Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

A.1.
Informace podle § 7 odst. 3 zákona
Školní jídelna Olomouc-Hejčín, příspěvková organizace vznikla od 1.7.2011 jako samostatný subjekt, je plátcem DPH.
Organizace od 1. 1. 2013 vede evidenci PAP.
Na základě Usnesení Rady Olomouckého kraje UR/28/2013 vede ŠJ od 1.1. 2014 účetnictví v plném rozsahu, tj. účtuje
účetnictví v plném rozsahu, tj. účtuje na podrozvahových účtech, tvoří opravné položky k pohledávkám a oceňuje majetek a závazky
reálnou hodnotou.
U majetku vedeného na podrozvahových účtech je hranice významnosti u dlouhodobého majetku Kč 3 000,-, u dlouhodobého nehmotného
majetku Kč 7 000,-, dolní hranice u hmotného majetku je Kč 500,-, u nehmotného majetku Kč 1 000,-.
O podmíněných pohledávkách ze vztahu k jiným zdrojům se v podrozvahové evidenci účtuje od Kč 10 000,- a to v členění na krátkodobé
a dlouhodobé - transfery s vypořádáním.
Podmínky pro sestavení výkazů "Přehled o peněžních tocích" a " Přehled o změnách vlastního kapitálu" ŠJ nesplňuje.
A.2.
Informace podle § 7 odst. 4 zákona
V souladu s vyhláškou č. 410/2009 Sb. ve znění Vyhlášky číslo 435/2010 Sb. došlo od 1.1.2011 ke změnám při sestavení Rozvahy, Výkazu zisku a ztráty a Přílohy - výkazy se sestavují v Kč, s přesností na dvě desetinná místa. Z tohoto důvodu jsou stavy minulého období, které bylo sestaveno v tisících Kč, rozšířeny 000,00.
Od 1. 1. 2014 byl dle nové směrné účtové osnovy upraven účtový rozvrh a zároveň byly rozděleny nebo převedeny nové nebo nahrazené účty ( dle převodového můstku) v počátečních stavech.
Účetní software byl také aktualizován v souladu s vyhláškou č. 410/2009 v platném znění.
A.3.
Informace podle § 7 odst. 5 zákona
Od 1. 1. 2014 je vedeno účetnictví v plném rozsahu. Výkazy jsou sestaveny v jednotkách české měny v celých Kč, s přesností na dvě desetinná místa.
Odpisový plán je sestaven na kalendářní rok s roční odpisovou sazbou stanovenou zřizovatelem - usnesení Rady Olomouckého kraje UR/4/12/2013, UR/5/13/2013:
1. odpisová skupina - roční odpisová sazba 16,67 %
2. odpisová skupina - roční odpisová sazba 12,50 %
3. odpisová skupina - roční odpisová sazba 6,67 %
5. odpisová skupina - roční odpisová sazba 1,67 %.
Hranice pro zařazení majetku do účetnictví je stanovena organizační směrnicí ve výši 1.000,- Kč a více. V podrozvahové evidenci je účtován hmotný majetek od 500,- Kč do 3.000,- Kč.
Drobný hmotný majetek v hodnotě nad 3.000,- Kč do 40.000,- Kč je účtován na účet 028 v členění dle typu (nábytek, kancelářské stroje, kuchyňské zařízení, ostatní předměty, dary).
Drobný nehmotný majetek nad 7.000,- Kč do 60.000,- Kč je účtován na účet 018.
Dlouhodobý hmotný majetek v hodnotě nad 40.000,- Kč je účtován na účet 022 v členění dle typu (stroje, přístroje, zařízení a energ. a hnací stroje).
Dlouhodobý nehmotný majetek v hodnotě nad 7.000,- Kč do 60.000,- Kč je účtován na účet 013.
Budovy a pozemky jsou zařazovány do evidence vždy bez ohledu na cenu.
Stav majetku v účetnictví odpovídá stavu majetku v evidenci.
Příspěvková organizace používá metody časového rozlišení nákladů, výnosů, používá účtování dohadných účtů, účtuje o zálohách.
V průběhu účetního období jsou časově rozlišovány transfery, konečné vyúčtování k rozvahovému dni, tj. k 31.12.
V rámci doplňkové činnosti je poskytováno stravování pro zaměstnance jiných škol, cizím strávníkům.
Náklady doplňkové činnosti jsou určovány měsíčně ze skutečných nákladů hlavní činnosti a to procentem z počtu uvařených jídel. Doplňková činnost je sledovanána samostatně dle ORG.
Zřizovatelem příspěvkové organizace je Olomoucký kraj. Statutární zástupce školní jídelny je ředitelka Bc. Daniela Machalová.

