A.1. Informace podle § 7 odst. 3 zákona |
---|
Státní veterinární ústav Praha je státní príspevkovou organizací zrízenou Ministerstvem zemedelství c.j. 20818/2001-3030 ze dne 11.7.2001 a Dodatkem c. 1 c.j. 13060/2006 13020 ze dne 31.3.2004 a vcetne sloucení se SVÚ Hradec Králové (Opatrení cj. 67519/2013/MZE ze dne 24.10.2014). Základním úcelem úcetní jednotky je zabezpecení veterinární diagnostiky podle § 44 odst. 2 zákona c. 166/1999 Sb. v platném znení. Nic nenasvedcuje tomu, že úcetní jednotka nebude pokracovat ve své cinnosti. |
A.2. Informace podle § 7 odst. 4 zákona |
Nic nenasvědčuje tomu, že úcetní jednotka bude končit ve své cinnosti. |
A.3. Informace podle § 7 odst. 5 zákona |
Státní veterinární ústav Praha je státní příspěvkovou organizací zřízenou Ministerstvem zemědělství č.j. 20818/2001-3030 ze dne 11.7.2001 a Dodatkem č. 1 č.j. 13060/2006 13020 ze dne 31.3.2004 a včetně sloučení se SVÚ Hradec Králové (Opatření čj. 67519/2013/MZE ze dne 24.10.2014). Základním účelem účetní jednotky je zabezpečení veterinární diagnostiky podle § 44 odst. 2 zákona č. 166/1999 Sb. v platném znění. Nic nenasvědčuje tomu, že účetní jednotka nebude pokračovat ve své činnosti. Účtování zásob se provádí metodou B. |
Číslo položky | Syntetický účet | Název položky | Období běžné | Období minulé |
---|---|---|---|---|
P.I. | 901 | Majetek a závazky účetní jednotky | 854837.08 | 871462.97 |
P.I.1. | 901 | Jiný drobný dlouhodobý nehmotný majetek | 0.00 | 0.00 |
P.I.2. | 902 | Jiný drobný dlouhodobý hmotný majetek | 854837.08 | 871462.97 |
P.I.3. | 905 | Vyřazené pohledávky | 0.00 | 0.00 |
P.I.4. | 906 | Vyřazené závazky | 0.00 | 0.00 |
P.I.5. | 909 | Ostatní majetek | 0.00 | 0.00 |
P.II. | Krátkodobé podmíněné pohledávky z transferů a krátkodobé podmíněné závazky z transferů | 0.00 | 0.00 | |
P.II.1. | 911 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z předfinancování transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.2. | 912 | Krátkodobé podmíněné závazky z předfinancování transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.3. | 913 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze zahraničních transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.4. | 914 | Krátkodobé podmíněné závazky ze zahraničních transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.5. | 915 | Ostatní krátkodobé podmíněné pohledávky z transferů | 0.00 | 0.00 |
P.II.6. | 916 | Ostatní krátkodobé podmíněné závazky z transferů | 0.00 | 0.00 |
P.III. | Podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou | 0.00 | 0.00 | |
P.III.1. | 921 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu úplatného užívání majetku jinou osobou | 0.00 | 0.00 |
P.III.2. | 922 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodou úplatného užívání majetku jinou osobou | 0.00 | 0.00 |
P.III.3. | 923 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou na základě smlouvy o výpůjčce | 0.00 | 0.00 |
P.III.4. | 924 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou na základě smlouvy o výpůjčce | 0.00 | 0.00 |
P.III.5. | 925 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou z jiných důvodů | 0.00 | 0.00 |
P.III.6. | 926 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou z jiných důvodů | 0.00 | 0.00 |
P.IV. | Další podmíněné pohledávky | 0.00 | 0.00 | |
P.IV.1. | 931 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze smluv o prodeji dlouhodobého majetku | 0.00 | 0.00 |
P.IV.2. | 932 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze smluv o prodeji dlouhodobého majetku | 0.00 | 0.00 |
