A.1. Informace podle § 7 odst. 3 zákona |
---|
Účetní jednotka vychází z předpokladu, že bude nepřetržitě pokračovat ve své činnosti. V účetní jednotce nenastává žádná skutečnost, která by ji omezovala nebo jí zabraňovala v této činnosti pokračovat i v dohledné budoucnosti. Světová zdravotnická organizace vyhlásila 11. března 2020 pandemii COVID-19 a 12. března 2020 byl vládou České republiky vyhlášen nouzový stav / trval do 30. 4. 2020/. Tyto skutečnosti dočasně omezily činnost účetní jednotky (omezení úředních hodin, dočasný částečný home-office u části zaměstnanců), ale tato omezení nebyla takového charakteru, který by měl dopad do účetních metod. To samé platí pro vyhlášený nouzový stav ode dne 5. října 2020. V neděli dne 11. dubna 2021 o půlnoci skončil v České republice nouzový stav. Nastalo zvýšení nákladů v souvislosti s nákupy a bezplatnou distribucí zdravotnického materiálu pro boj s pandemií COVID-19, toto zvýšení je komentováno ve stati E2. |
A.2. Informace podle § 7 odst. 4 zákona |
---|
Mezi roky 2020 a 2021 nenastaly změny v Českých účetních standardech č. 7xx. Novelizována vyhláška č. 410/2009 Sb. - novela č. 310/2020 Sb. mění výpočet přehledu o peněžních tocích. Peněžní toky z fondů se nově vykazují ve stati C.I. Provedeny i další údajně pouze formulační změny. Vyhláška nabývá účinnosti 1. ledna 2021. Zákon č. 563/1991 Sb. má od 1. 1. 2021 dvě dílčí novely bez dopadu na veřejný sektor - č. 33/2020 Sb. a 609/2020 Sb. Zákon č. 609/2020 Sb. zároveň obsahuje výraznou novelu zákona o daních z příjmů (část sedmá) - změny v hranicích pro daňové odepisování atd. - v účtování a účetním odepisování majetku nedochází u vybraných ÚJ k žádné změně. Stravenkový paušál - upraveno novelou § 69 rozpočtových pravidel, další podrobnosti budou v novele vyhlášky č. 430/2001 Sb., o nákladech na závodní stravování. Z hlediska rozpočtové skladby byla zřízena podpoložka 549913 - stravenkový paušál. Do vydání novely vyhlášky č. 430/2001 Sb. doporučuje ekonomický odbor MV s realizací stravenkového paušálu vyčkat. Součástí úpravy bude též případné zřízení nových účtů hlavní knihy a navedení stravenkového paušálu do systému HR. Změny účtování související s novelou účtového rozvrhu Podle doporučení MF se maximum nákladů spojených se zaměstnanci zařazuje do účtové skupiny 52x. V případech, kdy nelze náklad zařadit na účty 521, 524 nebo 527, je používán účet 528. Netýká se samozřejmě např. cestovních nákladů (účet 512). K některým specifickým případům byly zřízeny nové analytické účty (viz. výše). Na uvedené účty je možno při dodržení shody rozpočtové skladby s 4. až 9. pozicí příslušného analytického účtu 528 účtovat i zde neuvedené případy, které svým charakterem splňují doporučení MF, tedy se týkají zaměstnanců. Typový výčet případů: - náhrady za újmy, které organizace způsobila nebo vznikly v souvislosti s výkonem práce pro ni, zejména náhrady za pracovní úrazy a bolestné - náhrada přiměřených nákladů spojených s pohřbem při úmrtí nebo zaměstnance v souvislosti s pracovním úrazem nebo nemocí z povolání (§ 271g zákoníku práce) - náhrada škody na odložených věcech - náhrada škody při odvracení škody hrozící zaměstnavateli - používání vlastních předmětů potřebných pro výkon práce - příspěvky na výživu a ošetřování služebních psů Zřízení a změna názvů analytických účtů OSS od 1. 1. 2021 Syntetnický účet 412 - fond kulturních a sociálních potřeb - změna názvu analytického účtu -412051000 Fond kulturních a sociálních potřeb výdaje převod jiné organizaci a odvod za porušení pravidel hospodaření s fondem § 49 odst. 4 zák. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech -412060100 Fond kulturních a sociálních potřeb příspěvek na použití zařízení péče o děti § 4a) vyhl. 114/2002 Sb., o FKSP - příspěvek na náklady za použití mateřské školy podle školského zákona a zařízení poskytujícího služby péče o dítě v dětské skupině -412062000 Fond kulturních a sociálních potřeb pořízení drobného dlouhodobého majetku Rozšíření analytiky pro pořízení drobného dlouhodobého majetku podle § 5 vyhl. 114/2002 Sb., o FKSP z fondu se hradí pořízení hmotného majetku, který slouží kulturním a sociálním potřebám zaměstnanců" -412150000 Fond kulturních a sociálních potřeb smuteční kytice a věnce při úmrtí zaměstnance (§14a) Účet 528 - Jiné sociální náklady - zřízení nového analytického účtu: 528516990 Jiné sociální náklady ostatní služby jinde nezařazené (např. pohřeb nákladem bezp.sboru) Náklady za zaměstnance (bývalé zaměstnance) na RP 516990 (Ostatní služby jinde nezařazené) dosud účtované na jiných nákladových účtech, např. 518. Užití např.: pohřeb příslušníka bezp.sboru podle § 164a odst. 2 zák. 361/2003 Sb. na přání pozůstalých vypraví bezpečnostní sbor svým nákladem zemřelému příslušníku jednoduchý pohřeb 528517990 Jiné sociální náklady ostatní nákupy jinde nezařazené (např. vlastní nářadí) Náklady za zaměstnance na RP 517990 (Ostatní nákupy) dosud účtované na jiných nákladových účtech, např. 549. Užití např.: používání vlastních předmětů potřebných pro výkon práce, příspěvky na výživu a ošetřování služebních psů atd 528519280 Jiné sociální náklady náhrady škod fyzickým osobám (např. úrazy, přiměřené náklady pohřbu) Náklady za zaměstnance (bývalé zaměstnance) na RP 519280 (Náhrady škod fyzickým osobám) dosud účtované na jiných nákladových účtech, např. 549 nebo 571. Užití např.: náhrady za újmy, které organizace způsobila nebo vznikly v souvislosti s výkonem práce pro ni, zejména náhrady za pracovní úrazy a bolestné; náhrada přiměřených nákladů spojených s pohřbem při úmrtí příslušníka nebo zaměstnance v souvislosti se služebním či pracovním úrazem nebo nemocí z povolání (§ 271g zákoníku práce a § 106 zák.č. 361/2003). Patří sem i náhrada přiměřených nákladů spojených s pohřbem podle § 271g zákoníku práce a § 107 zák. č. 361/2003 528519290 Jiné sociální náklady ostatní náhrady (např. věcná škoda, úřednická zkouška) Náklady za zaměstnance na RP 519290 (Ostatní náhrady) dosud účtované na jiných nákladových účtech, např. 549. Užití např.: náhrada škody na odložených věcech, náhrada škody při odvracení škody hrozící zaměstnavateli, náhrada státním zaměstnancům k úhradě nákladů za vykonání úřednické zkoušky |
A.3. Informace podle § 7 odst. 5 zákona |
---|
Metoda oceňování - Nakoupený majetek a zásoby je oceňován pořizovacími cenami stanovenými v souladu s vyhláškou č. 410/2009 Sb. - Účetní jednotka nevyužila možnosti snížení dolní hranice ocenění drobného dlouhodobého majetku (DDM), užívá standardní cenové hranice stanovené vyhláškou č. 410/2009 Sb. (§13 a §14 odst. 6 - tj. 3 resp. 7 tis. Kč). - Při změně příslušnosti hospodaření (resp. při bezúplatném příjmu od vybrané účetní jednotky) účetní jednotka přebírá ocenění a výši oprávek od předávající účetní jednotky. Ostatní bezúplatně nabytý majetek je oceňován reprodukční pořizovací cenou, v případě nabytí darem je zohledněna cena uvedená v darovací smlouvě, pokud odpovídá definici reprodukční pořizovací ceny stanovené zákonem o účetnictví. - Majetek vytvořený vlastní činností je oceňován vlastními náklady. - Majetek účtové třídy 0 určený k prodeji (včetně DDM) je průběžně přeceňován na reálnou hodnotu. Majetek je považován za určený k prodeji okamžikem, kdy je nepotřebný pro stát a bylo zahájeno zjišťování zájemců o koupi podle vyhlášky č. 62/2001 Sb. o hospodaření organizačních složek státu a státních organizací s majetkem státu. Za reálnou hodnotu se v souladu s metodickým pokynem zřizovatele považuje cena v místě a čase obvyklá, u nemovitého majetku cena stanovená aktuálním znaleckým posudkem (a to cena administrativní, pokud je vyšší než cena v místě a čase obvyklá). Disponibilní