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

A.4. Informace podle § 7 odst. 5 zákona o stavu účtů v knize podrozvahových účtů;

Číslo položkyNázev položkySyntetický účetObdobí běžnéObdobí minulé
P.I.Majetek účetní jednotky631583.98579443.80
1.Jiný drobný dlouhodobý nehmotný majetek9010.000.00
2.Jiný drobný dlouhodobý hmotný majetek902631583.98579443.80
3.Ostatní majetek9030.000.00
P.II.Vyřazené pohledávky a závazky0.000.00
1.Vyřazené pohledávky9110.000.00
2.Vyřazené závazky9120.000.00
P.III.Podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou0.000.00
1.Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu úplatného užívání majetku jinou osobou9210.000.00
2.Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu úplatného užívání majetku jinou osobou9220.000.00
3.Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou na základě smlouvy o vypůjčce9230.000.00
4.Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou na základě smlouvy o vypůjčce9240.000.00
5.Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou z jiných důvodu9250.000.00
6.Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou z jiných důvodu9260.000.00
P.IV.Další podmíněné pohledávky3975235.000.00
1.Krátkodobé podmíněné pohledávky ze smluv o prodeji dlouhodobého majetku9310.000.00
2.Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze smluv o prodeji dlouhodobého majetku9320.000.00
3.Krátkodobé podmíněné pohledávky z jiných smluv9330.000.00
4.Dlouhodobé podmíněné pohledávky z jiných smluv9340.000.00
5.Krátkodobé podmíněné pohledávky z nástrojů spolufinancovaných ze zahraničí9390.000.00
6.Dlouhodobé podmíněné pohledávky z nástrojů spolufinancovaných ze zahraničí9410.000.00
7.Krátkodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k jiným zdrojům9423975235.000.00
8.Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k jiným zdrojům9430.000.00
9.Krátkodobé podmíněné úhrady pohledávek z přijatých zajištení9440.000.00
10.Dlouhodobé podmíněné úhrady pohledávek z přijatých zajištení9450.000.00
11.Krátkodobé podmíněné pohledávky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení9470.000.00
12.Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení9480.000.00
P.VI.Podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku0.000.00
1.Krátkodobé podmíněné závazky z operativního leasingu9610.000.00
2.Dlouhodobé podmíněné závazky z operativního leasingu9620.000.00
3.Krátkodobé podmíněné závazky z finančního leasingu9630.000.00
4.Dlouhodobé podmíněné závazky z finančního leasingu9640.000.00
5.Krátkodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku na základě smlouvy o vypůjčce9650.000.00
6.Dlouhodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku na základě smlouvy o vypůjčce9660.000.00
7.Krátkodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku nebo jeho převzetí z jiných důvodu9670.000.00
8.Dlouhodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku nebo jeho převzetí z jiných důvodu9680.000.00
P.VII.Další podmíněné závazky853100.000.00
1.Krátkodobé podmíněné závazky ze smluv o pořízení dlouhodobého majetku9710.000.00
2.Dlouhodobé podmíněné závazky ze smluv o pořízení dlouhodobého majetku9720.000.00
3.Krátkodobé podmíněné závazky z jiných smluv9730.000.00
4.Dlouhodobé podmíněné závazky z jiných smluv9740.000.00
5.Krátkodobé podmíněné závazky z nástrojů spolufinancovaných ze zahraničí9750.000.00
6.Dlouhodobé podmíněné závazky z nástrojů spolufinancovaných ze zahraničí9760.000.00
7.Krátkodobé podmíněné závazky vyplývající z právních predpisu a další činnosti moci zákonodárné, výkonné nebo soudní978853100.000.00
8.Dlouhodobé podmíněné závazky vyplývající z právních predpisu a další činnosti moci zákonodárné, výkonné nebo soudní9790.000.00
9.Krátkodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí jednorázových9810.000.00
10.Dlouhodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí jednorázových9820.000.00
11.Krátkodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí ostatních9830.000.00
12.Dlouhodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí ostatních9840.000.00
13.Krátkodobé podmíněné závazky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení9830.000.00
14.Dlouhodobé podmíněné závazky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení9840.000.00
P.VIII.Ostatní podmíněná aktiva a ostatní podmíněná pasiva a vyrovnávací účty0.000.00
1.Ostatní krátkodobá podmíněná aktiva9910.000.00
2.Ostatní dlouhodobá podmíněná aktiva9920.000.00
3.Ostatní krátkodobá podmíněná pasiva9930.000.00
4.Ostatní dlouhodobá podmíněná pasiva9940.000.00
5.Vyrovnávací účet k podrozvahovým účtum9993753718.98579443.80