P.IV.3. | 933 | Krátkodobé podmíněné pohledávky z jiných smluv | 0.00 | 0.00 |
P.IV.4. | 934 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z jiných smluv | 0.00 | 0.00 |
P.IV.5. | 939 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze sdílených daní | 0.00 | 0.00 |
P.IV.6. | 941 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze sdílených daní | 0.00 | 0.00 |
P.IV.7. | 942 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k jiným zdrojům | 0.00 | 0.00 |
P.IV.8. | 943 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k jiným zdrojům | 0.00 | 0.00 |
P.IV.9. | 944 | Krátkodobé podmíněné úhrady pohledávek z přijatých zajištění | 0.00 | 0.00 |
P.IV.10. | 945 | Dlouhodobé podmíněné úhrady pohledávek z přijatých zajištění | 0.00 | 0.00 |
P.IV.11. | 947 | Krátkodobé podmíněné pohledávky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení | 0.00 | 0.00 |
P.IV.12. | 948 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení | 0.00 | 0.00 |
P.V. | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z transferů a dlouhodobé podmíněné závazky z transferů | 0.00 | 0.00 | |
P.V.1. | 951 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky z předfinancování transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.2. | 952 | Dlouhodobé podmíněné závazky z předfinancování transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.3. | 953 | Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze zahraničních transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.4. | 954 | Dlouhodobé podmíněné závazky ze zahraničních transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.5. | 955 | Ostatní dlouhodobé podmíněné pohledávky z transferů | 0.00 | 0.00 |
P.V.6. | 956 | Ostatní dlouhodobé podmíněné závazky z transferů | 0.00 | 0.00 |
P.VI. | Podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku | 0.00 | 0.00 | |
P.VI.1. | 961 | Krátkodobé podmíněné závazky z operativního leasingu | 0.00 | 0.00 |
P.VI.2. | 962 | Dlouhodobé podmíněné závazky z operativního leasingu | 0.00 | 0.00 |
P.VI.3. | 963 | Krátkodobé podmíněné závazky z finančního leasingu | 0.00 | 0.00 |
P.VI.4. | 964 | Dlouhodobé podmíněné závazky z finančního leasingu | 0.00 | 0.00 |
P.VI.5. | 965 | Krátkodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku na základě smlouvy o výpůjčce | 0.00 | 0.00 |
P.VI.6. | 966 | Dlouhodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku na základě smlouvy o výpůjčce | 0.00 | 0.00 |
P.VI.7. | 967 | Krátkodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku nebo jeho převzetí z jiných důvodů | 0.00 | 0.00 |
P.VI.8. | 968 | Dlouhodobé podmíněné závazky z důvodu užívání cizího majetku nebo jeho převzetí z jiných důvodů | 0.00 | 0.00 |
P.VII. | Další podmíněné závazky | 0.00 | 0.00 | |
P.VII.1. | 971 | Krátkodobé podmíněné závazky ze smluv o pořízení dlouhodobého majetku | 0.00 | 0.00 |
P.VII.2. | 972 | Dlouhodobé podmíněné závazky ze smluv o pořízení dlouhodobého majetku | 0.00 | 0.00 |
P.VII.3. | 973 | Krátkodobé podmíněné závazky z jiných smluv | 0.00 | 0.00 |
P.VII.4. | 974 | Dlouhodobé podmíněné závazky z jiných smluv | 0.00 | 0.00 |
P.VII.5. | 975 | Krátkodobé podmíněné závazky z přijatého kolaterálu | 0.00 | 0.00 |
P.VII.6. | 976 | Dlouhodobé podmíněné závazky z přijatého kolaterálu | 0.00 | 0.00 |
P.VII.7. | 978 | Krátkodobé podmíněné závazky vyplývající z právních předpisů a další činnosti moci zákonodárné, výkonné nebo soudní | 0.00 | 0.00 |
P.VII.8. | 979 | Dlouhodobé podmíněné závazky vyplývající z právních předpisů a další činnosti moci zákonodárné, výkonné nebo soudní | 0.00 | 0.00 |
