A.1. Informace podle § 7 odst. 3 zákona |
---|
Zlínský kraj nepřetržitě pokračoval ve své činnosti a bude pokračovat i v následujícím účetním období. Nedošlo ke změnám metody z důvodu ukončení činnosti. |
A.2. Informace podle § 7 odst. 4 zákona |
---|
|
A.3. Informace podle § 7 odst. 5 zákona |
---|
Informace o účetních metodách a obecných účetních zásadách1.Odpisování dlouhodobého majetkua)Zlínský kraj zvolil rovnoměrný způsob odpisování dlouhodobého majetku a oodpisech účtuje měsíčně.2.Oceňování majetku určeného k prodeji reálnou hodnotouZlínský kraj oceňuje majetek určený k prodeji reálnou hodnotou v případě,že: a)oceňovací rozdíl mezi stávajícím oceněním majetku v účetní (majetkové)evidenci a reálnou hodnotou je významný, s tím, že za významný oceňovacírozdíl se považuje rozdíl, jehož výše dosahuje alespoň částky 260.000,- Kča současně b)Zlínský kraj má k dispozici průkazné účetní záznamy k okamžiku rozhodnutíoprávněného orgánu o záměru prodeje (Zlínský kraj např. neocení reálnouhodnotou část pozemku určeného k prodeji rozhodnutím oprávněného orgánu,protože není možné provést vklad části pozemku do katastru nemovitostí a ZKnemá tudíž k dispozici průkazné účetní záznamy, ocenění reálnou hodnotoumajetku určeného k prodeji až k okamžiku prodeje je nevýznamné) a současně c)realizace prodeje se předpokládá v horizontu nejpozději do dvou let odschválení záměru prodeje a současně d)majetek je evidován v majetkové evidenci vedené KÚZK (účetní jednotkouZK). Pokud Zlínský kraj bezúplatně nabývá majetek určený k prodeji od zřízenépříspěvkové organizace, ocení tento majetek reálnou hodnotou k okamžikubezúplatného nabytí. 3.Postup tvorby a použití opravných položeka)Opravné položky Zlínský kraj tvoří k majetku, jehož ocenění dosahujealespoň částky 260.000,- Kč s výjimkou pohledávek, ke kterým tvoří opravnépoložky již od ocenění 1,- Kč.b)K pozemku nebo stavbě tvoří ZK opravné položky k okamžiku zřízení věcnéhobřemene, v případě, že zřízení věcného břemene snižuje hodnotu pozemku čistavby o více než 20%.c)K nedokončenému dlouhodobému majetku tvoří ZK opravné položky k okamžikurozhodnutí Rady Zlínského kraje o pravděpodobném nedokončení pořizovanéhodlouhodobého majetku.4.Postup tvorby a použití rezerva)Účetní rezervy Zlínský kraj tvoří k pokrytí významného zvýšení nákladů(závazků) z neukončených žalob (soudních sporů) a pro účely financováníobnovy vodovodů a kanalizací, které je pravděpodobné a vznikne v budoucímúčetním období. Za významné zvýšení nákladů (závazků) Zlínského kraje zneukončených žalob (soudních sporů) a pro účely financování obnovy vodovodůa kanalizací se považuje zvýšení nákladů (závazků) ve výši 500.000,- Kč avyšší. Jedná se o rezervy na plnění z žalob a na plnění plánu obnovyvodovodů a kanalizací schváleného ZZK.b)Účetní rezervy Zlínský kraj tvoří ve výši 50% odhadovaného zvýšeníbudoucích nákladů (závazků).5.Metoda časového rozlišení a dohadné účtya)Náklady a výdaje, které se týkají následujících účetních období a kteréjsou považovány za významné, jsou účtovány jako náklady a výdaje příštíchobdobí. Jako náklady příštích období jsou mimo jiné vykazovány inespotřebované předplacené poštovní služby hrazené formou kreditu na základěDohody o používání výplatního stroje a náklady na pořizování drobnéhodlouhodobého majetku, který bude dokončen v následujícím účetním období.b)Výnosy a příjmy, které se týkají následujících účetních období a kteréjsou považovány za významné, jsou účtovány jako výnosy a příjmy příštíchobdobí.c)Významné pohledávky ze soukromoprávních vztahů, na základě kterýchvznikají nároky, ale není známa skutečná výše plnění k okamžiku účetníhopřípadu a ostatní významné pohledávky, na základě kterých vznikají nároky,ale není známa skutečná výše plnění, nebo je jiným způsobem zpochybnitelná,se účtují jako dohadné účty aktivní.d)Významné závazky ze soukromoprávních vztahů, u nichž není známa skutečnávýše plnění k okamžiku účetního případu a ostatní významné závazky, u nichžnení známa skutečná výše plnění, nebo je jiným způsobem zpochybnitelná, seúčtují jako dohadné účty pasivní.e)Pro účely časového rozlišování, formou nákladů a výdajů příštích období,formou výnosů a příjmů příštích období a pro účely účtování dohadných účtů,jsou považovány za významné náklady, výdaje, výnosy, příjmy, pohledávky azávazky ve výši nad 40.000,- Kč. f)Prostřednictvím dohadných účtů aktivních a dohadných účtů pasivních seneúčtuje, v případech specifikovaných dále, ve vztahu k těmto dotacím:dotace o zajištění dostupnosti sociálních služeb, dotace v rámci Rozvojovýchprogramů a krizových řízení určených pro Filharmonii B. Martinů aEnergetickou agenturu. Odhadované nároky a závazky z titulu těchto dotací seúčtují rovnou jako pohledávky a závazky účetními zápisy MD 346 D 672 + MD374 D 346 a MD 572 D 349 + MD 349 D 373 v případě, kdy existuje průkaznádlouhodobá (minimálně tříletá) zkušenost, že tento postup nevede k významnénepřesnosti výše výnosů a nákladů (672 a 572). Za významnou nepřesnost je vtomto případě