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

A.5. Informace podle § 18 odst. 1 písm. c) zákona

Číslo položkyNázev položkyObdobí běžnéObdobí minulé
1.Splatné závazky pojistného na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti88491.00102328.00
2.Splatné závazky veřejného zdravotního pojištění37929.0043859.00
3.Evidované daňové nedoplatky u místně příslušných finančních orgánů0.000.00

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

A.6. Informace podle § 19 odst. 5 písm. a) zákona
K 30. 9. 2014 nedošlo k žádné mimořádné události ani změně ovlivňující účetní závěrku.
Příspěvková organizace není účastníkem žádného grantového projektu. V roce 2014 školní jídelna neobdržela žádný věcný a ani finanční dar.
Pro dodávku elektřiny na rok 2014 je vysoutěžen zřizovatelem dodavatel Centropol Energy.
Z důvodu malého využití školní jídelna prostřednictvím zřizovatele v průběhu I.Q nabídla k bezúplatnému převodu elektrickou cukrářskou pec v pořizovací ceně Kč 436 473,10. Tento bezúplatný převod byl proveden a řádně zaúčtován k 30.6. 2014. Cukrářská pec byla předána Střední odborné škole Litovel.
Vzhledem k tomu, že byl v měsíci květnu 2014 uskutečněn nákup užitkového vozu, tak byla v průběhu I. pololetí provedena registrace k Silniční dani Finančnímu úřadu v Olomouci, zřizovateli byl podán návrh na doplnění Zřizovací listiny a Živnostenskému odboru Magistrátu Města Olomouce k živnostenskému oprávnění. Silniční daň na rok 2014 byla zaplacena v měsíci září 2014.
A.7. Informace podle § 19 odst. 5 písm. b) zákona
Žádné skutečnosti, které existovaly ke konci rozvahového dne, a které by významně ovlivnily pohled na finanční situaci organizace, nenastaly.
A.8. Informace podle § 66 odst. 6
Převod vlastnictví k nemovitostem, které podléhají vkladu do katastru nemovitostí, nebyl k 31. 9. 2014 proveden.
A.9. Informace podle § 66 odst. 8
V měsíci lednu v organizaci proběhla se souhlasem zřizovatele veřejná zakázka na dodávku konvektomatu a užitkového automobilu. Konvektomat byl dodán v průběhu I.Q roku 2014, automobil byl dodán v měsíci květnu 2014.
Stav investičního fondu,rezervního fondu a fondu odměn je k 30. 9. 2014 je plně krytý finančními prostředky na účtu 241/40,241,30,241/20.
U účtu FKSP je k 30. 9. 2014 nesoulad Kč 2 400,00, který je srovnán v měsíci říjnu 2014 - úč.243/10. Jedná se o příděl na stravné zaměstnanců ŠJ za září 2014.
V I. pololetí roku 2014 organizace čerpala IF na nákup: el. konvektomatu - Kč 715 596,50, opravu el. kotlů - Kč 90 981,44, nákup automobilu Kč 826 224,37,oprava podlah Kč 14 746,17, odstranění usazenin z pláště budovy Kč 20 890,34, oprava ústředny EPS Kč 11 352,26, oprava kotle Kč 15 999,04. Veškeré čerpání IF bylo řádně oznámeno zřizovateli. Fond odměn k 30.6. 2014 organizace nečerpala.
Rezervní fond k 30.9.2014 školní jídelna čerpala na základě schváleného hospodařského výsledku z roku 2013 Radou Olomouckého kraje - pokrytí ztráty Kč 126 370,71.


Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

Číslo položkyNázev položkyÚčetObdobí běžnéObdobí minulé
B.1.Poskytnutí úvěru zajištěné zajišťovacím převodem aktiva3640.000.00
B.2.Půjčky cenných papírů zajištěné převodem peněžních prostředků3640.000.00
B.3.Prodej aktiva se současně sjednaným zpětným nákupem3640.000.00
B.4.Nákup aktiva se současně sjednaným zpětným prodejem3640.000.00

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

Číslo položkyNázev položkyObdobí běžnéObdobí minulé
C.1.Zvýšení stavu transferů na pořízení dlouhodobého majetku za běžné účetní období0.000.00
C.2.Snížení stavu transferů na pořízení dlouhodobého majetku ve věcné a časové souvislosti0.000.00

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

D.1.Počet jednotlivých věcí a souborů majetku nebo seznam tohoto majetku
0.00
D.2.Celková výměra lesních pozemků s lesním porostem
0.00
D.3.Výše ocenění celkové výměry lesních pozemků s lesním porostem ve výši 57 Kč/m2
0.00
D.4.Výměra lesních pozemků s lesním porostem oceněných jiným způsobem
0.00
D.5.Výše ocenění lesních pozemků s lesním porostem oceněných jiným způsobem
0.00
D.6.Průměrná výše ocenění výměry lesních pozemků s lesním porostem oceněných jiným způsobem
0.00
D.7.Komentář k ocenění lesních pozemků jiným způsobem
0.00

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

E.1

Doplňující informace k položkám rozvahyK položceČástka
K 30. 9. 2014 jsou pozemky, stavby beze změn.

K 30. 9. 2014 byl zakoupen tento majetek do pod. ev. - účet 902 : za období 1-6/2014-prodlužovací kabel Kč 818,18, lékárnička Kč 850,00, mag. tabule Kč 1 738,80, sklenice Kč 4 017,60 a v rámci DČ víceúčelové formy v celkové výši Kč 38 000,00. Za období 7-9/2014-židle na kolečkách Kč 1 790,00, 4 mobilní telefony celkem za Kč 4 925,60 (á 1 231,40 na kus).

V souvislosti s rozšíření provozu v organizaci probíhá testování nového stravovacího systému. Původní stravovací program byl nedostačující pro nový rozšířený provoz. Z tohoto důvodu ŠJ má nový software zatím v pronájmu od firmy VIS Plzeň.
V průběhu I. pololetí roku 2014 školní jídelna zavedla v rámci rozšíření poskytovaných služeb pro strávníky Gymnázia Hejčín, Slovanského gymnázia výběr ze tří druhů jídel. Pro strávníky, kteří chodí přímo do jídelny Olomouc-Hejčín byla znovu zavedena burza jídel. Program stravné je pravidelně aktualizován dle potřeb a požadavků školní jídelny.

Vyřazení neopravitelných a zastaralých předmětů k 30. 9. 2014 neproběhlo. Vyřazení bude organizace provádět v průběhu IV. čtvrtletí roku 2014.