P.VII.9. | 981 | Krátkodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí jednorázových | 0.00 | 0.00 |
P.VII.10. | 982 | Dlouhodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí jednorázových | 0.00 | 0.00 |
P.VII.11. | 983 | Krátkodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí ostatních | 0.00 | 0.00 |
P.VII.12. | 984 | Dlouhodobé podmíněné závazky z poskytnutých garancí ostatních | 0.00 | 0.00 |
P.VII.13. | 985 | Krátkodobé podmíněné závazky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení | 0.00 | 0.00 |
P.VII.14. | 986 | Dlouhodobé podmíněné závazky ze soudních sporů, správních řízení a jiných řízení | 0.00 | 0.00 |
P.VIII. | Ostatní podmíněná aktiva a ostatní podmíněná pasiva a vyrovnávací účty | 0.00 | 0.00 | |
P.VIII.1. | 991 | Ostatní krátkodobá podmíněná aktiva | 0.00 | 0.00 |
P.VIII.2. | 992 | Ostatní dlouhodobá podmíněná aktiva | 0.00 | 0.00 |
P.VIII.3. | 993 | Ostatní krátkodobá podmíněná pasiva | 0.00 | 0.00 |
P.VIII.4. | 994 | Ostatní dlouhodobá podmíněná pasiva | 0.00 | 0.00 |
P.VIII.5. | 999 | Vyrovnávací účet k podrozvahovým účtům | 854837.08 | 871462.97 |
A.5. Informace podle § 18 odst. 3 písm. b) zákona |
---|
A.6. Informace podle § 19 odst. 6 zákona |
---|
Státní veterinární ústav Praha oceňuje a odepisuje majetek v souladu s Českým účetním standardem č. 708 a odepisování dlouhodobého majetku a vnitřním předpisem organizace. Směrnice je vydána v souladu se zákonem č. 563/1991 o účetnictví a vyhláškou 410/2009 Sb. Je zvolena metoda rovnoměrného odepisování. Majetek se odepisuje měsíčně. Vypočtené odpisy se zaokrouhlují na Kč nahoru. Majetek je rozdělen do šesti odpisových skupin a sedmi odpisových podskupin se stanovenou rozdílnou dobou odepisování v jednotlivých skupinách. Za dlouhodobý majetek se považuje i drobný dlouhodobý majetek, jehož doba užívání přesahuje dobu 1 roku, a přitom jeho pořizovací cena je nižší než 80 tis. Kč u majetku nehmotného a 80 tis. Kč u majetku hmotného. Drobný dlouhodobý majetek se jednorázově zaúčtuje při zařazení majetku i na oprávkové účty, a to na příslušné účty 078,088 na jedné straně proti účtům 018 a 028. Drobný majetek se zaúčtuje přímo do spotřeby na příslušné účty třídy 5. Technickým zhodnocením jsou výdaje na ukončené rekonstrukce a modernizace majetku nad 40 tis. Kč u majetku hmotného nad 60 tis. Kč u majetku nehmotného. Na základě sdělení a požadavku Státní veterinární správy účtovat o majetku pořízeného v letech 2003-2005 z prostředků fondu EU PHARE jako o majetku z transferu, a nikoliv jako daru. V této souvislosti SVÚ Praha účtuje odpisy. Tento krok nemá dopad do výsledku hospodaření organizace. V tomto období do závěrky nedošlo k žádné změně vlastnického práva u jakékoliv nemovitosti. Rokem 2024 má nadále stanovený archaický rozpočet, který není reálný, a to i přesto, že se tato situace opakuje od roku 2018. Po celou dobu byla skutečnost za výkony SVD vždy vyšší řádově o více polovinu, než se plánovalo. Tento argument není však pro Mze a SVS dostačující natolik, aby zásadním způsobem byl rok 2024 reálně vyřešen. Provádějí se neustále různé analýzy, ze strany Mze dochází k doplňujícím dotazům, či schůzkám, ale situace vyřešena není. SVÚ bohužel nemá pro rok 2024 schválený rozpočet, a ani jeho úpravy. Na tuto skutečnost je neustále poukazováno, ale věc v době závěrky ani za 3. Q není vyřešena. Reálnost plánu je zatím částečně řešena pro roky 2025 a 2026 2027, ale po 30% inflaci je stále na 100% úrovni z roku 2018, což je naprosto nedostatečné. ze strany SVÚ Praha byla provedena vnitřní úprava plánu, bohužel, jedná