoaparát 1 000 Kč - věcný dar škole, DVD přehrávač 1 141 Kč a kompresor do TV 1 719 Kč - bezúplatný převod SRPŠ. - vyřazení 123 697,22 Kč, z toho: nefunkční a poškozený školní nábytek, zastaralé a nefunkční učební pomůcky, odborná literatura - cizího majetku umístěného v budově školy - nápojové a potravinové automaty, kopírka, bezúplatné užívání části budovy UP Olomouc - celkem 3 296 536 Kč - změny v roce 2010: - umístění potravinového automatu Delikomat 129 900 Kč, nápojového automatu BLASY 107 000 Kč a datového digitalizačního terminálu firmy CERMAT 41 600 Kč, odvezení nápojového automatu Coca-Cola 80 000 Kč a PAVIGO 50 000 Kč. Podrozvahová evidencxe

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

E.2

Doplňující informace k položkám výkazu zisku a ztrátyK položce
Hlavní činnost - náklady spojené s výukou a běžným provozem školy - materiál - běžné nákupy nutné pro zajištění chodu školy (údržba, čisticí protředky, kancelářský materiál) 294 tis. Kč - materiál z projektu ESF 184 tis. Kč - kancelářské potřeby, sešívačka, řezačka, laminátor, skartovačka, herní sety SIMGAME nutné pro realizaci projektu - vstupní karty, stravovací a kopírovací čipy 74 tis. Kč - drobný hmotný majetek - viz. pořízení majetku 342 tis. Kč (školní nábytek, vybavení školní jídelny, výpočetní technika pro výuku, atp.) - drobné učební pomůcky, odborná literatura 4 tis. Kč Doplňková činnost - výdaje spojené s pronájmem tělocvičny a učeben - čisticí prostředky 7 tis. Kč A.I.1. Spotřeba materiálu
Hlavní činnost - náklady spojené s výukou a běžným provozem školy Spotřeba energie - elektřina 434 tis. Kč - voda 165 tis. Kč - plyn 696 tis. Kč Doplňková činnost - výdaje spojené s pronájmem tělocvičny a učeben Spotřeba energie - elektřina 51 tis. Kč - voda 5 tis. Kč - plyn 84 tis. KčA.I. 2. Spotřeba energie
Opravy a udržování - hlavní činnost - byly prováděny jen opravy nutné - havarijní, v průběhu prázdnin použity na opravy prostředky rezervního a investičního fondu: - oprava počítačové sítě 15 tis. Kč - oprava žaluzií v učebnách 12 tis. Kč - oprava hasicích přístrojů po revizi 4 tis. Kč - oprava hlavního rozvaděče 2 tis. Kč - oprava výpočetní techniky (počítače, tiskárny) a kopírky 31 tis. Kč - oprava kotelny školy 42 tis. Kč - oprava bojlerů ve výdejně stravy a ve sklepě pro úklid školy 5 tis. Kč - oprava zabezpečovacího zařízení 2 tis. Kč - malování 128 tis. Kč (po rekonstrukci elektroinstalace část vymalována v rámci akce, zbytek z prostředků školy) - oprava omítek v učebnách 150 tis. Kč - hrazeno z investičního fondu (účet 648) - v souvislosti s rekonstrukcí elektroinstalace bylo nutno odstranit izolaci stěn v bývalých učebnách psaní strojem, tzv. feal, pod tímto plechovým obložením nebyly stěny místnosti omítnuty - oprava podlahy v učebnách s novou omítkou - po odstranění obložení chybělo linoleum kolem stěn - oprava celkem 160 tis. Kč, z toho hrazeno 56 tis. Kč z rezervního fondu (účet 648) A.I.5. Opravy a udržování