Příjem potravin a čistících prostředků se účtuje z dodavatelské faktury na sklad. Potraviny, čistící prostředky jsou sledovány v software, na základě výdejek je zaúčtována měsíční spotřeba potravin a čistících prostředků do nákladů.

Pohledávky za územními rozpočty - předpis neinvestičního transferu bez vypořádání UZ 00020 na rok 2014, snížený o obdržené dotace 2014.
Ostatní krátkodobé pohledávky FKSP - převod čerpání a úroků za září 2014, převedeno v říjnu 2014.
Běžný účet - analyticky členěný dle jednotlivých fondů.
Účet FKSP - samostatný účet používaný výhradně pro výdaje dle rozpočtu FKSP a Vyhl. č. 114/2002 Sb. v platném znění.
Ceniny neevidujeme.
Pokladna - prováděná pravidelná inventarizace dle plánu na rok 2014. K 30.9. 2014 provedena inventarizace pokladny, nebyly zjištěny žádné rozdíly.
Jmění účetní jednotky - snížení o odpisy majetku za období 1- 9/2014.
FKSP - používán na příspěvek na stravování zaměstnanců ve výši Kč 6,- /oběd, příspěvek na masáže,vstupenky na bazén,divadlo/.
Investiční fond navýšen o odpisy majetku za období 1-9/2014. Odpisy hlavní činnosti jsou kryté dotací zřizovatele, odpisy doplňkové činnosti jsou kryté z výnosů doplňkové činnosti.Snížení fondu o stanovený odvod zřizovateli byl proveden na základě pokynů KÚ Olomouc. Stav účetní se rovná stavu finančnímu.
Transfery s vypořádáním v běžném účetním období účtovány přes dohadné položky - výše nákladů stejná jako výše výnosů, výsledek hospodaření ovlivňuje pouze doplňková činnost a neinvestiční transfer bez Vypořádání - dotace zřizovatele na provoz, účtovaná do výnosů ve výši měsíční dotace.
Vypořádání neinvestičních transferů roku 2013 UZ6 a 33353 proběhlo v předepsaném termínu - v měsíci lednu 2014.
U UZ6 odpisy - vratka dotace Kč 59 068,16 provedena 13.1. 2014, UZ 33353 přímé náklady - vratka dotace Kč 6 289,00 provedena 13.1. 2014.
Daň z příjmu právnických osob za rok 2013 byla po konzultaci s daňovým poradcem odvedena v měsíci červnu 2014. Výše odvodu daně z příjmu právnických osob za rok 2013 činí Kč 39 900,00.
Schválení hospodářského výsledku z roku 2013 a poté schválení účetní závěrky 2013 zřizovatel provedl k 30. 6. 2014. Schválení účetní závěrky za rok 2013 Radou Olomouckého kraje již školní jídelna odeslala do CSÚIS. Na základě pokynů zřizovatele bylo provedeno k 30.6. 2014 zúčtování HV roku 2013 - ztráty v celkové výši Kč 126 370,71. Na pokrytí ztráty dle pokynů byly použity finanční prostředky RF.
Dodavatelé - krátkodobé závazky, všechny faktury v terminu splatnosti.
Krátkodobé přijaté zálohy - zálohy na stravné strávníků, evidence záloh dle jednotlivých žáků a zaměstnanců.
Zúčtování s institucemi SZ a ZP, jiné přímé daně - předpis za září 2014, převedeno v říjnu 2014.
Závazky za zaměstnanci a Ostatní krátkodobé závazky - předpis platů zaměstnanců k převodu na osobní účty, převedeno FKSP, úroky za září 2014, převedeno v říjnu 2014.
K 30. 9. 2014 organizaci vznikl u DPH nárok na nadměrný odpočet ve výši Kč 1 942,00.
Podrozvahová evidence je vedena v knize podrozvahových účtů.
Na dohadné účty pasivní je k 30.9. 2014 účtováno.
AKTIVA0.00