považováno, pokud, zaokrouhlená hodnota na celá %, rozdílumezi dohadovanou výší a skutečnou výší nároku či závazku ve vztahu keskutečné výši nároku či závazku, přesáhne 2%.6.Metoda kurzových rozdílůa)Kurzové rozdíly vznikající při ocenění zejména bankovního účtu v cizíměně, dlouhodobého bankovního úvěru od EIB v EUR a při ocenění záloh, vyplácených v cizí měněna zahraniční pracovní cesty, účtuje ZK prostřednictvím příslušných účtů nákladů a výnosů.b)Pro přepočet majetku a závazků v cizí měně se použije k okamžiku oceněnídenní kurz devizového trhu vyhlášený Českou národní bankou.7.Krátkodobé a dlouhodobé poskytnuté a přijaté zálohy na transferya)Majetek a závazky člení Zlínský kraj na dlouhodobé a krátkodobé. b)Stejně tak člení poskytnuté a přijaté zálohy na transfery s tím, žedlouhodobou poskytnutou či přijatou zálohou na transfer je taková záloha, ukteré bude vypořádání od okamžiku poskytnutí či přijetí zálohy za obdobídelší než jeden rok. Ostatní zálohy se považují za krátkodobé. Pokud sohledem na charakter zálohy objektivně nelze použít výše uvedené hlediskočlenění, je rozhodující předpoklad ZK v okamžiku poskytnutí či přijetízálohy. Pokud se k jednomu transferu vztahuje více poskytnutých či přijatýchzáloh, je rozhodující, pro určení krátkodobosti resp. dlouhodobosti záloh,okamžik přijetí první zálohy.8.Dlouhodobý nehmotný majeteka)Položky dlouhodobého nehmotného majetku obsahují zejména software,ocenitelná práva (zejména ochranné známky a autorská díla) drobný dlouhodobýnehmotný majetek, ostatní dlouhodobý nehmotný majetek (územně plánovacídokumentace a územně plánovací podklady), nedokončený dlouhodobý nehmotnýmajetek a technické zhodnocení dlouhodobého nehmotného majetku. b)Zlínský kraj neúčtuje jako o dlouhodobém nehmotném majetku o technickýchauditech a energetických auditech, lesních hospodářských plánech, plánechpovodí a povodňových plánech. Výjimku tvoří technické audity, energetickéaudity, lesní hospodářské plány, plány povodí a povodňové plány, které jsoufinancovány z investičních dotací EU.9.Dlouhodobý hmotný majeteka) Položky dlouhodobého hmotného majetku obsahují zejména pozemky, kulturnípředměty, stavby, samostatné movité věci a soubory movitých věcí, drobnýdlouhodobý hmotný majetek, ostatní dlouhodobý majetek (věcná břemena),nedokončený dlouhodobý hmotný majetek a technické zhodnocení dlouhodobéhohmotného majetku. 10.Zásobya)Položka zásoby, účetního výkazu rozvaha, obsahuje pořízení materiálu,materiál do okamžiku spotřeby (materiál na skladě) a zboží na skladě. b)Materiálem na skladě jsou zejména osobní ochranné pomůcky pořizované abezplatně převzaté v souvislosti s řešením krizové situace související svýskytem koronaviru Covid 19 (respirátory, desinfekce, roušky, brýle, štíty,rukavice, rychlotesty, oděvy …) a upomínkové předměty. Bezplatně převzatéosobní ochranné pomůcky jsou převážně oceněny reprodukční pořizovací cenou,protože informace o ocenění předávající účetní jednotkou sděleny nebyly,nebo byly sděleny tak pozdě, že pracnost a administrativní náročnost úpravyocenění by převýšila přínosy pro uživatele účetní závěrky plynoucí zinformace o upraveném ocenění. Navíc rozdíl mezi oceněním reprodukčnípořizovací cenou a cenou sdělenou předávající účetní jednotku je nevýznamný. c)Do materiálu evidovaného na skladě upomínkových předmětů zejména náležípředměty poskytované zdarma v souvislosti s reprezentací a propagací dobrého jménaZK. Jedná se o propagační předměty a suvenýry opařené značkou nebo znakem ZKv maximální pořizovací hodnotě 5.000 Kč s dobou použitelnosti 1 rok akratší. Upomínkové předměty neúčtuje ZK jako náklady na reprezentaci.d)O materiálu se účtuje způsobem A, přírůstky zásob na sklad nákupem jsouoceňovány pořizovací cenou, úbytky zásob ze skladu jsou oceňovány průměrnoucenou.e)Materiál, který je určen k okamžité spotřebě, ZK neeviduje a hlavníúčetní účtuje rovnou do nákladů. f)Zboží na skladě jsou zejména úplatně pořizované příkazové bloky.g)O příkazových blocích (zboží) se účtuje způsobem B, oceňují se cenamitiskopisů.11.Projekt jednotná digitální technická mapa - ostatní krátkodobépohledávky a ostatní krátkodobé závazky a)Předpis pohledávek z titulu příspěvků obcí na projekt Jednotné digitálnítechnické mapy (JDTM) a současně závazek ZK zajišťovat realizaci projektu,tj. financovat zřízení a provoz datového skladu a výkon činností spojenýchse správou JDTM zobrazuje ZK prostřednictvím položek krátkodobé pohledávky akrátkodobé závazky.b)Činnosti spojené s realizací projektu JDTM jsou výkonem působností voblasti veřejné správy.c)Finanční příspěvky zasílané obcemi na bankovní účet ZK v návaznosti naSmlouvy o spolupráci při tvorbě, aktualizaci a správě digitální technickémapy obce jsou sdruženými prostředky. Smlouvy o spolupráci při tvorbě,aktualizaci a správě digitální technické mapy obce, nejsou smlouvami dle §27zákona č. 129/2000 Sb., jsou smlouvami nepojmenovanými (inominátními).12.Mimorozpočtové prostředky – jiné běžné účtya)Pro cizí a sdružené finanční prostředky, tj. mimorozpočtové