majetek (vyjma drobného dlouhodobého) je znovu přeceňován v případě, že dojde k významné změně jeho hodnoty nebo v případě vyhotovení nového znaleckého posudku. - Metodické doporučení zřizovatele k určení okamžiku, kdy se majetek stává určeným k prodeji (a tedy podléhá povinnosti přecenění na reálnou hodnotu) trvá od roku 2013. Do 31. prosince 2012 účetní jednotka přeceňovala majetek v souladu s pokynem zřizovatele již k okamžiku, kdy se stal nepotřebným pro stát. - V rámci možnosti volby složeného či nesloženého účetního zápisu podle bodu 3.4.10. ČÚS 709 účetní jednotka zvolila způsob nesloženého zápisu. Volba je dána také možnostmi používaného informačního systému. Prvním krokem je zrušení oprávek souvztažným zápisem proti příslušnému účtu třídy 0 a druhým krokem je přecenění z takto získané zůstatkové ceny na reálnou hodnotu účetním zápisem na účtu účtové třídy 0 proti účtu 407. Je zajištěno shodné výsledné zobrazení v účetní závěrce jako při použití nesloženého zápisu. Liší se pouze obraty na účtech. Po přecenění následuje přeúčtování na účet majetku určeného k prodeji (035 resp. 036). - Zásoby určené k prodeji se na reálnou hodnotu v souladu s § 27 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, nepřeceňují. - Účetní jednotka učinila podle bodu 7.1. písm. d) Českého účetního standardu č. 710 rozhodnutí ve věci zahrnování či nezahrnování výdajů souvisejících se zajištěním financování a administrací přijatých transferů podle Českého účetního standardu č. 703 - Transfery a žádosti o poskytnutí těchto transferů určených na financování pořízení dlouhodobého majetku a jiných obdobných činností jako součásti nákladů souvisejících s pořízením tohoto dlouhodobého majetku. Rozhodla se tyto výdaje nezahrnovat. Účtování o zásobách Pro účtování o zásobách účetní jednotka používá způsob A. Vnitřním pokynem (č. 75 z 12. srpna 2014, čl. 41) jsou stanoveny druhy zásob účtované do přímé spotřeby bez zaúčtování na sklad. Pro oceňování úbytků zásob ze skladu užívá účetní jednotka vážený aritmetický průměr, který je počítán při každém úbytku zásob. Stejné pravidlo platí i pro oceňování úbytku zásob nabytých za účelem bezúplatného předání z účtu 139 podle §20 odst. 3 písm. h) vyhlášky č. 410/2009 Sb., ve znění vyhlášky č. 369/2015 Sb. Výjimkou z pravidla oceňování váženým aritmetickým průměrem jsou věci pořízené z FKSP a věci vedené pod unikátním výrobním číslem (oceňují se pořizovací cenou). Pro zásoby potravin v provozu závodního stravování užívá účetní jednotka způsob B. Účetní jednotka má vypracován vnitřní předpis stanovující normu přirozených úbytků. Metoda časového rozlišení nákladů a výnosů Účetní jednotka používá metodu časového rozlišení nákladů a výnosů (včetně tvorby dohadných položek). Obdobím se pro potřeby časového rozlišení rozumí kalendářní rok, a to i u transferů. Mezi měsíci nebo čtvrtletími téhož období účetní jednotka časově nerozlišuje. Při časovém rozlišení je aplikován princip významnosti. Hranice významnosti byla stanovena na částku 1.000,00 Kč (Pokyn č. 162/2010). Metoda opravných položek Opravné položky k pohledávkám jsou tvořeny i snižovány průběžně v návaznosti na délku prodlení podle §65 odst. 6 vyhlášky č. 410/2009 Sb. (10% z každných 90 dnů po splatnosti). Snížení opravných položek vytvořených v rámci prvního použití metody prostřednictvím účtu 406 je v souladu s doporučením Ministerstva financí účtováno prostřednictvím příslušného účtu nákladů 556. Účetní jednotka (zpravidla při inventarizaci) posuzuje i potřebu tvorby opravné položky k majetku (včetně zásob), například z titulu věcných břemen. Tato potřeba nebyla zjištěna. Metoda kurzových rozdílů Účetní jednotka aplikuje metodu kurzových rozdílů - průběžně je účtováno o kurzových rozdílech k okamžiku uskutečnění účetního případu. Přecenění položek uvedených v §4 odst. 12 zákona o účetnictví kursem vyhlášeným ČNB se v mezitímní účetní závěrce neprovádí, jen k rozvahovému dni. Kurzové rozdíly jsou účtovány prostřednictvím příslušných účtů nákladů a výnosů - 563 a 663. Metoda rezerv Účetní jednotka má v souladu s ČÚS 705 vydán vnitřní předpis k rezervám. Tituly pro tvorbu rezerv se rozumí pravděpodobná rizika ze a) soudního sporu s žalobním požadavkem finančního charakteru nad 3 mil. Kč a b) potenciálního odvodu (sankce) ze závěrů z prováděných a dosud neuzavřených kontrol nad 500 tis. Kč V současném bodbobí není žádná rezerva vytvořena. Metoda odpisování Účetní jednotka odepisuje majetek rovnoměrným způsobem v souladu s Českým účetním standardem č. 708. Má sestaven odpisový plán, o odpisech je účtováno měsíčně. Účetní jednotka neodpisuje pozemky, kulturní předměty, drobný dlouhodobý majetek, majetek určený k prodeji a přeceněný na reálnou hodnotu, majetek v nájmu či výpůjčce a další majetek uvedený v § 66 odst. 7 vyhlášky č. 410/2009 Sb. včetně majetku určeného k prodeji. Drobný dlouhodobý majetek (DDM) Celá pořizovací cena DDM nakoupeného (nebo vlastními silami vytvořeného) je při pořízení účtována do nákladů (558) a na příslušný účet oprávek (088 resp. 078). Za majetek vytvořený vlastní činností se v souladu s metodickým výkladem Ministerstva financí považuje i DDM získaný rozebráním většího majetkového celku vedeného na účtu 022. Do nákladů (558) je účtováno také bezúplatné nabytí DDM od subjektů, které nejsou vybrané účetní jednotky, a to výsledkově proti účtu 649, v souladu s bodem 5.3.3. ČÚS 710. Za období od 1. ledna 2020 do okamžiku, k němuž byla sestavena tato účetní závěrka účetní případ nabytí DDM od takového subjektu nenastal. DDM určený k prodeji je přeceňován na reálnou hodnotu způsobem popsaným v části "Oceňování reálnou hodnotou". Účetní jednotka si vnitřním pokynem stanovila pricipy významnosti pro účtování na podrozvahových účtech, jejichž stavy vykazuje dále ve stati A.4. Za významné informace považuje: - vybraný majetek pod hranici ocenění DDM (o významnosti v tomto případě rozhoduje zřizovatel prostřednictvím centrálního čísleníku majetku) - položka P.I.1. a P.I.2. - účty 901 a 902, -pohledávky, u nichž bylo upuštěno od vymáhání - položka P.I.3. - účet 905. K části F - FKSP: Účetní jednotka poskytla půjčky z FKSP. Celková výše dosud nesplacených půjček na bytové účely činí 7.000,00 Kč. Vzhledem k tomu, že v souladu s ČUS 704 - Fondy účetní jednotky poskytnutí návratné půjčky neovlivňuje stav fondu (účet 412), není tato informace uvedena ve stati A.III. části F přílohy účetní závěrky. H. - Stavební pozemky Účetní jednotka v řádku H.1. Stavební pozemky nevykazuje žádný údaj, vzhledem k obsahové nejasnosti této položky. Podle ustanovení § 2 písm. c) katastrálního zákona č. 256/2013 Sb. je stavební parcelou pozemek evidovaný v druhu pozemku zastavěná plocha a nádvoří. Podle přílohy ke katastrální vyhlášce č. 357/2013 Sb. (stať 1 bod 13), která stanoví technické podrobnosti pro správu katastru, se druhem pozemku "zastavěná plocha a nádvoří" rozumí pozemek, na němž je a) budova včetně nádvoří (tj. části zastavěného stavebního pozemku, obsahující dvůr, vjezd, drobné stavby, bazén, zatravněné plochy, okrasné záhony a jiné přiléhající plochy, které slouží k lepšímu užívání stavby), vyjma skleníku, který je v katastru evidován jako budova, postaveného na zemědělském nebo lesním pozemku, budovy postavené na lesním pozemku a budovy evidované na pozemku vodní plocha, b) společný dvůr, c) zbořeniště, d) vodní dílo. Zkráceně se tento druh pozemku označuje jako "zast. pl.", tedy zastavěná plocha. Zastavěná plocha však do H.1. patřit nemůže, protože má ve výkazu svou vlastní položku "H.4 Zastavěná plocha". Nádvoří je stavba a tudíž také nemůže být stavebním pozemkem. Ministerstvo vnitra v rámci poskytování metodické podpory kapitole 314 tuto problematiku s Ministerstvem financí dlouhodobě diskutuje, přesto stále přetrvává nejasnost, co Ministerstvo financí požaduje vykazovat v položce "H.1. Stavební pozemky". |