Cestovné - hlavní činnost - výdaje na pracovní cesty zaměstnanců z toho: - cestovné tuzemské 87 tis. Kč (školní akce - výlety, kurzy, soutěže, školení) - cestovné zahraniční 24 tis. Kč (školní akce - Anglie, výměnný pobyt Nördlingen) - cestovné tuzemské - projekt ESF 21 tis. Kč A.I.6. Cestovné
Hlavní činnost - náklady spojené s výukou a běžným provozem školy - pravidelné výdaje dle uzavřených smluv, z toho: - telefon, internet 161 tis. Kč - služby pošt 40 tis. Kč - svoz odpadu 40 tis. Kč - nájemné pro výuku - bazén 17 tis. Kč - praní prádla 42 tis. Kč - zpracování mezd 90 tis. Kč - kopírování 103 tis. Kč - ostraha budovy 20 tis. Kč - doprava stravy 33 tis. Kč - stravování žáků 771 tis. Kč (provozní výdaje) - ostatní služby 137 tis. Kč - školení učitelů 5 tis. Kč - software pro výuku 4 tis. Kč - software pro provoz školy - účetnictví Fenix, AVG, stravování VIS 108 tis. Kč - služby projektu ESF 655 tis. Kč (telefon, poštovné, školení) - služby projektu Ekonom 1 tis. Kč (služby, poštovné) Ostatní služby Doplňková činnost - výdaje spojené s pronájmem tělocvičny a učeben - výdaje za služby spojené s pronájmem 7 tis. KčA.I.8. Ostatní služby
Hlavní činnost - náklady spojené s výukou a běžným provozem školy Mzdové náklady - platy 16 098 tis. Kč platy MAG 20 tis. Kč platy Fond odměn 5 tis. Kč OON 123 tis. Kč OON odstupné 87 tis. Kč (učitel) OON projekt ESF 205 tis. Kč OON projekt Ekonom 22 tis. Kč Doplňková činnost - výdaje spojené s pronájmem tělocvičny a učeben Mzdové náklady - platy 3 tis. Kč OON 51 tis. KčA.I.9. Mzdové náklady
Hlavní činnost - náklady spojené s výukou a běžným provozem školy - výdaje na zdravotní pojištění 1 457 tis. Kč sociální pojištění 4 047 tis. Kč pojištení projekt ESF 8 tis. Kč pojištění projekt Ekonom 6 tis. Kč Zdravotní a sociální pojištění k čerpání z Fondu odměn hrazeno z provozních prostředků. Doplňková činnost - výdaje spojené s pronájmem tělocvičny a učeben - výdaje na zdravotní pojištění 4 tis. Kč sociální pojištění 14 tis. KčA.I.11. Zákonné sociální pojištění
Jiné sociální pojištění - zákonné pojištění 0,42 % - hlavní činnost - pojištění hrazené čtvrtletně, výdaje za rok 2010 70 tis. Kč Jiné sociální pojištění - zákonné pojištění 0,42 % - doplňková činnost - hrazené pojštění pouze 166 Kč - ve výkazu zakrouhleno na 0.A.I.12 Jiné sociální pojištění
Zákonné sociální náklady - hlavní činnost - přídel do FKSP 2 % objemu vyplacených platů 322 tis. Kč Zákonné sociální náklady - doplňková činnost - příděl do FKSP 2 % objemu vyplacených platů - pouze 54 Kč, ve výkazu zaokrouhleno na 0A.I.13. Zákonné sociální náklady
Jiné sociální náklady - hlavní činnost - stravování zaměstnanců 242 tis. Kč (provozní a mzdová režie) - ochranné pracovní prostředky 10 tis. Kč - náhrada za nemoc 40 tis. Kč A.I.14. Jiné sociální náklady
Hlavní činnost - výdaje spojené s pronájmem tělocvičny a učeben - odpisy 442 tis. Kč kryty příspěvkem zřizovatele Doplňková činnost - výdaje spojené s pronájmem tělocvičny a učeben - odpisy 45 tis. Kč kryty z výnosů doplňkové činnosti A.I.24 Odpisy dlouhodobého majetku