se pouze o vnitřní úpravu plánu, kde vyšší částky z fakturací saturují vyšší náklady na mzdy a pojištění. Nicméně, stále není provedena úprava rozpočtu, která mění výši příspěvku ze strany zakladatele, potažmo SVS, i když již navýšené financování ze strany Mze bylo schváleno. Plán financování tak bude překročen, Rovněž plán nákladů a výkonů SVD bude překročen až o polovinu. Od ledna 2024 jsou vykazovány nově výkony SVD, které jsou předkládány ze strany OIS, tedy již ne Labsystému. Výkony jsou předkládány Mze v souhrnné tabulce s agregovanými sloupci. Bohužel můstek mezi OIS a Labsystémem lze pokládat v rámci kumulativně k 3.Q za nepřesný, a tedy ze strany SVÚ je veden rozdíl ve vykazování. prozatím není ustanoven koncept, jak napravovat rozdíly ve vykazování. Vzhledem k nedokonalosti můstku mezi Lab- systémem a OISem se ze strany SVS ještě ve vyšší míře obrací na poskytnutí údajů z Labsystému. SVÚ rovněž nezná zcela způsob agregace MKZ kódů do přehledového tabulky výkonů SVD, poskytované Mze. Lze rovněž konstatovat, že není vůle ze strany správců systémů OIS společně odstraňovat potíže na základě nesouladu OIS a Labsystémem. Není již praktikována jedna dvanáctina z plánované částky celkem. Hospodaření SVÚ Praha 3 čtvrtletí celkem je kladné, ve výši 89 tis. Kč. V hlavní činnosti to je minus 489 tis. Kč a ve vedlejší činnosti to je 578 tis. Kč. SVÚ Praha, má na základě své geografické působnosti v regionu přibližně 1/3 nákladů pokrytou z fakturace a dvě třetiny nákladů představují povinné výkony ze státního veterinárního dozoru, národních referenčních laboratoří a školícího střediska. Náklady na fakturaci jsou pokryty vlastními výkony z těchto fakturací. Náklady na státní výkony celkem jsou plánovány pouze částečně, kdy platby ve formě provozního příspěvku za provedené výkony státního veterinárního dozoru, národních referenčních laboratoří a školícího střediska neodpovídají ani řádně schváleným a ověřeným výkonům v rámci sazebníku. SVÚ Praha není schopno ovlivnit tok vzorků ze strany výrobců, veřejnosti a SVS, a samostatně si určovat počty vzorků, které by mohlo zpracovat tak, aby to odpovídalo představám direktivně stanoveného rozpočtu. Jedná se přitom o poskytování (i správní) služby státu vůči veřejnosti, za účelem ochrany zvířat, životního prostředí, ochrany před nevyhovující výrobou a zpracováním potravin, za účelem ochrany před nejrůznějšími infekcemi, a ohrožením zdraví celého obyvatelstva. Počty vzorků tak v podstatě vzhledem k počtu obyvatelstva nelze z krátkodobého časového horizontu změnit, Jedná se především o politické rozhodnutí vlády, v součinnosti s politikou Evropské Unie. Až na základě takových rozhodnutí je možné stanovit, že se poníží případně počty vzorků ke zpracování, a to včetně i strukturální reorganizace druhu vyšetření. Nelze totiž pouze snižovat počty vzorků a chtít zachovávat celou vědeckou základnu v nákladných zařízeních, včetně příslušných odborných pracovníků právě k jednotlivým specifickým druhům vyšetření. Lze rovněž konstatovat, že i přes silnou inflaci za poslední 4 roky, je sazebník statický, což se významně projevuje na možnostech ústavu, jak v jeho osobních nákladech, tak v nákupu drobného materiálu a krátkodobého investičního materiálu. Ceny sazebníku bez 10% zvýšení v roce 2021 jsou tak archaické, mnoho let staré a zcela neodpovídají reálným výdajům na sazebníkové položky, a cena za sazebník je podhodnocená a neodpovídá v žádném případě skutečnosti. Rovněž v rámci provozního příspěvku, je program v rámci Cofinancích z EU, který provádí SVS, přímo hrazen