Číslo položky | Syntetický účet | Název položky | Období běžné | Období minulé |
---|
P.I. | 901 | Majetek a závazky účetní jednotky | 119556369.95 | 118937401.77 |
P.I.1. | 901 | Jiný drobný dlouhodobý nehmotný majetek | 11601931.66 | 11276937.36 |
P.I.2. | 902 | Jiný drobný dlouhodobý hmotný majetek | 83700087.87 | 83490514.01 |
P.I.3. | 905 | Vyřazené pohledávky | 24178113.42 | 24104040.40 |
P.I.4. | 906 | Vyřazené závazky | 0.00 | 0.00 |
P.I.5. | 909 | Ostatní majetek | 76237.00 | 65910.00 |
P.II. | | Krátkodobé podmíněné pohledávky z transferů a krátkodobé podmíněné závazky z transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.1. | 911 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z předfinancování transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.2. | 912 | Krátkodobé podmíněné závazky z předfinancování transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.3. | 913 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze zahraničních transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.4. | 914 | Krátkodobé podmíněné závazky ze zahraničních transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.5. | 915 | Ostatní krátkodobé podmíněné pohledávky z transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.6. | 916 | Ostatní krátkodobé podmíněné závazky z transferů | 0.00 | 0.00 |
P.III. | | Podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou | 0.00 | 0.00 |
P.III.1. | 921 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu úplatného užívání majetku jinou osobou | 0.00 | 0.00 |
P.III.2. | 922 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodou úplatného užívání majetku jinou osobou | 0.00 | 0.00 |
P.III.3. | 923 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou na základě smlouvy o výpůjčce | 0.00 | 0.00 |
P.III.4. | 924 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou na základě smlouvy o výpůjčce | 0.00 | 0.00 |
P.III.5. | 925 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou z jiných důvodů | 0.00 | 0.00 |
P.III.6. | 926 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou z jiných důvodů | 0.00 | 0.00 |
P.IV. | | Další podmíněné pohledávky | 2130000.00 | 2130000.00 |
P.IV.1. | 931 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze smluv o prodeji dlouhodobého majetku | 0.00 | 0.00 |
P.IV.2. | 932 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze smluv o prodeji dlouhodobého majetku | 0.00 | 0.00 |
P.IV.3. | 933 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z jiných smluv | 0.00 | 0.00 |
P.IV.4. | 934 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z jiných smluv | 2130000.00 | 2130000.00 |
P.IV.5. | 939 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze sdílených daní | 0.00 | 0.00 |
P.IV.6. | 941 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze sdílených daní | 0.00 | 0.00 |
P.IV.7. | 942 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k jiným zdrojům | 0.00 | 0.00 |
P.IV.8. | 943 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k jiným zdrojům | 0.00 | 0.00 |
P.IV.9. | 944 | Krátkodobé podmíněné úhrady pohledávek z přijatých zajištění | 0.00 | 0.00 |
P.IV.10. | 945 | Dlouhodobé podmíněné úhrady pohledávek z přijatých zajištění | 0.00 | 0.00 |
P.IV.11. | 947 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení | 0.00 | 0.00 |
P.IV.12. | 948 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení | 0.00 | 0.00 |
P.V. | | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z transferů a dlouhodobé podmíněné závazky z transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.1. | 951 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z předfinancování transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.2. | 952 | Dlouhodobé podmíněné závazky z předfinancování transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.3. | 953 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze zahraničních transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.4. | 954 | Dlouhodobé podmíněné závazky ze zahraničních transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.5. | 955 | Ostatní dlouhodobé podmíněné pohledávky z transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.6. | 956 | Ostatní dlouhodobé podmíněné závazky z transferů | 0.00 | 0.00 |
P.VI. | | Podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku | 226274236.09 | 227864336.76 |
P.VI.1. | 961 | Krátkodobé podmíněné závazky z operativního leasingu | 1102341.24 | 2204682.48 |
P.VI.2. | 962 | Dlouhodobé podmíněné závazky z operativního leasingu | 82488.09 | 82488.09 |
P.VI.3. | 963 | Krátkodobé podmíněné závazky z finančního leasingu | 0.00 | 0.00 |
P.VI.4. | 964 | Dlouhodobé podmíněné závazky z finančního leasingu | 0.00 | 0.00 |
P.VI.5. | 965 | Krátkodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku na základě smlouvy o výpůjčce | 0.00 | 0.00 |
P.VI.6. | 966 | Dlouhodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku na základě smlouvy o výpůjčce | 38849872.05 | 39141159.48 |
P.VI.7. | 967 | Krátkodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku nebo jeho převzetí z jiných důvodů | 0.00 | 0.00 |
P.VI.8. | 968 | Dlouhodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku nebo jeho převzetí z jiných důvodů | 186239534.71 | 186436006.71 |
P.VII. | | Další podmíněné závazky | 4443369.00 | 4443369.00 |
P.VII.1. | 971 | Krátkodobé podmíněné závazky ze smluv o pořízení dlouhodobého majetku | 0.00 | 0.00 |
P.VII.2. | 972 | Dlouhodobé podmíněné závazky ze smluv o pořízení dlouhodobého majetku | 0.00 | 0.00 |
P.VII.3. | 973 | Krátkodobé podmíněné závazky z jiných smluv | 0.00 | 0.00 |
P.VII.4. | 974 | Dlouhodobé podmíněné závazky z jiných smluv | 4443369.00 | 4443369.00 |
P.VII.5. | 975 | Krátkodobé podmíněné závazky z přijatého kolaterálu | 0.00 | 0.00 |
P.VII.6. | 976 | Dlouhodobé podmíněné závazky z přijatého kolaterálu | 0.00 | 0.00 |
P.VII.7. | 978 | Krátkodobé podmíněné závazky vyplývající z právních předpisů a další činnosti moci zákonodárné, výkonné nebo soudní | 0.00 | 0.00 |
P.VII.8. | 979 | Dlouhodobé podmíněné závazky vyplývající z právních předpisů a další činnosti moci zákonodárné, výkonné nebo soudní | 0.00 | 0.00 |
P.VII.9. | 981 | Krátkodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí jednorázových | 0.00 | 0.00 |
P.VII.10. | 982 | Dlouhodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí jednorázových | 0.00 | 0.00 |
P.VII.11. | 983 | Krátkodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí ostatních | 0.00 | 0.00 |
P.VII.12. | 984 | Dlouhodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí ostatních | 0.00 | 0.00 |
P.VII.13. | 985 | Krátkodobé podmíněné závazky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení | 0.00 | 0.00 |
P.VII.14. | 986 | Dlouhodobé podmíněné závazky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení | 0.00 | 0.00 |
P.VIII. | | Ostatní podmíněná aktiva a ostatní podmíněná pasiva a vyrovnávací účty | 109512.83 | 109512.83 |
P.VIII.1. | 991 | Ostatní krátkodobá podmíněná aktiva | 0.00 | 0.00 |
P.VIII.2. | 992 | Ostatní dlouhodobá podmíněná aktiva | 109512.83 | 109512.83 |
P.VIII.3. | 993 | Ostatní krátkodobá podmíněná pasiva | 0.00 | 0.00 |
P.VIII.4. | 994 | Ostatní dlouhodobá podmíněná pasiva | 0.00 | 0.00 |
P.VIII.5. | 999 | Vyrovnávací účet k podrozvahovým účtům | -108921722.31 | -111130791.16 |
A.6. Informace podle § 19 odst. 6 zákona |
---|