prostředky,má ZK zřízeny samostatné bankovní účty a v účetnictví je zobrazujeprostřednictvím položky jiné běžné účty (tzv. depozitní účet).b)Cizí finanční prostředky jsou např. jistoty uchazečů o veřejné zakázky,složené kauce a zádržné.c)Sdružené prostředky jsou finanční příspěvky zasílané obcemi na bankovníúčet ZK pro zajištění realizace projektu JDTM.13.Fondya)ZK má zřízeny peněžní fondy, a to Zaměstnanecký fond a Fond Zlínskéhokraje.b)Zdrojem fondů mohou být zejména přebytky hospodaření z minulých let,příjmy běžného roku, které nejsou určeny k využití v běžném roce, nebopřevody prostředků z rozpočtu během roku.c)Zobrazení tvorby a čerpání peněžních fondů v účetnictví ZK hlavní účetníprovádí úpravou zdrojů evidovaných na účtu 401 – jmění účetní jednotky. Otvorbě fondů hlavní účetní účtuje na stranu MÁ DÁTI účtu 401 – Jmění účetníjednotky se souvztažným zápisem na stranu DAL účtu 419 – Ostatní fondy. Opoužití (čerpání) fondů hlavní účetní účtuje na stranu MÁ DÁTI účtu 419 –Ostatní fondy se souvztažným zápisem na stranu DAL účtu 401 – Jmění účetníjednotky. Tvorbu a čerpání Zaměstnaneckého fondu zobrazuje hlavní účetní přikaždé účetní operaci, tvorbu a čerpání Fondu Zlínského kraje zobrazujehlavní účetní prostřednictvím účtu 419 jedenkrát měsíčně (k poslednímu dnipříslušného měsíce).14.Daň z příjmů právnických osoba)Daň z příjmů právnických osob za rok 2020 je v účetnictví Zlínského krajezaúčtována do nákladů a současně zobrazena jako výnos příštích obdobíprostřednictvím účtu 384.15.Způsob provedení inventury majetku k 31.10.2020a)V zájmu ochrany zdraví zaměstnanců Zlínského kraje, s cílem co největšíhoomezení kontaktů s kolegy, byl upraven způsob provedení inventur majetku kdatu 31.10.2020. b)Inventura staveb a pozemků byla provedena srovnáním s evidencí Katastrunemovitostí. c)Inventura movitého majetku, se kterým ZK k datu 31.10.2020 nedisponoval,byla provedena srovnáním s potvrzeními o existenci tohoto majetku osobami,které tento majetek měly v držení, nebo užívání. d)Inventura ostatních movitých věcí byla provedena srovnáním s potvrzenímio existenci tohoto majetku osobami odpovědnými za majetek zaslanými formoue-mailů předsedům příslušných inventarizačních komisí poté, co osobyodpovědné za majetek provedly vizuální kontrolu na základě předaných seznamůmajetku.e)Inventura ověřila skutečný stav majetku, účetní závěrka sestavená poprovedení inventury výše popsaným způsobem je průkazná, přesto, že způsobprovedení inventury odpovídá mimořádné situaci nouzového stavu, rizikoneprůkaznosti účetnictví neexistuje. 16.Nepovolení vkladu smlouvy o zřízení věcného břemenea)Po datu sestavení účetní závěrky k 31.12.2020 byla oddělením účetnictvíZlínského kraje zjištěna skutečnost, že dne 7.8.2020 katastr nemovitostínepovolil vklad smlouvy č. O/0042/2020/EKO o zřízení věcného břemene zdůvodu překonaného geometrického plánu. Na základě této informace bylinvestor vyzván k dodání nových správných geometrických plánů tak, aby sesmlouva mohla uzavřít znovu. K rozvahovému dni 31.12.2020 případ nebyldořešen. b)Částka úplaty za zřízení věcného břemene ve výši 49.718,- Kč nenívýznamná. Účetní zápisy zobrazující nepovolení vkladu (MD – 311 / D - 602 aMD – 324 / D – 311) budou provedeny v účetním období roku 2021. c)Neprovedení účetního zápisu v účetním období roku 2020 nebude mít významný vliv na majetek, závazky, finanční situaci či výsledek hospodaření, ani neovlivní úsudek uživatele účetní závěrky Zlínského kraje. |
Číslo položky | Syntetický účet | Název položky | Období běžné | Období minulé |
---|
P.I. | 901 | Majetek a závazky účetní jednotky | 27167117146.30 | 26111911755.96 |
P.I.1. | 901 | Jiný drobný dlouhodobý nehmotný majetek | 19500.00 | 19500.00 |
P.I.2. | 902 | Jiný drobný dlouhodobý hmotný majetek | 14186016.67 | 14276901.70 |
P.I.3. | 905 | Vyřazené pohledávky | 0.00 | 0.00 |
P.I.4. | 906 | Vyřazené závazky | 0.00 | 0.00 |
P.I.5. | 909 | Ostatní majetek | 27152911629.63 | 26097615354.26 |
P.II. | | Krátkodobé podmíněné pohledávky z transferů a krátkodobé podmíněné závazky z transferů | 45831652.09 | 109019622.51 |
P.II.1. | 911 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z předfinancování transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.2. | 912 | Krátkodobé podmíněné závazky z předfinancování transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.3. | 913 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze zahraničních transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.4. | 914 | Krátkodobé podmíněné závazky ze zahraničních transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.5. | 915 | Ostatní krátkodobé podmíněné pohledávky z transferů | 40027242.09 | 104419622.51 |
P.II.6. | 916 | Ostatní krátkodobé podmíněné závazky z transferů | 5804410.00 | 4600000.00 |
P.III. | | Podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou | 18082958.61 | 0.00 |
P.III.1. | 921 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu úplatného užívání majetku jinou osobou | 0.00 | 0.00 |