jednotlivým SVÚ. Jednotlivá SVÚ však takový program nemají, pouze zajišťují laboratorní vyšetření vzorků v rámci Cofinancí pro SVS. Vznikl tak jistý zmatek, který nešťastně zasahuje do provozních příspěvků. SVS se vyúčtují v sazebníkových cenách celé výkony státního veterinárního dozoru, SVS pak vyúčtuje EU v rámci jiných (mnohdy vyšších cen) Cofinance, a tyto ceny se pak přímo vyplácí SVÚ. SVÚ tak na takové výpočty doplácí. Závěrem se pak od provozního příspěvku platby za cofinance odečtou, což zmatek ve financích prohloubí, neboť SVÚ žádný projekt v kofinancování neeviduje. |
B.1. | Informace podle § 66 odst. 6 zákona |
---|---|
Nedošlo k žádným dalším zásadním skutečnostem , mající vliv na údaje vykázané v účetní závěrce v mezidobí do sestavení účetní závěrky. Organizace nedisponuje žádným majetkem spadajícím do kategorie umělecké předměty, u nichž by nebylo známo jeho ocenění, respektive byla oceněna ve výši 1 Kč. | |
B.2. | Informace podle § 66 odst. 8 zákona |
B.3. | Informace podle § 68 odst. 3 zákona |
0.00 |
Položka | Název položky | Období běžné | Období minulé |
---|---|---|---|
C.1. | Zvýšení stavu transferů na pořízení dlouhodobého majetku za běžné účetní období | 0.00 | 0.00 |
C.2. | Snížení stavu transferů na pořízení dlouhodobého majetku ve věcné a časové souvislosti | 607401.00 | 809868.00 |
D.1. | Počet jednotlivých věcí a souborů majetku nebo seznam tohoto majetku |
---|---|
0.00 | Na pořízení investičního majetku byly v 3. čtvrtletí 2024 použity finanční prostředky: a) Vlastní (z fondu reprodukce majetku) ve výši 683 tis. Kč. (centrifuga, lednice, homogenizátor) + 1 179 tis. Kč - studie rekonstrukce a výstavba objektů SVÚ b) Cizí (z dotace od zřizovatele MZE) ve výši 0. c) Z vlastních prostředků nakoupen drobný dlouhodobý hmotný majetek v částce za 543 tis. Kč. d) Z vlastních prostředků nakoupen drobný dlouhodobý nehmotný majetek ve výši 0 tis. Kč. |
D.2. | Celková výměra lesních pozemků s lesním porostem |
0.00 | |
D.3. | Výše ocenění celkové výměry lesních pozemků s lesním porostem ve výši 57 Kč/m2 |
0.00 | |
D.4. | Výměra lesních pozemků s lesním porostem oceněných jiným způsobem |
0.00 | |
D.5. | Výše ocenění lesních pozemků s lesním porostem oceněných jiným způsobem |
0.00 | |
D.6. | Průměrná výše ocenění výměry lesních pozemků s lesním porostem oceněných jiným způsobem |
0.00 | |
D.7. | Komentář k ocenění lesních pozemků jiným způsobem |
0.00 |
K položce | Doplňující informace k položkám rozvahy | Částka |
---|---|---|
A.I.7. | Nedokončený dlouhodobý hmotný majetek - 283 818 Kč - v tom 96 800 Kč přípravný projekt na tepelná čerpadla a fotovoltaiku, 187 018 Kč - projekt rozšíření parkoviště. 86 858 813 Kč (SÚ) 388 - projekty a příspěvek MZe za rok 2024, pokladna - hlavní, školící středisko a Eurová pokladna, Hradec Králové. | 283818.00 |
D.II.8. | SÚ 431 - 89 tis. Kč. SÚ 472 - 16 584 180 Kč - dlouhodobý projekt Bosna a Hercegovina, Srbsko, projekt 77. SÚ 374 - provozní příspěvek SVÚ, spilu zahrnuty i platby z Cofinancí. | 16584180.02 |
K položce | Doplňující informace k položkám výkazu zisku a ztráty | Částka |
---|---|---|