Světová zdravotnická organizace vyhlásila 11. března 2020 pandemii COVID-19 a 12. března 2020 byl vládou České republiky vyhlášen nouzový stav. V době sestavování účetní závěrky byl nouzový stav v neděli dne 11. dubna 2021 o půlnoci ukončen. Nastalo zvýšení nákladů v souvislosti s nákupy a bezplatnou distribucí zdravotnického materiálu pro boj s pandemií COVID-19, toto zvýšení je ještě vyčísleno a komentováno ve stati E2. V roce 2020 ÚJ přeúčtovala v poměrné výši zásoby předané k SLZ PP ČR v průběhu roku dokladem 6210227 ve výši 9.726.867,98 Kč (přeskladnění COVID) z důvodu věrného a poctivého obrazu o stavu zásob k datu účetní závěrky k 31. 12. 2020. Majetek, který zůstává fyzicky na skladě, by měl být vykázán na účtu 112*. Majetek, který byl již spotřebován by měl být zaúčtován v nákladech. Naše ÚJ účtovala o nákladech. Dne 31. 3. 2021 ÚJ provedla z důvodu zpřesnění účetnictví STORNO dokladu 6210227/2020 dokladem 6202317/2021. V tomto momentě ÚJ účtuje o bezúplatném převodu z UO 2200 číslo dokladu 64000904/2021 ve výši 14.653.995,45 Kč, naše účetní jednotka provedla účetní zápis dokladem číslo 630041 a poté rozúčtovala náklady dokladem 6202318. Na základě kupní smouvy č.j. KRPH-9753-17/ČJ-2021-0500NE-VZ, účetní jednotka prodala soubor vyřazených služebních dopravních prostředků firmě Dovoz-Cars, s. r. o., Havlova 851, Nová Paka za prodejní cenu 1.415.200,00 Kč. Kupní smlouva byla podepsaná dne 18. 5. 2021. Dnem 1. 6. 2021 postupně přechází Krajské ředitelství policie Královéhradeckého kraje na nový systém v ocenění zásilek zasílaných Českou poštou. Krajské ředitelství nakoupilo 6 ks frankovacích strojů, které jsou přihlášeny u České pošty. Přechodem na nový systém ocenění pomocí frankovacího stroje je garantována minimální 20 % úspora finančních prostředků, které KŘP-H vynakládá na poštovné. Nyní byly obálky vypraveny k odeslání: s razítkem odesílatele s razítkem se znakem České pošty s číslem 982507-0634/2009 Nově tyto údaje budou označeny ve frankovacím stroji Obálka vypravená k odeslání bude obsahovat: samozřejmě adresu na straně odesílatele pouze č.j. dokument vložený do obálky - obyčejné psaní, obálka bílá s dodejkou, obálky s pruhy červená zelená modrá dle typu obálky již pracovník podatelny zvolí cenu služby a zásilku ofrankuje. Bezúplatné převody: dne 10. 2. 2021 účetní jednotka zaúčtovala příjem na základě zápisu o bezúplatné změně příslušnosti k hospodaření s majetkem státu č. j. předávajícího: PPR-33746-8/ČJ-2020-990661 - VW Transporter - vozidlo pro výjezdovou službu - účetní hodnota majetku: 5.575.680,00 Kč - předávající: Ministerstvo vnitra, Nad Štolou 936/3, 170 34 Praha 7, IČ 00007064 - doklad číslo 50200007 - změnil se stav na účtu: 042200000 dne 25. 2. 2021 účetní jednotka účtuje bezúplatný příjem na základě zápisu o předávání a převzetí propadlé (zabrané) věci k číslu RP-1/2021 a KRPH-6002-15/ČJ-2021-0500AO - Mercedes Benz CLA 45 AMG - hodnota nabývaného majetku 629.900,00 Kč - předávající Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - doklad číslo 50200006 - změnil se stav na účtu: 022000000 dne 31. 3. 2021 účetní jednotka účtuje bezúplatný příjem na základě zápisu o předání a převzetí propadlé (zabrané) věci k číslu RP - 104/2018 a KRPH-55275-47/ČJ-2019-0500AO - Škoda Octavia Combi 2,0 - hodnota nabývaného majetku 150.000,00 Kč - předávající Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - doklad číslo 50200011 - změnil se stav na účtu: 022000000 dne 26. 4. 2021 účetní jednotka účtuje bezúplatný výdej na základě zápisu o změně příslušnosti hospodařit s movitým majetkem státu č. j. KRPH-34204-3/ČJ-2021-0500AO - Škoda Karoq Style 1.5 TSI 110 kW - hodnota předávaného majetku 551.143,24 Kč - přejímající Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje - doklad číslo 50200018 - změnil se stav na účtu: 022000000 dne 4. 5. 2021 účetní jednotka účtuje bezúplatný příjem na základě zápisu o bezúplatné změně příslušnosti k hodpodaření s majetkem státu č. j. KRPP-34204/ČJ-2021-0500AO - Škoda Karoq 1,5 -110 kW - hodnota nabývaného majetku 550.067,00 Kč - předávající Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje - doklad číslo 50200017 - změnil se stav na účtu: 022000000 Bezúplatný převod: předání majetku dle zápisu dne 12. 5. 2021. Nabyvatel ÚZSVM, Rašínovo nábřeží 390/42, 128 00 Praha 2, IČ 69797111 Název areálu: DOBROŠOV-KAHAN, karta majetku - 2100078-9, 3100078-1,5 Účetní hodnota majetku: 23.802.127,00 Kč - změnil se stav na účtu: 021000000 + 031000000 Na základě zápisu o bezúplatné změně příslušnosti hospodaření s majetkem státu č. j. předávajícího: PPR-11695-8/ČJ-2021-990672 jsme dne 25. 5. 2021 účtovali o převzetí 1 ks zařízení na odhalování manipulace s tachografy včetně veškerého příslušenství - připojovací kabely, ochranný přepravní obal, dobíjecí zdroj zařízení. Účetní hodnota převáděného majetku činí 49.999,62 Kč. Změnil se stav na účtu: 022000000 Zápis o bezúplatné změně příslušnosti k hospodaření s majetkem státu č. j. předávajícího: PPR-7895-6/ČJ-2021-990672 Účetní hodnota převáděného majetku: 11.610,94 Kč - změnil se stav na účtu: 112* - datum účtování 14. 5. 2021, doklad číslo 64002354 č. j. předávajícího: PPR-15110-3/ČJ-2021-990651 Účetní hodnota předávajícího: 9.422.329,08 Kč Účetní hodnota přejímajícího = ÚJ: 9.421.708,96 Kč Rozdíl: 620,12 Kč Rozdíl vzniká na straně příjemce v souvislosti s příjmem nového materiálu na jednotlivých předávaných položkách materiálu v průběhu předání a účteního zápisu (vážený aritmetický průměr). - změnil se stav na účtu: 112* č.j. předávajícího: PPR-12603-3/ČJ-2021-990671 Účetní hodnota předávajícího: 5.758.403,32 Kč = 3.499.830,13 Kč (112*) + 2.215.848,81 Kč (028*) + 142.724,38 Kč spotřební materiál v operativní evidenci v modulu DM Účetní hodnota ÚJ: 3.494.022,81 Kč (112*) Účetní hodnota ÚJ: 2.115.848,81 Kč Hodnota materiálu v operativní evidenci: 142.724,38 Kč Rozdíl: 5.807,32 Kč Rozdíl vzniká na straně příjemce v souvislosti s příjmem nového materiálu na jednotlivých předávaných položkách materiálu v průběhu předání a účteního zápisu (vážený aritmetický průměr). - změnil se stav na účtu: 112* a 028* č.j. předávajícího: KRPE-23463-7/ČJ-2021-1700IT Účetní hodnota předávajícího: 177.279,80 Kč Účetní hodnota přejímajícího: 177.279,80 Kč Změnil se stav na účtu: 028* Prodej: - Na základě kupní smlouvy č.j. KRPH-9753-17/ČJ-2021-0500NE-VZ s firmou Dovoz Cars, s. r. o. IČ 27532691 jsme prodali soubor vyřazených služebních dopravních prostředků v hodnotě 1.405.200,00 Kč + prodej náhradních dílů v hodnotě 10.000,00 Kč o kterých hovořím ve výnosech z prodeje materiálu. - Krajské ředitelství policie Královéhradeckého kraje na základě kupní smlouvy č. j. KRPH-115903-42/ČJ-2018-0500MN, prodalo za 2.150.000,00 Kč areál Žacléř. V účetníctví máme předpis pohledávky v uvedené výši. Datum splatnosti pohledávky je 28. 7. 