P.III.2. | 922 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodou úplatného užívání majetku jinou osobou | 0.00 | 0.00 |
P.III.3. | 923 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou na základě smlouvy o výpůjčce | 0.00 | 0.00 |
P.III.4. | 924 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou na základě smlouvy o výpůjčce | 18082958.61 | 0.00 |
P.III.5. | 925 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou z jiných důvodů | 0.00 | 0.00 |
P.III.6. | 926 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou z jiných důvodů | 0.00 | 0.00 |
P.IV. | | Další podmíněné pohledávky | 517363348.16 | 596399332.16 |
P.IV.1. | 931 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze smluv o prodeji dlouhodobého majetku | 0.00 | 0.00 |
P.IV.2. | 932 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze smluv o prodeji dlouhodobého majetku | 0.00 | 0.00 |
P.IV.3. | 933 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z jiných smluv | 0.00 | 0.00 |
P.IV.4. | 934 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z jiných smluv | 20000.00 | 20000.00 |
P.IV.5. | 939 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze sdílených daní | 0.00 | 0.00 |
P.IV.6. | 941 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze sdílených daní | 0.00 | 0.00 |
P.IV.7. | 942 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k jiným zdrojům | 0.00 | 0.00 |
P.IV.8. | 943 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k jiným zdrojům | 0.00 | 0.00 |
P.IV.9. | 944 | Krátkodobé podmíněné úhrady pohledávek z přijatých zajištění | 1200000.00 | 33321000.00 |
P.IV.10. | 945 | Dlouhodobé podmíněné úhrady pohledávek z přijatých zajištění | 514269270.00 | 561184254.00 |
P.IV.11. | 947 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení | 0.00 | 0.00 |
P.IV.12. | 948 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení | 1874078.16 | 1874078.16 |
P.V. | | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z transferů a dlouhodobé podmíněné závazky z transferů | 60620949.00 | 23077318.00 |
P.V.1. | 951 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z předfinancování transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.2. | 952 | Dlouhodobé podmíněné závazky z předfinancování transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.3. | 953 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze zahraničních transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.4. | 954 | Dlouhodobé podmíněné závazky ze zahraničních transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.5. | 955 | Ostatní dlouhodobé podmíněné pohledávky z transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.6. | 956 | Ostatní dlouhodobé podmíněné závazky z transferů | 60620949.00 | 23077318.00 |
P.VI. | | Podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku | 16910540.00 | 0.00 |
P.VI.1. | 961 | Krátkodobé podmíněné závazky z operativního leasingu | 0.00 | 0.00 |
P.VI.2. | 962 | Dlouhodobé podmíněné závazky z operativního leasingu | 0.00 | 0.00 |
P.VI.3. | 963 | Krátkodobé podmíněné závazky z finančního leasingu | 0.00 | 0.00 |
P.VI.4. | 964 | Dlouhodobé podmíněné závazky z finančního leasingu | 0.00 | 0.00 |
P.VI.5. | 965 | Krátkodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku na základě smlouvy o výpůjčce | 0.00 | 0.00 |
P.VI.6. | 966 | Dlouhodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku na základě smlouvy o výpůjčce | 16910540.00 | 0.00 |
P.VI.7. | 967 | Krátkodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku nebo jeho převzetí z jiných důvodů | 0.00 | 0.00 |
P.VI.8. | 968 | Dlouhodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku nebo jeho převzetí z jiných důvodů | 0.00 | 0.00 |
P.VII. | | Další podmíněné závazky | 403685151.77 | 361223088.00 |
P.VII.1. | 971 | Krátkodobé podmíněné závazky ze smluv o pořízení dlouhodobého majetku | 0.00 | 0.00 |
P.VII.2. | 972 | Dlouhodobé podmíněné závazky ze smluv o pořízení dlouhodobého majetku | 50502880.00 | 0.00 |
P.VII.3. | 973 | Krátkodobé podmíněné závazky z jiných smluv | 0.00 | 0.00 |
P.VII.4. | 974 | Dlouhodobé podmíněné závazky z jiných smluv | 65712466.00 | 53723068.00 |
P.VII.5. | 975 | Krátkodobé podmíněné závazky z přijatého kolaterálu | 0.00 | 0.00 |
P.VII.6. | 976 | Dlouhodobé podmíněné závazky z přijatého kolaterálu | 0.00 | 0.00 |
P.VII.7. | 978 | Krátkodobé podmíněné závazky vyplývající z právních předpisů a další činnosti moci zákonodárné, výkonné nebo soudní | 0.00 | 0.00 |
P.VII.8. | 979 | Dlouhodobé podmíněné závazky vyplývající z právních předpisů a další činnosti moci zákonodárné, výkonné nebo soudní | 0.00 | 0.00 |
P.VII.9. | 981 | Krátkodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí jednorázových | 0.00 | 0.00 |
P.VII.10. | 982 | Dlouhodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí jednorázových | 287000024.00 | 307500020.00 |
P.VII.11. | 983 | Krátkodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí ostatních | 0.00 | 0.00 |