A. | Plnění proti schválenému, oficiálně nastaveného plánu z počátku roku 2024 nelze v praxi správně hodnotit. Dle již 7 let trvajících pokynů se při tvorbě státního rozpočtu razantně snižuje hodnota ročního rozpočtu veterinární správy pro SVÚ a stanovuje se v takové výši, která je vyčerpána cca po srpnu běžného roku. Při nezbytném zachování veterinárních, veterinárně inspekčních testů, laboratorních zkoušek, testování kvality vzorků a potravin, diagnostiky ve věci ptačí chřipky, afrického moru prasat, trichinelóz, salmonely, hygieny potravin a patologických úkonů, zajišťovaných v rámci státního veterinárního dozoru, a téměř veškeré vzorky na 99 % - zajištěné vlastním svozem na své náklady, není možné takto administrativně navozenou hodnotu dodržet. Trend překročení úředně stanoveného plánu SVD je trvalý, což prokazuje trvale nesprávně stanovený roční plán SVD ve výši 62,14 mil Kč, který je i v roce 2024 takto špatně prezentován a přenášen do státního rozpočtu. V rok 2024 dochází opět k navýšení skutečných výkonů SVD proti původnímu stanovenému plánu a to o 45,1 %. (+ 20,997 mil. Kč), původní plán byl tedy kvantitativně opět výrazně podhodnocený. Při takovém neplánovaném plnění je obtížné rovněž stanovit účinnou personální politiku na další období. Současný přístup k plánování nákladů pro rok 2024 bohužel nereflektuje a zcela ignoruje vysoký inflační trend, i poslední rok, a to již po dobu 6 let. . Naprosto se ignurují snahy SVÚ o zvýšení archaického sazebníku, díky čemuž se zdánlivě ušetří. Ceny služeb a materiály jsou stále stoupající, což je naprosto ignorováno. na druhou stranu tu je požadavek na SVÚ, provádět vyšetření bezodkladně a s kvalitní vypovídající hodnotou. Pro rok 2025 je navržen přes jistý posun v podstatě plán na úrovni roku 2018, a to i přes inflaci, přesahujííc 30%. Plány jsou tak nadále i přes posun, který nastal díky trvalému tlaku ze strany SVÚ, podhodnocené. Náklady: materiál: 25,1 mil. Kč, Energie: 6,5 mil. Kč, služby: 14,8 mil. Kč, Mzdy: 49,3 mil. Kč, pojištění: 18,8 mil Kč, daně: 0,49 mil Kč, odpisy 10,0 mil. Kč, fin. náklady: 18,0 tis Kč, ostatní provozní náklady: 0,61 mil. Kč, náklady celkem 127,3 mil. Kč Hospodářský výsledek činnosti celkem: ztráta 0,38 mil Kč, z toho hlavní činnost: ztráta 1,8 mil. Kč. Sazebník výkonů SVD naprosto nevypovídá, nebyl měněn od roku 2022, i přes inflaci, za poslední tři roky se blížící celkem k 30 proc. bodům. | 0.00 |
B. | Hospodářský výsledek hlavní činnosti celkem: ztráta 0,49 mil. Kč, VHČ: Zisk: 0,58 mil. Kč, celkem zisk za SVÚ 89 tis. Kč Vlastní fakturace celkem byly dle ve výši 49,7 mil. Kč, příspěvek na provoz 74,6 mil. kč, výnosy z pronájmů ve výši 1,18 mil. Kč, ostatní výnosy byly ve výši 0,31 mil. Kč. Výnosy celkem 127,4 mil. Kč. | 0.00 |
Položka | Běžné období |
---|---|
A.I. Počáteční stav fondu k 1.1. | 1336908.78 |
A.II. Tvorba fondu | 416949.00 |
1. Základní příděl | 416949.00 |
2. Splátky půjček na bytové účely poskytnutých do konce roku 1992 | 0.00 |
3. Náhrady škod a pojistná plnění od pojišťovny vztahující se k majetku pořízenému z fondu | 0.00 |
4. Peněžní a jiné dary určené do fondu | 0.00 |
5. Ostatní tvorba fondu | 0.00 |
A.III. Čerpání fondu | 408472.37 |
1. Půjčky na bytové účely | 0.00 |
2. Stravování | 272450.00 |
3. Rekreace | 47200.00 |
4. Kultura, tělovýchova a sport | 0.00 |
5. Sociální výpomoci a půjčky | 0.00 |
6. Poskytnuté peněžní dary | 10000.00 |
7. Úhrada příspěvku na penzijní připojištění | 0.00 |
8. Úhrada části pojistného na soukromé životní pojištění | 0.00 |
9. Ostatní užití fondu | 78822.37 |
A.IV. Konečný stav fondu | 1345385.41 |
Položka | Běžné období |
---|---|
C.I. Počáteční stav fondu k 1.1. | 4309663.08 |
C.II. Tvorba fondu | 14241.27 |
1. Zlepšený výsledek hospodaření | 14241.27 |
2. Nespotřebované dotace z rozpočtu Evropské unie | 0.00 |
3. Nespotřebované dotace z mezinárodních smluv | 0.00 |
4. Peněžní prostředky poskytnuté ze zahraničí - účelové | 0.00 |
5. Peněžní prostředky poskytnuté ze zahraničí - neúčelové | 0.00 |
6. Peněžní dary - účelové | 0.00 |