2021. Dar: PENĚŽITÝ DAR KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE 2020 Zastupitelstvo Královéhradeckého kraje schválilo podporu naší aktivity účelovým finančním darem na víceleté období ve výši 3.641.060,-- Kč dle usnesení ZK/27/2160/2020. Finanční dar byl poskytnut v roce 2020 na základě naší žádosti na pořízení techniky pro zajištění větší bezpečnosti obyvatel kraje. Darovací smlouva č. 20DAR01-0005 mezi Královéhradeckým krajem, Pivovarské náměstí 1245 a Krajským ředitelstvím policie Královéhradeckého kraje nabyla platnosti dne 27.5.2020. Prostředky byly přijaty na náš účet rezervního fondu 123-23235881 /0710 dne 1.6.2020, v celkové částce 3.641.060,-- Kč a k 30.6.2020 byly zaúčtovány na příjmové položce 422 210-Investiční dary od krajů - nepoužité, FO 2100000. V září byla na základě povoleného překročení z rezervního fondu na příjmový účet 19-23235881/0710 převedena částka 293.024,49 Kč (RP 633 120, FO 2100000). V listopadu byla na základě povoleného překročení z rezervního fondu na příjmový účet 19-23235881/0710 převedena částka 1.892.235,-- Kč (RP 633 120, FO 2100000). Z důvodů realizace pouze části dodávky bylo ve smyslu § 50, odst. 2 zákona 218/2000 Sb. (Z příjmového účtu 19- se zpět na účet 123- nevyužité prostředky, které byly z rezervního fondu převedeny do příjmů SR, nepřevádějí.) přistoupeno ke snížení povoleného překročení, souvztažné navýšení výdajů na položku 636 100 bez označení čísla akce a následně k převodu prostředků z výdajového účtu do rezervního fondu. Konečný zůstatek na účtu rezervního fondu k 1.1.2021 byl 3.151.918,01 Kč. Povolené překročení VPF k 31.12.2020 po snížení bylo 489.141,99 Kč. 2021 Dne 1.2.2021 bylo vystaveno a 16.2.2021 v IISSP schváleno povolené překročení na 1.696.117,50 Kč. Dne 22.2.2021 byl proveden převod předmětné částky z rezervního fondu na příjmový účet 19-23235881/0710 (FP 633 120, FO 2100000). Dne 22.2.2021 bylo vystaveno a dne 8.3.2021 v IISSP schváleno povolené překročení na 824.561,76 Kč. Dne 10.3.2021 byl proveden převod předmětné částky z rezervního fondu na příjmový účet 19-23235881/0710. K 30.6.2021 je tedy převedeno do příjmu a zapojeno celkem 2.520.679,26 Kč. Skutečně realizováno je 1.696.117,50 Kč. K 30.6.2021 na účtu rezervního fondu 123-23235881/0710 zbývá 631.238,75 Kč. (popis ve stati E1) |
K položce | Doplňující informace k položkám rozvahy | Částka |
---|
A.I.6. | 019 Ostatní dlouhodobý nehmotný majetek- Na tomto účtu jsme zaúčtovali - majetek v hotnotě 388.410,00 Kč, který je zařazen na NS 4500003541 ŘKhk odbor technické ochrany. V evidenci bylo 5 licencí SW LATIS SCO (systém centralizované ochrany) evidováno jako drobný nehmotný majetek. V souvislosti sloučení Operačních středisek z Územních odborů na Integrovaný operační systém (dále IOS) na Krajské ředitelství PČR KHK byl proveden Upgrade 5 licencí SW LATIS SCO na LATIS-SQL v hodnotě 388 410,- tak, aby vyhovoval novému systému řízení IOS. SW obsluhují pracovníci OTO. Třída majetku: TZDNM - technické zhodnocení drobného nehmotného majetku nad 40 000,- Kč Číslo majetku: 100000 v hodnotě 388.410,00 Kč Číslo dokladu: AM 94268 - majetek v hodnotě 2x 90.604,50 Kč, který je zařazen na NS 4500003542 ŘKhk OKTE V evidenci byli 2 ks forenzního SW Oxygen Forensic Suite Analyst evidovaný jako drobný nehmotný majetek. Upgradem obou SW došlo k povýšení na vyšší verze obou SW. Třída majetku: TZDNM - technické zhodnocení drobného nehmotného majetku nad 40 000,- Kč Číslo majetku: 100001 v hodnotě 90.604,50 Kč 100002 v hodnotě 90.604,50 Kč Číslo dokladu: AM 94273 | 569619.00 |
A.II.1. | 031 Pozemky Na základě smlouvy o bezúplatném převodu se dne 12. 5. 2021 na účtě 031 změnil stav - 7.047,00 Kč Název areálu: Dobrošov Kahan - stavba + pozemek Karta majetku: 2100078-9, 3100078-1,5 Nabyvatel: ÚZSMV, Rašonovo nábřeží 390/42, 128 00 Praha 2, IČ 69797111 | 45632237.64 |
A.II.3. | 021 Stavby - Účetní jednotka má v evidenci tyto kulturní památky: 2100078 11 Dobrošov - KAHAN Objekt S 70a 5.991.868,00 Kč 2100078 12 Dobrošov - KAHAN Objekt S 70b 4.926.608,00 Kč 2100078 13 Dobrošov - KAHAN Stožár VKV 1.421.230,00 Kč 2100841 1 Ulrichovo nám. 855 Adm. budova 4.439.080,77 Kč 2100841 4 Ulrichovo nám. 810 Adm. budova 164.770.417,45 Kč 2100869 1 Balbínova 24 Adm. budova+g+dílny 31.697.683,36 Kč 2100872 1 Balbínova 23 Adm. budova 26.016.514,36 Kč 2100873 1 Balbínova 25 Adm. budova 18.134.413,32 Kč 2100874 1 Balbínova 26 Adm. budova 20.821.017,16 Kč 2100874 2 Balbínova 27 Adm. budova 19.150.845,00 Kč 2100943 1 Vrchlabí 53 Adm. budova 5.821.994,56 Kč 2100945 5 Úpice 265 Adm. budova 13.230.236,60 Kč 2105382 1 Dvůr Králové nad Labem, Legionářská 1234 Adm. budova 20.211.987,00 Kč 2105382 4 Dvůr Králové nad Labem, 1234 venkovní úpravy 149.499,00 Kč 2100841 4 Ulrichovo nám. 810 Adm. budova 1.583.525,79 Kč 2100 338.366.920,37 Kč 3105382 1 Dvůr Králové nad Labem, Legionářská st. 132 zast. pl. 938 m2 747.794,00 Kč 3105382 2 Dvůr Králové nad Labem, Legionářská č. 596/5 ost. pl. 847 m2 273.442,00 Kč 3100 1.021.236,00 Kč Na základě smlouvy o bezúplatném převodu se dne 12. 5. 2021 na účtě 021 změnil stav - 23.795.080,00 Kč Název areálu: Dobrošov Kahan Karta majetku: 2100078-9, 3100078-1,5 Nabyvatel: ÚZSMV, Rašonovo nábřeží 390/42, 128 00 Praha 2, IČ 69797111 | 1228484230.84 |
A.II.4. | 022 Samostatné hmotné movitě věci a soubory hmotných movitých věcí Bezúplatné převody: dne 25. 2. 2021 účetní jednotka účtuje bezúplatný příjem na základě zápisu o předávání a převzetí propadlé (zabrané) věci k číslu RP-1/2021 a KRPH-6002-15/ČJ-2021-0500AO - Mercedes Benz CLA 45 AMG - hodnota nabývaného majetku 629.900,00 Kč - předávající Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - doklad číslo 50200006 dne 31. 3. 2021 účetní jednotka účtuje bezúplatný příjem na základě zápisu o předání a převzetí propadlé (zabrané) věci k číslu RP - 104/2018 a KRPH-55275-47/ČJ-2019-0500AO - Škoda Octavia Combi 2,0 - hodnota nabývaného majetku 150.000,00 Kč - předávající Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - doklad číslo 50200011 dne 26. 4. 2021 účetní jednotka účtuje bezúplatný výdej na základě zápisu o změně příslušnosti hospodařit s movitým majetkem státu č. j. KRPH-34204-3/ČJ-2021-0500AO - Škoda Karoq Style 1.5 TSI 110 kW - hodnota předávaného majetku 551.143,24 Kč - přejímající Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje - doklad číslo 50200018 dne 4. 5. 2021 účetní jednotka účtuje bezúplatný příjem na základě zápisu o bezúplatné změně příslušnosti k hodpodaření s majetkem státu č. j. KRPP-34204/ČJ-2021-0500AO - Škoda Karoq 1,5 -110 kW - hodnota nabývaného majetku 550.067,00 Kč - předávající Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje - doklad číslo 50200017 Na základě zápisu o bezúplatné změně příslušnosti hospodaření s majetkem státu č. j. předávajícího: PPR-11695-8/ČJ-2021-990672 jsme dne 25. 5. 2021 účtovali o převzetí 1 ks zařízení na odhalování manipulace s tachografy včetně veškerého příslušenství - připojovací kabely, ochranný přepravní obal, dobíjecí zdroj zařízení. Účetní hodnota převáděného majetku činí 49.999,62 Kč. Změnil se stav na účtu: 0022* + 49.999,62 Kč. | 872476683.33 |
A.II.6. | 028 Drobný dlouhodobý hmotný majetek - Účetní jednotka na tomto účtu vedle hmotných movitých věcí a souborů majetku, které jsou charakterizovány samostatným techniko-ekonomickým určením, u kterých doba použitelnosti je delší než jeden rok a ocenění jedné položky je v částce 3.000,00 Kč a vyšší a nepřevyšuje částku 40.000,00 Kč, vykazuje také věcná břemena k cizímu majetku/ stavbě s výjimkou užívacího práva, pokud nejsou vykazována jako součást ocenění položky A.II.3. Stavby, u kterých ocenění nepřevyšuje částku 40.000,00 Kč. Účetní jednotka má zaúčtovaná věcná břemena na UHK 028600000 ve výši - 11.705,00 Kč. | 429138805.61 |