P.VII.12. | 984 | Dlouhodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí ostatních | 0.00 | 0.00 |
P.VII.13. | 985 | Krátkodobé podmíněné závazky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení | 0.00 | 0.00 |
P.VII.14. | 986 | Dlouhodobé podmíněné závazky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení | 469781.77 | 0.00 |
P.VIII. | | Ostatní podmíněná aktiva a ostatní podmíněná pasiva a vyrovnávací účty | 2453222.45 | 2341085.84 |
P.VIII.1. | 991 | Ostatní krátkodobá podmíněná aktiva | 225000.00 | 0.00 |
P.VIII.2. | 992 | Ostatní dlouhodobá podmíněná aktiva | 2228222.45 | 2341085.84 |
P.VIII.3. | 993 | Ostatní krátkodobá podmíněná pasiva | 0.00 | 0.00 |
P.VIII.4. | 994 | Ostatní dlouhodobá podmíněná pasiva | 0.00 | 0.00 |
P.VIII.5. | 999 | Vyrovnávací účet k podrozvahovým účtům | 27258022866.84 | 26426171390.47 |
K položce | Doplňující informace k položkám rozvahy | Částka |
---|
A.II.8 | Na účtu 042 jsou zejména vykazovány položky nedokončeného dlouhodobého hmotného majetku k rozpracovaným investičním akcím vztahujícím se k majetku, který využívají, nebo budou využívat společnosti a organizace Zlínského kraje. Jedná se zejména o rekonstrukci sportovní haly v SPŠ Otrokovice ve výši 67,3 mil. Kč, o rekonstrukci budovy 14 v areálu Uherskohradišťské nemocnice ve výši 23,4 mil. Kč, o rekonstrukci budovy K v areálu Vsetínské nemocnice ve výši 3,6 mil. Kč, výstavbu nové sportovní haly v areálu ISŠ – COP a JŠ a PSJZ Valašské Meziříčí ve výši 7,5 mil. Kč, protipožární opatření v DS Lukov ve výši 1,1 mil. Kč, stavební úpravy – budova M pro umístění IT oddělení v areálu Vsetínské nemocnice ve výši 2,0 mil. Kč, upgrade elektrické požární signalizace v objektech 21. a 11. budovy a archivu ZK ve výši 0,9 mil. Kč a výstavbu vnitřní infrastruktury Strategické průmyslové zóny Holešov ve výši 10,0 mil. Kč (vodovody, kanalizace, plynovody, veřejné osvětlení, horkovody, cyklostezky, zastávky, …). | 0.00 |
A.IV.1 | Na účtu 462 jsou evidovány finanční prostředky půjčené na dobu delší než 1 rok příspěvkovým organizacím a společnostem Zlínského kraje ve výši 45,7 mil. Kč. | 0.00 |
A.IV.5 | Na účtu 469 je evidována pohledávka vůči společnosti Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s. na základě Dohody o společném řešení vztahů z titulu nerealizované II. etapy intenzifikace ČOV Holešov ve výši 4,6 mil. Kč, pohledávka z titulu prodeje pozemků a staveb Římskokatolické farnosti Valašské Meziříčí ve výši 2,0 mil. Kč a pohledávka z titulu zřízení práva stavby pro KOLOKROUŽEK Zlín, z.s. ve výši 0,1 mil. Kč. | 0.00 |
A.IV.6 | Na účtu 471 jsou zejména evidovány zálohově poskytnuté dotace společnosti kraje ve výši 21,5 mil. Kč, zálohově poskytnuté dotace nemocnicím ve výši 29,3 mil. Kč, zálohově poskytnuté dotace na projekty (Transformace sociálních služeb ve Zlínském kraji ve výši 5,2 mil. Kč, The SENSE project ve výši 4,2 mil. Kč, Smart akcelerátor II. ve výši 9,7 mil. Kč, Podpora a rozvoj služeb sociální rehabilitace ve ZK ve výši 47,4 mil. Kč a Chytrá péče ZK ve výši 8,4 mil. Kč), zálohově poskytnuté dotace pro rozvojové programy a krizové řízení ve výši 57,3 mil. Kč, zálohově poskytnuté dotace pro kulturu ve výši 2,7 mil. Kč, zálohově poskytnuté dotace pro mládež a sport ve výši 6,3 mil. Kč, zálohově poskytnuté dotace pro sociální věci ve výši 5,2 mil. Kč a zálohově poskytnuté dotace pro kraje, obce DSO a ostatní organizace ve výši 37,5 mil. Kč, které budou vypořádány od okamžiku poskytnutí za dobu delší než jeden rok. | 0.00 |
B.I.2 | Na účtu 112 jsou zejména evidovány osobní ochranné pomůcky (respirátory, desinfekce, roušky, brýle, štíty, rukavice, oděvy), převzaté bezplatně i pořízené úplatně, pro řešení krizové situace související s výskytem koronaviru Covid – 19, ve výši 8,8 mil. Kč, které k datu 31.12.2020 nebyly předány konečným příjemcům. Dále jsou na účtu 112 evidovány upomínkové předměty ve výši 0,8 mil. Kč. | 0.00 |
B.II.4 | Na účtu 314 jsou zejména evidovány zálohově poskytnuté finanční prostředky na zajištění dopravní obslužnosti Zlínského kraje ve výši 143,7 mil. Kč. | 0.00 |
B.II.18 | Na účtu 348 jsou evidovány pohledávky ZK vůči příspěvkovým organizacím ZK ve výši 5,1 mil. Kč z titulu vratky příspěvků na provoz a pohledávky ZK z titulu uložených pokut z kontrolního vážení vozidel ve výši 0,2 mil. Kč. | 0.00 |
B.II.28 | Na účtu 373 jsou evidovány zálohově poskytnuté finanční prostředky nasociální služby ve výši 2,1mil. Kč, zálohově poskytnuté příspěvky na sociální služby zřizovaným příspěvkovým organizacím ve výši 0,4 mil. Kč, zálohově poskytnuté dotace na projekty (Transformace sociálních služeb ve ZK ve výši 1,5 mil. Kč, Podpora a rozvoj služeb sociální rehabilitace ve ZK ve výši 0,8 mil. Kč a Obědy do škol ve výši 2,1 mil. Kč), zálohově poskytnutá dotace pro ohodnocení zdravotních pracovníků ve výši 8,5 mil. Kč, zálohově poskytnuté dotace pro rozvojové programy a krizové řízení ve výši 6,7 mil. Kč, zálohově poskytnuté dotace pro kulturu ve výši 9,8 mil. Kč, zálohově poskytnuté dotace pro mládež a sport ve výši 22,1 mil. Kč, zálohově poskytnutá dotace pro sociální věci ve výši 1,0 mil. Kč, zálohově poskytnutá dotace společnosti ZK ve výši 0,9 mil. Kč, zálohově poskytnuté dotace a finanční dary jiným krajům a městům ve výši 49,6 mil. Kč, zálohově poskytnutá dotace příspěvkové organizaci kraje ve výši 0,05 mil. Kč a zálohově poskytnuté dotace ostatním společnostem (o.p.s., spolkům, církevním organizacím …) ve výši 72,2 mil. Kč, které budou vypořádány od okamžiku přijetí za dobu kratší než jeden rok. | 0.00 |