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

E.2

Doplňující informace k položkám výkazu zisku a ztrátyK položceČástka

Účetní jednotka vede odděleně hlavní a doplňkovou činnost.
K 30. 9. 2014 vykazuje školní jídelna v hospodaření HČ úsporu ve výši Kč 470 917,31 a v DČ úsporu Kč 71 273,52. Celkový HV k 30. 9. 2014 vykazuje úsporu Kč 542 190,83. Organizace neobdržela k termínu sestavení mezitimní závěrky všechny dodavatelské faktury zejména na energie, což jsou velmi významné nákladové položky, zejména spotřeba elektrické energie (fa Centropol za září 2014 ve výši Kč
95 102,00). Po provedení kvalifikovaného odhadu se jeví hospodaření jako vyrovnané. Z důvodu vhodných klimatických podmínek v zimním období, dochází zejmnéna u spotřeby energií k úspoře. Maximální hospodárností provozu - zejména u energií se organizace snaží o vyrovnané hospodaření.

Další významnou nákladovou položkou jsou opravy zvláště u kuchyňského zařízení. V uplynulém roce skončily veškeré záruky kuchyňského vybavení ŠJ. Na opravy byl k 30.9. 2014 převážně využíván Investiční fond. Pouze na menší běžné opravy byl použito provozních prostředků, v průběhu prázdnin z hygienických důvodů proběhlo v ŠJ malování v přízemní části budovy. V měsíci září 2014 byl dán do provozu užitkový automobil, což se rovněž projeví zvýšenými náklady.

Příspěvková organizace se snaží dosáhnout zvýšení podílu DČ pro použití případné ztráty z hlavní činnosti. V rámci doplňkové činnosti byly pořádány akce Nové trendy v moderním vaření, krátkodobý pronájem jídelny, zapůjčení kuchyňského nádobí, poskytování stravy v rámci Projektů na školách, stravování pro seniory a maminky na mateřské dovolené.
V rámci rozšíření služeb začala školní jídelna od září 2014 provádět rozvoz stravy vlastním dopravním prostředkem.

V příloze přikládáme pro zřizovatele KÚ Olomouc sestavu hospodaření dle příslušných ORG v tištěné podobě.
B.V.5.0.00

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

Fond kulturních a sociálních potřeb

F. Doplňující informace k fondům účetní jednotky

PoložkaBěžné období
A.I. Počáteční stav fondu k 1.1.18260.64
A.II. Tvorba fondu26064.00
1. Základní příděl26064.00
2. Splátky půjček na bytové účely poskytnutých do konce roku 19920.00
3. Náhrady škod a pojistná plnění od pojišťovny vztahující se k majetku pořízenému z fondu0.00
4. Peněžní a jiné dary určené do fondu0.00
5. Ostatní tvorba fondu0.00
A.III. Čerpání fondu28992.00
1. Půjčky na bytové účely0.00
2. Stravování13992.00
3. Rekreace0.00
4. Kultura, tělovýchova a sport15000.00
5. Sociální výpomoci a půjčky0.00
6. Poskytnuté peněžní dary0.00
7. Úhrada příspěvku na penzijní připojištění0.00
8. Úhrada části pojistného na soukromé životní pojištění0.00
9. Ostatní užití fondu0.00
A.IV. Konečný stav fondu15332.64

Rezervní fond

PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE ZŘIZOVANÉ ÚZEMNÍMI SAMOSPRÁVNÝMI CELKY A SVAZKY OBCÍ

F. Doplňující informace k fondům účetní jednotky

PoložkaBěžné období
D.I. Počáteční stav fondu k 1.1.373911.00
D.II. Tvorba fondu0.00
1. Zlepšený výsledek hospodaření0.00
2. Nespotřebované dotace z rozpočtu Evropské unie0.00
3. Nespotřebované dotace z mezinárodních smluv0.00
4. Peněžní dary - účelové0.00
5. Peněžní dary - neúčelové0.00
6. Ostatní tvorba0.00
D.III. Čerpání fondu126370.71
1. Úhrada zhoršeného výsledku hospodaření126370.71
2. Úhrada sankcí0.00
3. Posílení investičního fondu se souhlasem zřizovatele0.00
4. Časové překlenutí dočasného nesouladu mezi výnosy a náklady0.00
5. Ostatní čerpání0.00
D.IV. Konečný stav fondu247540.29