A.II.8. | 042 Nedokončený dlouhodobý hmotný majetek UHK 0421000000 V roce 2021 jsme proinvestovali částku ve výši 11.618.083,24 Kč v těchto projektech: 114V17200 9252 - OPŽP - Zateplení OOP Broumov, T. G. Masaryka 248 - Celkový rozpočet: 9 096 733,93 Kč (dle SoD 8 910 480,38 + v nejbližší se bude podepisovat dodatek č. 2 k SoD na vícepráce 186 253,55 Kč) - Vyčerpáno k 25.5.2021: 4 032 008,04 Kč (loni - 2 099 753,33 Kč, letos - 1 932 254,71 Kč) - Schválené faktury před proplacením: 402 908,83 Kč - Termín dokončení stavby: do 30.10.2021 - Kolaudační souhlas: do 31.12.2021 114V17200 9251 - OPŽP - Zateplení OOP Hořice, náměstí Jiřího z Poděbrad čp. 158 a 392 - Celkový rozpočet: 3 610 968,56 Kč - Vyčerpáno k 25.5.2021: 2 857 174,32 Kč (loni - 1 954 119,37 Kč, letos - 903 054,95 Kč) - Schválené faktury před proplacením: 753 794,24 Kč - Termín dokončení stavby: 29.4.2021 - Kolaudační souhlas: již vydán 11.5.2021 114V17200 9249 - OPŽP - Zateplení OOP Police n.M., U Opatrovny 87 - Celkový rozpočet: 7 532 996,58 Kč - Vyčerpáno k 25.5.2021: 4 077 770,23 Kč (loni - 1 714 707,56 Kč, letos - 2 363 062,67 Kč) - Schválené faktury před proplacením: 960 038,71 Kč - Termín dokončení stavby: do 5.12.2021 - Kolaudační souhlas: do 28.2.2022 114V17200 9250 - OPŽP - Plynofikace objektu HK, Pouchovská 935 - Celkový rozpočet: 6 501 722,56 Kč - Vyčerpáno k 25.5.2021: 2 904 833,45 Kč (vše letos, loni nebylo čerpání) - Schválené faktury před proplacením: 932 206,39 Kč - Termín dokončení stavby: do 4.12.2021 - Kolaudační souhlas: do 28.2.2022 Účet 042200000 V měsíci leden jsme zakoupili kontenjer - mobilní pracovniště ve výši 1.696.117,50 Kč z daru Královéhradeckého kraje. V měsíci březen účtujeme o bezúplatném převodu z IČ 00007064 ve výši 5.575.680,00 Kč na základě č. j. PPR-33746-38/ČJ-2020-990661 - 2ks Vozidlo zvláštního určení SG-Policejní Dne 10. 2. 2021 se na účetě 042200000 změnil stav na základě zápisu o bezúplatné změně příslušnosti k hospodaření s majetkem státu č. j. předávajícího: PPR-33746-8/ČJ-2020-990661 Účetní hodnota majetku: 5.575.680,00 Kč Předávající: Ministerstvo vnitra, Nad Štolou 936/3, 170 34 Praha 7, IČ 00007064 Majetek: VW Transporter - vozidlo pro výjezdovou službu | 32884129.67 |
A.II.10. | 036 Dlouhodobý hmotný majetek určený k prodeji Účetní jednotka vykazuje v této položce dlouhodobý hmotný majetek určený k prodeji, přeceněný v souladu s § 27 zákona o účetnictví na reálnou hodnotu. Reálná hodnota vychází z ocenění, které účetní jednotka provedla sama komisionálně. Stav k 36. 6. 2021 Jedná se o : DHM urč. k prod. - stavby (karta maj.) UHK 036000021 1.567.180,00 Kč DHM urč. k prod.-samost.mov.věci a soub.(karta m.) UHK 036000022 0,00 Kč DHM urč. k prod.-drobný dlouhod. hmotný majetek UHK 036000028 0,00 Kč DHM urč. k prod. - pozemky (karta majetku) UHK 036000031 377.820,00 Kč | 1945000.00 |
B.II.1. | 311 Odběratelé Krajské ředitelství policie Královéhradeckého kraje na základě kupní smlouvy č. j. KRPH-115903-42/ČJ-2018-0500MN, prodalo za 2.150.000,00 Kč areál Žacléř. V účetníctví máme předpis pohledávky v uvedené výši. Datum splatnosti pohledávky je 28. 7. 2021. Do dnešního dne pohledávka nebyla uhrazena. | 2995513.24 |
B.III.14. | 225 Běžné účty organizačních složek státu PENĚŽITÝ DAR KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE 2020 Zastupitelstvo Královéhradeckého kraje schválilo podporu naší aktivity účelovým finančním darem na víceleté období ve výši 3.641.060,-- Kč dle usnesení ZK/27/2160/2020. Finanční dar byl poskytnut v roce 2020 na základě naší žádosti na pořízení techniky pro zajištění větší bezpečnosti obyvatel kraje. Darovací smlouva č. 20DAR01-0005 mezi Královéhradeckým krajem, Pivovarské náměstí 1245 a Krajským ředitelstvím policie Královéhradeckého kraje nabyla platnosti dne 27.5.2020. Prostředky byly přijaty na náš účet rezervního fondu 123-23235881 /0710 dne 1.6.2020, v celkové částce 3.641.060,-- Kč a k 30.6.2020 byly zaúčtovány na příjmové položce 422 210-Investiční dary od krajů - nepoužité, FO 2100000. V září byla na základě povoleného překročení z rezervního fondu na příjmový účet 19-23235881/0710 převedena částka 293.024,49 Kč (RP 633 120, FO 2100000). V listopadu byla na základě povoleného překročení z rezervního fondu na příjmový účet 19-23235881/0710 převedena částka 1.892.235,-- Kč (RP 633 120, FO 2100000). Z důvodů realizace pouze části dodávky bylo ve smyslu § 50, odst. 2 zákona 218/2000 Sb. (Z příjmového účtu 19- se zpět na účet 123- nevyužité prostředky, které byly z rezervního fondu převedeny do příjmů SR, nepřevádějí.) přistoupeno ke snížení povoleného překročení, souvztažné navýšení výdajů na položku 636 100 bez označení čísla akce a následně k převodu prostředků z výdajového účtu do rezervního fondu. Konečný zůstatek na účtu rezervního fondu k 1.1.2021 byl 3.151.918,01 Kč. Povolené překročení VPF k 31.12.2020 po snížení bylo 489.141,99 Kč. 2021 Dne 1.2.2021 bylo vystaveno a 16.2.2021 v IISSP schváleno povolené překročení na 1.696.117,50 Kč. Dne 22.2.2021 byl proveden převod předmětné částky z rezervního fondu na příjmový účet 19-23235881/0710 (FP 633 120, FO 2100000). Dne 22.2.2021 bylo vystaveno a dne 8.3.2021 v IISSP schváleno povolené překročení na 824.561,76 Kč. Dne 10.3.2021 byl proveden převod předmětné částky z rezervního fondu na příjmový účet 19-23235881/0710. K 30.6.2021 je tedy převedeno do příjmu a zapojeno celkem 2.520.679,26 Kč. Skutečně realizováno je 1.696.117,50 Kč. K 30.6.2021 na účtu rezervního fondu 123-23235881/0710 zbývá 631.238,75 Kč. V rámci výdajů programového financování byly zaregistrovány následující akce, jejichž realizace byla plánována na závěr roku 2020 a začátek roku 2021. 1. Kontejner včetně vybavení 6 ks - akce 114V18100 0060 - pořízení z důvodu realizace hraničních kontrol, v rámci krizového řízení k zajištění nepřetržité pohotovosti, z důvodu zásahu při mimořádných událostech, při záchranných pracích a při ochraně obyvatelstva. Akce byla zaregistrována v částce 3.600.000,-- Kč. V červnu jsme na základě souhlasu PP ČR převedli na akci z prostředků v rezervě 1.500.000,-- Kč. Z výsledků veřejné soutěže vyplynula nižší cena dodávky, a sice 3.392.235,-- Kč. Akce byla přeregistrována. Dne 6.11.2020 bylo vystaveno povolené překročení rozpočtu z titulu použití daru ve výši 1.892.235,-- Kč. Vzhledem k tomu, že výrobce nemohl do konce roku dodat všechny objednané kusy, dne 21.12.2020 došlo ke snížení povoleného překročení o 1.696.117,50 Kč na částku 196.117,50 Kč. Na snížení povoleného překročení na akci VPF navazovalo vystavení povoleného překročení na 1.696.117,50 Kč na položku 636 100 bez označení akce a zároveň převod nepoužitých mimorozpočtových prostředků z výdajového účtu na účet rezervního fondu. Dne 21.12.2020 byla uhrazena první část dodávky v celkové výši 1.696.117,50 Kč (faktura 912101, RP 612 218, FM 15504, § 531100, FO 1100000 ve výši 1.500.000,-- Kč a FO 2100000 ve výši 196.117,50 Kč). Dne 16.2.2021 bylo schváleno povolené překročení na 1.696.117,50 Kč. Stanovení výdajů bylo vydáno dne 17.2.2021. Zbývající kontejnery byly dodány v únoru, faktura 900959 byla uhrazena dne 25.2.2021 z RP 612 218, FM 15504, § 531100, FO 2100000. Povolené překročení 2021 bylo beze zbytku vyčerpáno. Prostředky určené na akci realizovanou v průběhu dvou let byly beze zbytku vyčerpány. 2. Vestavba do vozidla Ford Tranzit OKO1" akce 114V19100 0055 za účelem pořizování obrazových záznamů odborem technické ochrany SKPV v rámci bezpečnostních opatřeních spojených s dohledem nad veřejným pořádkem při konání rozsáhlejších akcí. Akce byla zaregistrována dne 1.7.2020 na částku 590.000,-- Kč. Na základě nižší ceny vycházející z veřejné zakázky byla akce přeregistrována. Povolené překročení výdajů programového financování bylo vystaveno na částku 293.024,49 Kč dne 14.9.2020. (RP 612 308, FM 15505, § 531100, FO 2100000). Předmětná částka byla 15.9.2020 převedena z rezervního fondu na příjmový účet 19-23235881/0710. Akce byla realizována v prosinci, dne 22.12.2020 byla uhrazena faktura 912221, RP 612 308, FM 15505, § 531100, FO 2100000 ve výši 293.024,49 Kč. Povolené překročení bylo beze zbytku vyčerpáno. 3. Noktovizory 3 ks akce 114V18100 0064 - pro činnost policistů zásahové jednotky s cílem zkvalitnění ochrany veřejného pořádku. Akce na částku 1.455.800,51 Kč byla na základě výsledku veřejné soutěže nižší ceny - přeregistrována na 824.561,76 Kč. Povolené překročení bylo schváleno dne 8.3.2021, Stanovení výdajů bylo vydáno dne 19.4.2021. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční dodávku, termín realizace je stanoven na poslední čtvrtletí 2021. 4. Mobilní kontejner s vybavením 1 ks - akce 114V18100 1061. Z důvodu nižší nabídkové ceny noktovizorů bylo schváleno pořízení dalšího mobilního kontejneru. Akce byla zaregistrována dne 28.4.2021 na částku 631.238,75 Kč. V průběhu července bude vyhlášena veřejná soutěž. | 631238.75 |