Ostatní náklady z činnosti - hlavní čiinost - jednorázové prospěchové stipendium pro žáky 4. ročníku dle Stipendijního řádu schváleného zřizovatelem ve výši 4 tis. KčA.I.32. Ostatní náklady z činnosti
Ostatní finanční náklady - hlavní činnost - bankovní výlohy 25 tis. Kč - bankovní výlohy projekt ESF 2 tis. Kč Po zahájení plateb za stravné na účet školy se výrazně zvýšil poplatek za vedení účtu u Komerční banky, nárůst cca 400 plateb měsíčně.A.II.5.Ostatní finanční náklady
Výnosy z prodeje služeb - hlavní činnost - výnosy spojené s výukou - stravné žáci 470 tis. Kč - stravné zaměstnanci 62 tis. Kč - prodej vstupních karet žákům 55 tis. Kč - prodej kopií žákům 24 tis. Kč - půjčovné sportovní výstroje žákům 4 tis. Kč - druhopisy vysvědčení žákům 2 tis. Kč - prodej almanachů žákům 9 tis. KčB.I.2.Výnosy z prodeje služeb
Výnosy z pronájmu - doplňková činnost - pronájem nebytových prostor ve volných hodinách, kdy neprobíhá výuka - dle uzavřených smluv - čistý nájem - tělocvična 30 tis. Kč - učebna 28 tis. Kč - nápojové a potravinářské automaty 19 tis. Kč - garáž 6 tis. Kč - kantýna 3 tis. Kč - plocha pro reklamu 32 tis. Kč - služby spojené s pronájmem 272 tis. Kč. B.I.3. Výnosy z pronájmu
Výnosy z nároků na prostředky z rozpočtu územních samosprávných celků - nevyúčtovatelná dotace ve výši ročního rozpočtu - dotace na provoz 3 343 tis. Kč - vyúčtovatelná dotace - přímé náklady vzdělávání 22 439 tis. Kč - vyyúčtovatelná dotace - maturitní generálka MAG 27 tis. Kč - vyúčtovatelná dotace - odpisy 442 tis. Kč - vyúčtovatelná ná dotace Statutárnímu městu Olomouc na výměnný pobyt žáků Obchodní akademie Olomouc a SW Nördlingen 10 tis. Kč - dotace na projekt ESF vyplácená zpětně dle skutečných nákladů 1 075 tis. Kč B.IV.2. Výnosy z nároků na prostředky ÚSC
Čerpání fondů - fond odměn 5 tis. Kč - odměna ředitelce školy za doplňkovou činnost v roce 2009, související zdravotní a sociální pojištění hrazeno z provozu - fond rezervní 94 tis. Kč - oprava podlahy v učebnách školy v souvislostí s rekonstrukcí elektroinstalace, počítač a zesilovač do učebny, služby související s výukou žáků - fond investiční 150 tis. Kč - oprava omítek v učebnách v souvislosti s rekonstrukcí elektroinstalace. V průběhu rekonstrukce elektroinstalace bylo nutné odstranit zvukovou izolaci stěn v bývalých učebnách psaní strojem, tzv. feal (plechové desky vyplněné skelnou vatou), pod izolací nebyly zaomítány stěny a nebylo položeno linoleum. Dle dohody se zřizovatelem byly tyto opravy hrazeny z fondů školy. B. I. 24. Čerpání fondů
Úroky - úroky z účtů škole ve výši 1 Kč - účet běžný, FKSP a projekt ESFB. II. 2. Úroky
Ostatní výnosy z činnosti - příspěvek na projekt Ekonom dle smlouvy o partnerství s finanční spoluúčastí s příjemcem podpory Centrem pro rozvoj a podporu regionů, o.p.s. - nové formy výuky ekonomických odborných předmětů, individuálního projektu podpory 1.1 - Zvyšování kvality ve vzdělávání Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Uskutečněné náklady projektu jsou vždy po skončení měsíce škole uhrazeny příspěvkem příjemce podpory Centrem pro rozvoj regionů, o.p.s. Olomouc. B. I. 25. Ostatní výnosy z činnosti