B.II.30 | Na účtu 381 je evidována částka úroků ve výši 3,4 mil. Kč v návaznosti na fixační konfirmaci týkající se úrokového swapu, předplacené služby pošt ve výši 0,6 mil. Kč a dále částka pojistného, služeb a dalších plnění vyúčtovaných v roce 2020, ale částečně či plně věcně se vztahujících k roku 2021 až roku 2025 ve výši 4,4 mil. Kč. | 0.00 |
B.II.31 | Na účtu 385 je evidována pohledávka z titulu nájemného vůči Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, která bude dle Dohody o vypořádání uhrazena ke dni ukončení nájmu v roce 2029 formou nepeněžitého plnění – rekonstrukcí pronajímaného objektu provedenou Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně ve výši 2,6 mil. Kč a část peněžitého nároku na úroky z termínovaných vkladů vztahující se k účetnímu období roku 2021 ve výši 0,9 mil. Kč. | 0.00 |
B.II.32 | Na účtu 388 je evidován odhad nároku na přijaté příspěvky na dopravní obslužnost od krajů ve výši 79,0 mil. Kč, na přijaté příspěvky na dopravní obslužnost od měst Zlínského kraje ve výši 6,7 mil. Kč, odhad výše dotací účelově poskytovaných státním rozpočtem (na zajištění dopravní obslužnosti veřejnou železniční osobní dopravou ve výši 131,4 mil. Kč, na řešení krizové situace v souvislosti s výskytem koronaviru ve výši 21,0 mil. Kč, státní příspěvek pro zřizovatele zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc ve výši 2,1 mil. Kč, na dotaci v rámci programu Podpora koordinátorů pro romské záležitosti ve výši 0,5 mil. Kč, na výkon sociální práce ve výši 0,9 mil. Kč, na dotaci na úhradu výdajů vzniklých v souvislosti s konáním voleb ve výši 0,3 mil. Kč), odhad částky dotací na projekty (Transformace sociálních služeb ve Zlínském kraji ve výši 6,7 mil. Kč, Program Nová zelená úsporám - Adaptační a mitigační opatření - Finanční podpora na výměnu kotlů na pevná paliva v rodinných domech ve ZK ve výši 10,0 mil. Kč, Program výměny zdrojů tepla v domácnostech Zlínského kraje ve výši 18,0 mil. Kč, The SIP project (projekt partnerství ke zlepšení škol) ve výši 1,3 mil. Kč, Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje ve výši 1,1 mil. Kč, Implementace KAP rozvoje vzdělávání ve výši 7,7 mil. Kč, The SENSE project ve výši 4,4 mil. Kč, Strategické řízení a chytrá veřejná správa ve ZK ve výši 2,9 mil. Kč, Smart akcelerátor II. ve výši 5,0 mil. Kč, Podpora a rozvoj služeb sociální rehabilitace ve ZK ve výši 46,6 mil. Kč, Chytrá péče ZK ve výši 7,0 mil. Kč, Strategické řízení a přívětivý úřad ZK ve výši 0,3 mil. Kč a Obědy do škol ve ZK ve výši 0,2 mil. Kč a Revitalizace Baťova mrakodrapu ve výši 47,3 mil. Kč). | 0.00 |
D.I.1 | Na účtu 441 je evidována rezerva na obnovu vodovodů a kanalizací v areálu Průmyslové zóny Holešov ve výši 0,9 mil. Kč. | 0.00 |
D.II.2 | Účet 452 obsahuje přijatou návratnou finanční výpomoc ve výši 18,9 mil. Kč k podpoře financování projektu SPZ Holešov – Vnitřní infrastruktura. | 0.00 |
D.II.8 | Na účtu 472 jsou evidovány přijaté příspěvky a dotace na dopravní obslužnost (MHD) od měst Zlínského kraje ve výši 2,2 mil. Kč, přijaté příspěvky na dopravní obslužnost od krajů ve výši 64,7 mil. Kč, zálohově přijaté dotace na projekty (Transformace sociálních služeb ve Zlínském kraji ve výši 16,6 mil. Kč, Program Nová zelená úsporám - Adaptační a mitigační opatření - Finanční podpora na výměnu kotlů na pevná paliva v rodinných domech ve ZK ve výši 31,7 mil. Kč, Program výměny zdrojů tepla v domácnostech Zlínského kraje ve výši 84,3 mil. Kč, The SIP project (projekt partnerství ke zlepšení škol) ve výši 0,8 mil. Kč, Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje ve výši 2,1 mil. Kč, Implementace KAP rozvoje vzdělávání ve výši 8,1 mil. Kč, The SENSE project ve výši 5,3 mil. Kč, Strategické řízení a chytrá veřejná správa ve ZK ve výši 2,8 mil. Kč, Smart akcelerátor II. ve výši 7,4 mil. Kč, Podpora a rozvoj služeb sociální rehabilitace ve ZK ve výši 30,1 mil. Kč, Chytrá péče ZK ve výši 9,5 mil. Kč, Strategické řízení a přívětivý úřad ZK ve výši 2,8 mil. Kč a Obědy do škol ve ZK ve výši 2,1 mil. Kč), které budou vypořádány od okamžiku přijetí za dobu delší než jeden rok. | 0.00 |
D.III.19 | Na účtu 347 je evidován závazek ZK vůči MŠMT, který se vztahuje k porušení rozpočtové kázně příjemci finančních prostředků z titulu grantových projektů OPVK, které administroval a rozděloval těmto příjemcům Zlínský kraj, ve výši 3,9 mil. Kč. | 0.00 |
D.III.28 | Na účtu 363 je evidován závazek vůči České spořitelně, a.s. v návaznosti na fixační konfirmaci týkající se úrokového swapu ve výši 4,1 mil. Kč. | 0.00 |