C.I.1. | 401 Jmění účetní jednotky Účetní jednotka má tyto projekty: PROJEKT STOP CYBERCRIME, plným názvem: ZEFEKTIVNĚNÍ ČESKO-POLSKÉ SPOLUPRÁCE V BOJI PROTI KYBERKRIMINALITĚZ - v realizační fázi CZ.11.4.120/0.0/0.0/17_028/0001654 Na realizaci projektu se podílí 9 partnerů - 3 na polské straně KWP Wroclaw, KWP Opole, KWP Katowice a 6 na české straně KŘP Královéhradeckého kraje - lead partner projektu, KŘP Moravskoslezského kraje, KŘP Olomouckého kraje, KŘP Libereckého kraje, KŘP Pardubického kraje a Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci. Cílem projektu je zefektivnění česko - polské spolupráce v boji proti kyberkriminalitě vytvořením společné komunikační sítě, pořízením moderních HW a SW nástrojů, proškolením pracovníků OKTE a odboru analytiky a realizací preventivních aktivit. Předmětem projektu je zvýšení technologické vybavenosti forensních a analytických pracovišť SKPV pořízením komerčně dostupného vysoce účinného hardware a software, jako nástroje pro vytěžování dat a jejich následnou analýzu za účelem získání důkazních prostředků v trestním řízení. Dále společná odborná školení a workshopy o způsobech vyšetřování. Preventivní aktivity projektu zajistí Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, která má v této oblasti know-how a dlouholeté zkušenosti. Celkové způsobilé výdaje jsou ve výši 3.064.440,62 EUR (výdaje KŘP-H jsou ve výši 457.701,00 EUR) Období realizace projektu bylo žádosti o změnu prodlouženo od 1.1.2019 - 31. 12. 20222 MIKROPROJEKT POMÁHAT A CHRÁNIT - POLICIE PRO OBYVATELE A TURISTY NA HORSKÝCH STEZKÁCH A LESNÍCH CESTÁCH - v realizaci CZ.11.4.120/0.0/0.0/16_008/0002119 Dne 30.5.2019 byla podána žádost o podporu na mikroprojekt typu A s názvem pomáhat a chránit - policie pro obyvatele a turisty na horských stezkách a lesních cestách v rámci 6. kola výzvy mikroprojektů Euroregionu Clacensis pro osu 4 spolupráce institucí a komunit. Projekt byl komisí dne 28. října 2019 doporučen k financování a dne 9. 12. 2019 byla podepsána smlouva o dofinancování. Žadatelem je KWP Wroclaw a KŘP Khk je partnerem projektu. Cílem projektu je posílení vzájemné spolupráce policie ČR a Polska při společných pátracích akcích v pohraničí za účasti horské služby, výměna zkušeností, propracování společných postupů, školení a realizace společného cvičení. V rámci projektu je plánováno také pořízení vybavení potřebného k realizaci pátracích akcí. Pro KŘP-H konkrétně: - 20 ks ručních GPS navigací - 25 čelovek s dálkovým sensorem, USB 800 lm - 1 ks noční vidění monokulární Celkové způsobilé výdaje projektu jsou ve výši 43.771,20 EUR, cca 1.094.280,00 Kč Z toho pro KŘP-H je určeno 20.253,00 EUR (cca 506.325,00 Kč) Financování: 85 % dotace z EFRR (30.205,52 EUR) z celkových způsobilých výdajů, 15% SR vlastní zdroje žadatele. Období realizace projektu bylo žádostí o změnu posunuto v důsledku pandemie COVI-19 na: 1.3.2021 - 28.2.2022 Na společném on-line jednání realizačního týmu dne 12. 2. 2021 bylo dohodnuto další posunutí termínů realizace jednotlivých aktivit na 1. 5. 2021 - 31. 10. 2022 a v tomto duchu předložil lead-partner KWP Wroclaw dne 12. 4. 2021 i žádost o změnu projektu s následujícím harmonogramem: Projekt bude zahájen dvoudenním setkáním realizačního týmu, které zajišťuje KŘP-H v 1. čtvrtletí r. 2021, nejpozději do 30. 6. 2021. Pokud nedojde k uvolnění proticovidových opatření, bude realizováno prostřednictvím videokonference. Následující 2 setkání pracovní skupiny k přípravě cvičení, které opět zajišťuje KŘP-H a které musí proběhnout do 30. 9. 2021. Naplánováný jsou na 6. a 7. měsíc 2021. Také u 1. setkání se v případě nutnosti uvažuje o realizaci prostřednictvím videokonference, upřednostňováno je však osobní setkání. Do 30. 11. 2021 zajišťuje KWP Wroclaw 3x1 denní školení o využívání GPS přístrojů a čtení z map s praktickou částí, přičemž KŘP-H zajistí českého školitele. Toto školení je naplánováno na 8.-9. měsíc 2021. Při trvajících proticovidových opatřeních je zvažována mostnost rozdělit školení na české a polské, každé na vlastní straně hranice (ale jelikož my na toto nemáme v rozpočtu fin. prostředky, pak jedině v případě možnosti uskutečnit školení ve vlastních školících prostorách). A pro toto školení je třeba zajistit nákup vybavení z projektu. Vyvrcholením projektu je přeshraniční cvičení v terénu, které musí proběhnout do 31. 5. 2022 a je naplánováno ideálně na listopad 2021, případně březen 2022. Hlavním organizátorem je KWP Wroclaw. Projekt bude zakončen druhým jednodennním setkáním realizačního týmu do 30. 9. 2022. MIKROPROJEKT SPOLEČNÉ POHRANIČNÍ - SPOLEČNÁ BEZPEČNOST - v realizace CZ.11.4.120/0.0/0.0/16_008/0002118 Dne 30. 5. 2019 byla podána žádost o podporu na mikroprojekt typu A s názvem Společné pohraničí - společná bezpečnost v rámci tytéž výzvy jako předchozí projekt. Projekt byl komisí dne 28. října 2019 doporučen k financování a dne 9. 12. 2019 byla podepsána smlouva o dovinancování Žadatelem je KWP Wroclaw a KŘP-H je partnerem projektu. Cílem projektu je posílení vzájemné spolupráce policie ČR a Polska zejména při přeshraničním pronásledování pachatele, zvýšení povědomí o právních předpisech platných na druhé straně hranice, zlepšení techniky bezpečné jízdy policistů a preventivní akce na školách. V rámci projektu je plánováno také pořízení vybavení, pro KŘP-H konkrétně: - 6 ks digitálních fotoaparátů s příslušenstvím - 1 ks digitální kamera - 10 ks vozidlových kamer s GPS - 5 ks osobních policejních kamer Obdboí realizace projektu bylo v důsledku pandemie COVID-19 prodlouženo žádostí o změnu na 1. 10. 2020 - 30.9. 2021. Na společném on-line jednání realizačního týmu dne 12. 2. 2021 bylo dohodnuto další posunutí ukončení realizace projektu na 31. 3. 2022. MIKROPROJEKT PROHLOUBENÍ PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE PŘI PREVENCI A ODHALOVÁNÍ HOSPODÁŘSKÉ TRESTNÉ ČINNOSTI - doporučen k financování CZ.11.4.120/0.0/0.0/16_008/0002563 Dne 30. 6. 2020 byla podána žádost o podporu na mikroprojekt typu A s názvem Prohloubení přeshraniční spolupráce při prevenci a odhalování hospodářské trestné činnosti v rámci 8. kola výzvy mikroprojektů Euroregionu Clacensis pro osu 4 Spolupráci institucí a komunit. Projekt byl komisí dne 10. listopadu 2020 doporučen k financování. Žadatelem je KWP Wroclaw a KŘP-H je partnerem projektu. Hlavním cílem projektu je zvýšit úroveň spolupráce mezi policií obou zemí a institucemi zabývajícími se bojem proti hospodářské kriminalitě. Cíle má být dosaženo organizováním polsko-českých školení a seminářů, kterých se kromě zástupců policie budou účastnit i zástupci dalších institucí. Toto přispěje k posílení prevence v oblasti hospodářské kriminality v daňové a finanční oblasti a na úseku životního prostředí. V rámci projektu je plánováno také pořízení vybavení pro KŘP-H konkrétně: - termovizní monokulár pro noční vidění - 1 ks - fotopasti umožňující datovou komunikaci s mobilním zařízením - 12 ks - mobilní telefon umožňující datovou komunikaci s fotopastí - 8 ks - dotykový tablet umožňující datovou komunikaci s fotopastí - 2 ks - externí napájení k fotopasti - 12 ks Celkové způsobilé výdaje projektu jsou ve výši 46.610,00 EUR, cca 1.165.250,00 Kč Z toho pro KŘP-H je určeno 23.395,00 EUR (cca 584.875,00 Kč). Financování: 85% dotace z EFRR (39.618,50 EUR) z celkových způsobilých výdajů, 15% SR vlastní zdroj žadatele. Období realizace projektu: 1. 9. 2021-31. 8. 2022 | 2815023920.23 |