7. Peněžní dary - neúčelové | 0.00 |
8. Ostatní tvorba | 0.00 |
C.III. Čerpání fondu | 0.00 |
1. Úhrada zhoršeného výsledku hospodaření | 0.00 |
2. Úhrada sankcí | 0.00 |
3. Doplnění fondu reprodukce majetku se souhlasem zřizovatele | 0.00 |
4. Překlenutí časového nesouladu mezi výnosy a náklady | 0.00 |
5. Peněžní prostředky poskytnuté ze zahraničí - účelové | 0.00 |
6. Peněžní dary - účelové | 0.00 |
7. Ostatní čerpání | 0.00 |
C.IV. Konečný stav fondu | 4323904.35 |
Položka | Běžné období |
---|---|
E.I. Počáteční stav fondu k 1.1. | 41392462.61 |
E.II. Tvorba fondu | 9411257.31 |
1. Zlepšený hospodářský výsledek | 0.00 |
2. Ve výši odpisů dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku | 9411257.31 |
3. Ve výši výnosů z prodeje dlouhodobého movitého nehmotného a hmotného majetku | 0.00 |
4. Peněžní dary | 0.00 |
5. Ve výši výnosů povolených veřejných sbírek určených na pořízení a technické zhodnocení nehmotného a hmotného dlouhodobého majetku | 0.00 |
6. Ve výši výnosů z prodeje nemovitého majetku, který příspěvková organizace nabyla ve prospěch státu darem nebo děděním | 0.00 |
7. Prostředky poskytnuté ze zahraničí určené účelově na pořízení a technické zhodnocení nehmotného a hmotného dlouhodobého majetku | 0.00 |
8. Ostatní | 0.00 |
E.III. Čerpání fondu | 3386242.28 |
1. Financování pořízení a technického zhodnocení hmotného a nehmotného dlouhodobého majetku | 3214765.91 |
2. Financování oprav a udržování hmotného a nehmotného dlouhodobého i krátkodobého majetku | 171476.37 |
3. Pořízení hmotného a nehmotného krátkodobého majetku | 0.00 |
4. Úhrada přijatých úvěrů | 0.00 |
E.IV. Konečný stav fondu | 47417477.64 |
Číslo | Položka | Období běžné brutto | Období běžné korekce | Období běžné netto | Období minulé |
---|---|---|---|---|---|
G. | Stavby | 161289744.75 | 49897814.97 | 111391929.78 | 111979058.78 |
G.1. | Bytové domy a bytové jednotky | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
G.2. | Budovy pro služby obyvatelstvu | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
G.3. | Jiné nebytové domy a nebytové jednotky | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
G.4. | Komunikace a veřejné osvětlení | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
G.5. | Jiné inženýrské sítě | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
G.6. | Ostatní stavby | 161289744.75 | 49897814.97 | 111391929.78 | 111979058.78 |
Číslo | Položka | Období běžné brutto | Období běžné korekce | Období běžné netto | Období minulé |
---|---|---|---|---|---|
H. | Pozemky | 56822938.00 | 0.00 | 56822938.00 | 56822938.00 |
H.1. | Stavební pozemky | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
H.2. | Lesní pozemky | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
H.3. | Zahrady, pastviny, louky, rybníky | 492960.00 | 0.00 | 492960.00 | 492960.00 |
H.4. | Zastavěná plocha | 700528.00 | 0.00 | 700528.00 | 700528.00 |
H.5. | Ostatní pozemky | 55629450.00 | 0.00 | 55629450.00 | 55629450.00 |
Položka | Název položky | Období běžné | Období minulé |
---|---|---|---|
I. | Náklady z přecenění reálnou hodnotou | 0.00 | 0.00 |
I.1. | Náklady z přecenění reálnou hodnotou majetku určeného k prodeji podle § 64 | 0.00 | 0.00 |
I.2. | Ostatní náklady z přecenění reálnou hodnotou | 0.00 | 0.00 |
Položka | Název položky | Období běžné | Období minulé |
---|---|---|---|
J. | Výnosy z přecenění reálnou hodnotou | 0.00 | 0.00 |
J.1. | Výnosy z přecenění reálnou hodnotou majetku určeného k prodeji podle § 64 | 0.00 | 0.00 |
J.2. | Ostatní výnosy z přecenění reálnou hodnotou | 0.00 | 0.00 |