D.III.32 | Na účtu 374 je evidována zálohově přijatá dotace ze státního rozpočtu na zajištění dostupnosti sociálních služeb ve výši 2,5 mil. Kč, přijatá dotace ze SR na zajištění dopravní obslužnosti veřejnou železniční osobní dopravou ve výši 131,4 mil. Kč, přijaté příspěvky na dopravní obslužnost od měst Zlínského kraje ve výši 4,5 mil. Kč, přijaté příspěvky na dopravní obslužnost od krajů ve výši 14,3 mil. Kč, zálohově přijatá dotace ze SR na řešení krizové situace v souvislosti s výskytem koronaviru ve výši 21,6 mil. Kč, státní příspěvek pro zřizovatele zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc ve výši 2,1 mil. Kč, dotace v rámci programu Podpora koordinátorů pro romské záležitosti ve výši 0,5 mil. Kč, na výkon sociální práce ve výši 0,9 mil. Kč, dotace na úhradu výdajů vzniklých v souvislosti s konáním voleb ve výši 0,8 mil. Kč a zálohově přijatá dotace na projekt SPŠ Otrokovice – rekonstrukce sportovní haly ve výši 31,7 mil. Kč, které budou vypořádány od okamžiku přijetí za dobu kratší než jeden rok. | 0.00 |
D.III.37 | Na účtu 389 je zejména evidován odhad vyčerpané části zálohově poskytnutých a k 31. 12. 2020 nevyúčtovaných finančních prostředků k zajištění dopravní obslužnosti ve výši 158,8 mil. Kč, odhad částky dotací na projekty (Transformace sociálních služeb ve ZK ve výši 6,6 mil. Kč, The SENSE project ve výši 3,8 mil. Kč, Smart akcelerátor ve ZK ve výši 7,6 mil. Kč, Podpora a rozvoj služeb sociální rehabilitace ve ZK ve výši 48,2 mil. Kč, Chytrá péče ZK ve výši 6,5 mil. Kč, a Obědy do škol ve ZK ve výši 0,2 mil. Kč), odhad částky dotace pro mládež a sport ve výši 30,3 mil. Kč, pro sociální věci ve výši 6,2 mil. Kč, pro kulturu ve výši 11,1 mil. Kč, pro rozvojové programy a krizové řízení ve výši 64,4 mil. Kč, odhad dotací poskytnutých nemocnicím ve výši 28,4 mil. Kč, dotací poskytnutých společnostem a organizacím ZK ve výši 22,4 mil. Kč, dotací a finančních darů jiným krajům, městům a organizačním složkám státu ve výši 87,1 mil. Kč, dotací poskytnutých ostatním společnostem (o.p.s., spolkům, církevním organizacím …) ve výši 71,6 mil. Kč a odhad částky dotací na odměny zdravotnickým pracovníkům ve výši 8,5 mil. Kč, které budou vypořádány od okamžiku přijetí za dobu kratší než jeden rok. | 0.00 |
D.III.36 | Na účtu 384 je evidován nárok na výnos z titulu daně z příjmů právnických osob v roce 2021 dle daňového přiznání k této dani za rok 2020 ve výši 18,4 mil. Kč, výnosy z titulu bezplatně přijatých zásob, které nebyly k 31.12.2020 spotřebovány ve výši 8,5 mil. Kč, výnosy za nájmy a pachty pozemků pro období zasahující do roku 2021 vyúčtované v roce 2020 ve výši 1,0 mil. Kč a výnos příštích období z titulu práva stavby ve výši 0,1 mil. Kč. | 0.00 |
K položce | Doplňující informace k položkám výkazu zisku a ztráty | Částka |
---|
A.I.12 | Účet 518 obsahuje zejména náklady na dopravní obslužnost ve výši 1.233,3 mil. Kč, náklady na údržbu a podporu software ve výši 21,6 mil. Kč, náklady na správu a údržbu nemovitostí ve výši 12,2 mil. Kč, náklady na školení a konference ve výši 1,2 mil. Kč, náklady na poradenské, právní služby, tlumočení a zprostředkování ve výši 6,5 mil. Kč, náklady na zajištění kontrolního vážení ve výši 1,5 mil. Kč, náklady na hovorné a internet ve výši 0,5 mil. Kč, náklady na reklamu, inzerci, propagaci ve výši 6,5 mil. Kč, náklady týkající se ochrany přírody ve výši 3,7 mil. Kč, náklady na nájemné ve výši 10,0 mil. Kč, náklady na servis kopírek ve výši 0,6 mil. Kč, náklady na poštovné ve výši 1,0 mil. Kč, náklady z titulu prohlídky koronerem ve výši 3,2 mil. Kč, náklady související s řešením krizové situace v souvislosti s výskytem koronaviru ve výši 1,9 mil. Kč, náklady ve vtahu k pořizování majetku ve výši 4,0 mil. Kč, náklady vztahující se k SPZ Holešov ve výši 6,0 mil. Kč a náklady projektů (Ohrožené děti a mládež ve výši 0,4 mil. Kč, Obědy do škol ve ZK ve výši 0,7 mil. Kč, Strategické dokumenty ZK ve výši 4,8 mil. Kč, Strategické řízení a chytrá veřejná správa ve ZK ve výši 2,8 mil. Kč, Podpora biodiverzity v EVL na území ZK ve výši 3,2 mil. Kč, Rozvoj e-Governmentu ve výši 1,2 mil. Kč, … ) a ostatní služby. | 0.00 |
A.I.24 | Účet 543 obsahuje zejména bezúplatná předání osobních ochranných pomůcek v souvislosti s řešením krizové situace související s výskytem koronaviru Covid 19 nemocnicím ZK (respirátory, desinfekce, roušky, brýle, štíty, rukavice, odběrové sety, rychlotesty, oděvy, ventilátory, termokamery …) ve výši 137,4 mil. Kč. | 0.00 |
A.I.36 | Účet 549 obsahuje zejména bezúplatná předání osobních ochranných pomůcek v souvislosti s řešením krizové situace související s výskytem koronaviru Covid 19 příspěvkovým organizacím ZK (respirátory, desinfekce, roušky, brýle, štíty, rukavice, rychlotesty, oděvy …) ve výši 52,3 mil. Kč, náklady z titulu pojištění ve výši 7,7 mil. Kč, náklady na členské příspěvky ve výši 1,1 mil. Kč a náklady na soudní výlohy ve výši 0,3 mil. Kč. | 0.00 |