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

F. Doplňující informace k fondům účetní jednotky

Investiční fond

PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE ZŘIZOVANÉ ÚZEMNÍMI SAMOSPRÁVNÝMI CELKY A SVAZKY OBCÍ

PoložkaBěžné období
F.I. Počáteční stav fondu k 1.1.2050608.09
F.II. Tvorba fondu3242749.00
1. Ve výši odpisů dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku3242749.00
2. Investiční dotace z rozpočtu zřizovatele0.00
3. Investiční příspěvky ze státních fondů0.00
4. Ve výši výnosů z prodeje svěřeného dlouhodobého hmotného majetku0.00
5. Dary a příspěvky od jiných subjektů0.00
6. Ve výši výnosů z prodeje majetku ve vlastnictví příspěvkové organizace0.00
7. Převody z rezervního fondu0.00
F.III. Čerpání fondu4185690.12
1. Financování investičních výdajů1541820.87
2. Úhrada investičních úvěrů nebo půjček0.00
3. Odvod do rozpočtu zřizovatele2489900.00
4. Posílení zdrojů určených k financování údržby a oprav majetku153969.25
F.IV. Konečný stav fondu1107666.97

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

G. Doplňující informace k položce „A.II.3. Stavby" výkazu rozvahy

ČísloPoložkaObdobí běžné bruttoObdobí běžné korekceObdobí běžné nettoObdobí minulé
G.Stavby87543568.266943281.0080600287.2681696775.26
G.1.Bytové domy a bytové jednotky0.000.000.000.00
G.2.Budovy pro služby obyvatelstvu87543568.266943281.0080600287.2681696775.26
G.3.Jiné nebytové domy a nebytové jednotky0.000.000.000.00
G.4.Komunikace a veřejné osvětlení0.000.000.000.00
G.5.Jiné inženýrské sítě0.000.000.000.00
G.6.Ostatní stavby0.000.000.000.00

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

H. Doplňující informace k položce „A.II.1. Pozemky" výkazu rozvahy

ČísloPoložkaObdobí běžné bruttoObdobí běžné korekceObdobí běžné nettoObdobí minulé
H.Pozemky16615.000.0016615.0016615.00
H.1.Stavební pozemky0.000.000.000.00
H.2.Lesní pozemky0.000.000.000.00
H.3.Zahrady, pastviny, louky, rybníky0.000.000.000.00
H.4.Zastavěná plocha16615.000.0016615.0016615.00
H.5.Ostatní pozemky0.000.000.000.00

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

I. Doplňující informace k položce "A.II.4. Náklady z přecenění reálnou hodnotou" výkazu zisku a ztráty

PoložkaObdobí běžnéObdobí minulé
I. Náklady z přecenění reálnou hodnotou0.000.00
I.1. Náklady z přecenění reálnou hodnotou majetku určeného k prodeji podle § 640.000.00
I.2. Ostatní náklady z přecenění reálnou hodnotou0.000.00

Příloha

ZÁKLADNÍ

IČ 72543850

sestavená k 30.9.2014

(v Kč s přesností na dvě desetinná místa)

J. Doplňující informace k položce "B.II.4. Výnosy z přecenění reálnou hodnotou" výkazu zisku a ztráty

PoložkaObdobí běžnéObdobí minulé
J. Výnosy z přecenění reálnou hodnotou0.000.00
J.1. Výnosy z přecenění reálnou hodnotou majetku určeného k prodeji podle § 640.000.00
J.2. Ostatní výnosy z přecenění reálnou hodnotou0.000.00