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

Fond kulturních a sociálních potřeb

F. Doplňující informace k fondům účetní jednotky

PoložkaStav
A.I. Počáteční stav fondu146.00
A.II. Tvorba fondu322.00
1. Splátky půjček na bytové účely poskytnutých do konce roku 19920.00
2. Náhrady škod a pojistná plnění od pojišťovny vztahující se k majetku pořízenému z fondu0.00
3. Peněžní a jiné dary určené do fondu0.00
A.III. Užití fondu350.00
1. Půjčky na bytové účely0.00
2. Stravování126.00
3. Rekreace37.00
4. Kultura, tělovýchova a sport12.00
5. Sociální výpomoci a půjčky0.00
6. Poskytnuté peněžní dary26.00
7. Úhrada příspěvku na penzijní připojištění79.00
8. Úhrada části pojistného na soukromé životní pojištění0.00
9. Ostatní užití fondu70.00
A.IV. Konečný stav fondu118.00

Rezervní fond

PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE ZŘIZOVANÉ ÚZEMNÍMI SAMOSPRÁVNÝMI CELKY A SVAZKY OBCÍ

F. Doplňující informace k fondům účetní jednotky

PoložkaStav
D.I. Počáteční stav fondu274.00
D.II. Tvorba fondu98.00
1. Zlepšený výsledek hospodaření29.00
2. Nespotřebované dotace z rozpočtu Evropské unie0.00
3. Nespotřebované dotace z mezinárodních smluv0.00
4. Peněžní dary - účelové69.00
5. Peněžní dary - neúčelové0.00
6. Ostatní tvorba0.00
D.III. Čerpání fondu293.00
1. Úhrada zhoršeného výsledku hospodaření0.00
2. Úhrada sankcí0.00
3. Posílení investičního fondu se souhlasem zřizovatele0.00
4. Časové překlenutí dočasného nesouladu mezi výnosy a náklady0.00
5. Ostatní čerpání293.00
D.IV. Konečný stav fondu79.00

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

F. Doplňující informace k fondům účetní jednotky

Investiční fond

PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE ZŘIZOVANÉ ÚZEMNÍMI SAMOSPRÁVNÝMI CELKY A SVAZKY OBCÍ

PoložkaStav
F.I. Počáteční stav fondu81.00
F.II. Tvorba fondu487.00
1. Ve výši odpisů dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku487.00
2. Investiční dotace z rozpočtu zřizovatele0.00
3. Investiční příspěvky ze státních fondů0.00
4. Ve výši výnosů z prodeje svěřeného dlouhodobého hmotného majetku0.00
5. Dary a příspěvky od jiných subjektů0.00
6. Ve výši výnosů z prodeje majetku ve vlastnictví příspěvkové organizace0.00
7. Převody z rezervního fondu0.00
F.III. Čerpání fondu487.00
1. Financování investičních potřeb487.00
F.IV. Konečný stav fondu81.00

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

G. Stavby

ČísloPoložkaObdobí běžné bruttoObdobí běžné korekceObdobí běžné nettoObdobí minulé
G.Stavby29016.003651.0025365.000.00
G.1.Bytové domy a bytové jednotky0.000.000.000.00
G.2.Budovy pro služby obyvatelstvu29016.003651.0025365.000.00
G.3.Jiné nebytové domy a nebytové jednotky0.000.000.000.00
G.4.Komunikace a veřejné osvětlení0.000.000.000.00
G.5.Jiné inženýrské sítě0.000.000.000.00
G.6.Ostatní stavby0.000.000.000.00

Příloha č. 5 vyhlášky - Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 00601721

sestavená za účetní období 31.12.2010

H. Pozemky

ČísloPoložkaObdobí běžné bruttoObdobí běžné korekceObdobí běžné nettoObdobí minulé
H.Pozemky1893.000.001893.000.00
H.1.Stavební pozemky0.000.000.000.00
H.2.Lesní pozemky0.000.000.000.00
H.3.Zahrady, pastviny, louky, rybníky67.000.0067.000.00
H.4.Zastavěná plocha1284.000.001284.000.00
H.5.Ostatní pozemky542.000.00542.000.00