A.III.2 | Účet 572 obsahuje zejména příspěvky na provoz příspěvkových organizací ve výši 1.272,4 mil. Kč, dotace na sociální služby ve výši 749,1 mil. Kč, příspěvky na sociální služby zřizovaným příspěvkovým organizacím ve výši 493,1 mil. Kč, transfery k zajištění dopravní obslužnosti ve výši 22,4 mil. Kč, dotace poskytované společnostem kraje ve výši 0,7 mil. Kč, dotace nemocnicím ve výši 28,6 mil. Kč, dotace poskytované z FZK určené pro kulturu ve výši 28,8 mil. Kč, dotace poskytované z FZK určené pro mládež a sport ve výši 41,3 mil. Kč, dotace poskytované z FZK určené pro sociální věci ve výši 7,9 mil. Kč, dotace poskytované z FZK určené pro rozvojové programy a krizové řízení ve výši 155,3 mil. Kč, dotace na projekty (Ohrožené děti a mládež ve ZK ve výši 5,8 mil. Kč, Transformace sociálních služeb ve Zlínském kraji ve výši 6,6 mil. Kč, Program výměny zdrojů tepla v domácnostech Zlínského kraje ve výši 106,7 mil. Kč, Implementace KAP rozvoje vzdělávání ve výši 11,6 mil. Kč, The SENSE project ve výši 1,8 mil. Kč Obědy do škol ve výši 0,3 mil. Kč, Smart akcelerátor ve ZK ve výši 5,2 mil. Kč, Podpora a rozvoj služeb sociální rehabilitace ve ZK ve výši 48,2 mil. Kč a Chytrá péče ZK ve výši 7,1 mil. Kč), dotace na odměny zdravotnickým pracovníkům ve výši 8,5 mil. Kč, peněžní dary ve výši 0,9 mil. Kč a ostatní transfery poskytované krajům, obcím, DSO a ostatním organizacím ve výši 161,3 mil. Kč. | 0.00 |
B.I.8 | Účet 609 obsahuje výnosy z poplatků za odběr podzemní vody ve výši 20,3 mil. Kč a výnos z poplatků za znečišťování ovzduší ve výši 3,4 mil. Kč. | 0.00 |
B.I.17 | Účet 649 obsahuje zejména bezúplatné převzetí osobních ochranných pomůcek v souvislosti s řešením krizové situace související s výskytem koronaviru Covid 19 (respirátory, desinfekce, roušky, brýle, štíty, rukavice, rychlotesty, oděvy …) ve výši 178,2 mil. Kč, dále výnos z titulu vratky MF (přehodnocení porušení rozpočtové kázně) ve výši 1,6 mil. Kč a výnosy z titulu náhrady škody ve výši 1,9 mil. Kč. | 0.00 |
B.IV.2 | Účet 672 obsahuje zejména výnosy z titulu dotace v rámci souhrnného dotačního vztahu ve výši 104,3 mil. Kč, výnosy z dotace na zajištění dostupnosti sociálních služeb ve výši 1.241,6 mil. Kč, výnosy z dotace k zajištění dopravní obslužnosti veřejnou železniční osobní dopravou ve výši 131,4 mil. Kč, výnosy z příspěvků obcí a krajů na dopravní obslužnost ve výši 141,2 mil. Kč, výnosy z dotací na projekty (Ohrožené děti a mládež ve ZK ve výši 8,5 mil. Kč, Podpora a rozvoj vybraných sociálních služeb ve Zlínském kraji ve výši 0,5 mil. Kč, Transformace sociálních služeb ve Zlínském kraji ve výši 9,4 mil. Kč, Program Nová zelená úsporám - Adaptační a mitigační opatření - Finanční podpora na výměnu kotlů na pevná paliva v rodinných domech ve ZK ve výši 22,9 mil. Kč, Program výměny zdrojů tepla v domácnostech Zlínského kraje ve výši 87,5 mil. Kč, The SIP project (projekt partnerství ke zlepšení škol) ve výši 0,3 mil. Kč, Strategické dokumenty ZK ve výši 4,8 mil. Kč, Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje ve výši 0,8 mil. Kč, Implementace KAP rozvoje vzdělávání ve výši 16,0 mil. Kč, The SENSE project ve výši 2,1 mil. Kč, Strategické řízení a chytrá veřejná správa ve ZK ve výši 2,9 mil. Kč, Smart akcelerátor ve výši 6,2 mil. Kč, Podpora biodiverzity v EVL na území ZK ve výši 3,2 mil. Kč, Podpora a rozvoj služeb sociální rehabilitace ve ZK ve výši 46,6 mil. Kč, Chytrá péče ZK ve výši 7,6 mil. Kč, Strategické řízení a přívětivý úřad ZK ve výši 0,3 mil. Kč, Obědy do škol ve ZK ve výši 0,3 mil. Kč, Regionální stálá konference ve výši 1,6 mil. Kč, Regionálne poradenské centrum SK – CZ ve výši 0,4 mil. Kč, Podpora vybavení sociálních služeb v souvislosti s přechodem na vysílací standard DVB-T2 ve výši 0,5 mil. Kč, ZZS ZK – Vzdělávací a výcvikové středisko ve výši 2,6 mil. Kč, Zvýšení kybernetické bezpečnosti ZK ve výši 0,9 mil. Kč, Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve vybraných organizacích ZK ve výši 13,3 mil. Kč), výnosy z dotací poskytované SR (na řešení krizové situace v souvislosti s výskytem koronaviru ve výši 20,2 mil. Kč, příspěvek pro děti vyžadující okamžitou pomoc ve výši 2,1 mil. Kč, podpora koordinátorů romských poradců ve výši 0,5 mil. Kč, dotace na výkon sociální práce ve výši 0,9 mil. Kč, dotace určené pro řešení mimořádných událostí po výbuších munice v areálu Vojenského technického ústavu, s.p. ve Vlachovicích-Vrběticích ve výši 1,9 mil. Kč, dotace na volby ve výši 0,3 mil. Kč), výnosy z finančních darů ve výši 0,2 mil. Kč a výnosy v návaznosti na časové rozlišení investičních transferů v souvislosti s odpisováním dlouhodobého majetku pořízeného z investičního transferu. | 0.00 |
A.I.26 | Účet 547 obsahuje náklady z titulu nedokončení dlouhodobého majetku (stavební úpravy budovy č. 1 v bývalém Baťově areálu ve Zlíně a SPZ Holešov – vrty) ve výši 0,6 mil. Kč. | 0.00 |
A.II.3 | Účet 563 obsahuje zejména kurzovou ztrátu ve výši 10,9 mil. Kč z titulu ocenění dlouhodobého bankovního úvěru v EUR k 31. 12. 2020 kursem ČNB. | 0.00 |