C.I.5. | 406 Oceňovací rozdíly při prvotním použití metody - Účetní jednotka na této položce provedla poslední standardní účetní zápis k 1.1.2012 při zahájení tvorby opravných položek k účtu 315. Od té doby zde účtuje jen opravy chyb, které se k tomuto účtu vztahují (obvykle jde o chyby související se zahájením metody odpisování např. po dohledání manka, které je po konzultaci s Ministerstvem financí považováno za chybu v inventarizaci). Účetní jednotka rozlišuje, zda se jedná o chybu vztahující se k účtu 406, nebo o chybu, kterou je třeba zachytit v položce C.I.7. Opravy minulých období. | 1312391906.43 |
C.II.4. | 414 Rezervní fond z ostatních titulů Z finančního daru v celkové částce 3.641.060,00 Kč, který byl poskytnut účelově na základě darovací smlouvy č. 20DAR01-005 z 27. 5. 2020 (usnesení zastupitelstva ZK/27/2160/2020) mezi Královéhradeckým krajem Pivovarské náměstí 1245 a Krajským ředitelstvím policie Královéhradeckého kraje na tři akce z oblasti výdajů programového financování. Kontejnery jsou pořizovány z důvodu realizace hraničních kontrol, v rámci krizového řízení k zajištění nepřetržité pohotovosti, z důvodu zásahu při mimořádných událostech, při záchranných pracech a při ochraně obyvatelstva. Akce byla zaregistrována v roce 2020 s tím, že část bude hrazena z daru a část z rozpočtových prostředků. Na základě výsledku veřejné zakázky byla celková cena kontejnerů 3.392.235,00 Kč. Tato cena byla pokrytá částkou 1.500.000,00 Kč z rozpočtových prostředků a 1.892.235,00 Kč z daru. Vzhledem k tomu, že výrobce nemohl do konce roku dodat všechy objednané kusy, v roce 2020 bylo uhrazeno 1.500.000,00 Kč z rozpočtových prostředků a 196.117,50 Kč z daru na první část dodávky. V roce 2021 jsme převedli z rezervního fondu částky ve výši - 1.696.117,50 Kč na příjmový účet 19- z důvodu realizace akce 114V18100 0060 KŘP Khk-DAR-Kontejner včetně vybavení - 824.561,76 Kč na příjmový účet 19 - z důvodu realizace akce 114V18100 00 64 KŘP Khk-DAR-Noktovizory s příslušenstvím Noktovizory jsou pořizovány pro činnost policistů zásahové jednotky s cílem zkvalitnění ochrany veřejného pořádku | 631238.75 |
D.II.7. | 459 Ostatní dlouhodobé závazky - Účetní jednotka na tomto účtu účtuje o kartách v hodnotě - 1karta / 200,00 Kč. Karty jsou určeny pro vstup do závodní jídelny a pro účely FKSP. | 63400.00 |
K položce | Doplňující informace k položkám výkazu zisku a ztráty | Částka |
---|
A.I.2. | 502 Spotřeba energie - Na této položce OSS účtuje o spotřebě elektrické energie, plynu a tepla. | 10362252.73 |
A.I.3. | 503 Spotřeba jiných neskladovatelných dodávek - voda včetně stočného | 583860.01 |
A.I.10. | 513 Náklady na reprezentaci - pohoštění, zahraniční delegace | 270917.76 |
A.I.12. | 518 Ostatní služby - Vysokou položku nákladů tvoří náhrady a odměny znalcům a tlumočníkům 4.672.972,21 Kč (518519271). | 13411126.52 |
A.I.13. | 521 Mzdové náklady - nejvyšší položka nákladů | 599619020.00 |
A.I.16. | 527 Zákonné sociální náklady Dne 12. ledna 2021 bylo svoláno jednání zástupců OÚS MV, GŘ HZS, PP ČR a ZZMV, termín jednání stanoven na 13. ledna 2021, 9 hodin, místo konání OÚS MV. Projednávané téma: doúčtování účetních případů za 1. a 2. čtvrtletí r. 2020 mezi OÚS MV a SLZ PP ČR a následně pak mezi SLZ PP ČR, útvary a org. čl. PP ČR a KŘ PČR Ředitel OÚS MV Ing. Poutník popsal, že předávání podkladů ze strany OSM MV k OÚS MV k přeúčtování zásob předaných k SLZ PP ČR v průběhu r. 2020 stále probíhá. V den jednání došlo mezi OÚS MV a SLZ PP ČR k předání části připravených podkladů, položkových seznamů včetně některých nomenklatur k následnému odsouhlasení. Majetek, který zůstává fyzicky na skladě by měl být vykázán na účtu 112*. Majetek, který byl již spotřebován by měl být zaúčtován v nákladech. Vzhledem k tomu, že v době jednání se inventarizační práce u PP ČR blíží finále, a proto není možné účtovat dle skutečnosti o předání majetku mezi SLZ PP ČR a útvary nebo organizačními články PP ČR, stejně tak jako mezi SLZ PP ČR a KŘ PČR, je potřeba účtovat o spotřebě majetku následovně. Příjemce rozdělit min. do tří skupin, vlastní zaměstnanci (527*), vybrané účetní jednotky (549*), ostatní (543*). Účetní doklady budou vytvořeny a zaúčtovány v modulu FI, následně v r. 2021 stornovány a účetní operace budou dokončeny plnohodnotně, v modulu MM. Na základě tohoto jednání, naše ÚJ provedla účetní zápis ke dni 31. 12. 2020 - doklad číslo 6210227 ve výši 9.726.867,98 Kč (přeskladnění zásob COVID) Tento doklad 6210227 UJ vystornovala ke dni 31. 3. 2021 dokladem číslo 6202317 z důvodu zpřesnění účetnictví a zaúčtovala bezúplatný převod doklad číslo 6202318/2021. Majetek, který zůstává fyzicky na skladě, by měl být vykázán na účtu 112*. Majetek, který byl již spotřebován by měl být zaúčtován v nákladech. Naše ÚJ účtovala o nákladech. Dne 31. 3. 2021 ÚJ provedla z důvodu zpřesnění účetnictví STORNO dokladu 6210227/2020 dokladem 6202317/2021. V tomto momentě ÚJ účtuje o bezúplatném převodu z UO 2200 číslo dokladu 64000904/2021 ve výši 14.653.995,45 Kč, naše účetní jednotka provedla účetní zápis dokladem číslo 630041 a poté rozúčtovala náklady dokladem číslo 6202318 ve výši 11.547.917,53 Kč. | 18219063.48 |
A.I.24 | 543 Dary a jiná bezúplatná předání - UHK 543020000- na tomto účtu jsme zaúčtovali darovací smlouvu, v celkové hodnotě 3.000,00 Kč - darovací smlouvy psů - UHK 543990000- na tomto účtu máme stav 21.311,80 Kč jedná se o ceny (např. poháry sportovní, medaile, pera, plaketky) | 34311.80 |
A.I.36. | 549 Ostatní náklady z činnosti -Účetní jednotka na tomto účtu mimo jiné účtuje na UHK 549040000 - Ost.nákl.z čin.-pojistné na neživ.jn.(RP 5163*)- havarijní pojištění SDP ve výši 0,00 Kč 549516320 - Ost. nákl. z čin.-zákon.pojišt.prov.motor.vozidel - zákonné pojištění SDP ve výši 34.288,00 Kč - nejvyšší položka 549002200 - převod zásob ve výši 1.694.000,00 Kč | 2897545.00 |
B.I.2. | 602 Výnosy z prodeje služeb -Tato položka zahrnuje výnosy ze stravování (UHK 602311000), které činí 492.383,40 Kč a výnosy z poskytnutí služeb podléhající DPH (paušální platby za služby- 602317000) včetně výnosů z poskytnutí práva využití věci, které je službou, činí 408.051,36 Kč - paušální platby za vodné, stočné, teplo, teplou vodu, elektrickou energii - umístění antén - pronájem stožáru | 1925251.42 |
B.I.3. | 603 Výnosy z pronájmu -V položce B.I.3. účetní jednotka nevykazuje výnos z poskytnutí práva využití věci, které je službou a vykazuje je v položce B.I.2 | 1006298.66 |
B.I.12. | 644 Výnosy z prodeje materiálu -Jedná se převážně o prodej sběrných surovin z hlavní činnosti. - Na základě kupní smlouvy č.j. KRPH-9753-17/ČJ-2021-0500NE-VZ s firmou Dovoz Cars, s. r. o. IČ 27532691 jsme prodali náhradní díly v hodnotě 10.000,00 Kč. | 16691.20 |
B.I.14. | 646 Výnosy z prodeje dlouhodobého hmotného majetku kromě pozemků - Na základě kupní smlouvy č.j. KRPH-9753-17/ČJ-2021-0500NE-VZ s firmou Dovoz Cars, s. r. o. IČ 27532691 jsme prodali soubor vyřazených služebních dopravních prostředků v hodnotě 1.405.200,00 Kč + prodej náhradních dílů v hodnotě 10.000,00 Kč o kterých hovořím ve výnosech z prodeje materiálu. | 3422380.00 |
B.I.16. | 648 Čerpání fondů - Účetní jednotka mimo jiné zapojila mimorozpočtové prostředky - ve výši 2.520.679,26 Kč - na noktovizory s příslušenstvím 824.561,76 Kč - kontejner včetně vybavení - DAR Královéhradeckého kraje 1.696.117,50 Kč Účetní jednotka zaúčtovala: poměrnou část za odpisy na UZ Kounov ve výši 131.683,28 Kč nákupy DDM z FKSP ve výši 26.202,00 kČ | 2678564.54 |